Offerte
8.5/10
8.1/10
Ontwerp

Eszter

In september 2018 keuken gekocht bij Grando in Zaandam.
In de winkel super geholpen door Michael.
Levering keuken ook op de afgesproken datum en zelf binnen de afgesproken tijd.

J' ai Bouw en Design/ Ophof

In September is onze gigantische keuken geleverd: een kookeiland van 4 meter lang en 1.20 breed en een kastenwand van 5 meter lang. Een zwarte keuken met beige composieten blad, greeploos kookeiland...

Montage prijs was aan de hoge kant (daarom montage zelf geregeld)

Door (waarschijnlijk de drukte na de zomervakantie) waren er wat dingen verkeerd gegaan tijdens de fabricage. Wel netjes opgelost door Grando.

Geert van der Burgt

We hebbe een zeer goede ervaring met grando uden

F. Plaggenborg

Zeer prettig geholpen, ook de service was erg goed. Er is zelfs een spiegel speciaal oor ons gemaakt.
Al onze ideeën met betreking tot de badkamer zijn vakkundig uitgevoerd.
We...

Birgit Huesken

Wij hebben hier een dure badkamer aangeschaft. Erg veel spijt van. Na 4 maanden is het nog niet af. We moeten overal zelf achteraan, worden niet teruggebeld en het werk blijft maar liggen. Deze...

Bel klanten terug, laat zien dat je het vervelend vind als iets niet goed loopt, maak het werk af, wees bereikbaar.... en zo kan ik nog wel even doorgaan

J.M. koning

Fijne gesprekken en goede service

Logra Hoveniers

Goede en vakbekwame verkoper, keuken zelf is ook netjes geplaatst, tegelwerk, elektra en afwerking ging jammer genoeg niet echt vlot!

Eric Berkvens

We hebben de keuken gekocht in Helmond. Eindelijk geen opdringerige verkoper maar iemand die de tijd neemt, advies geeft , oplossings gericht denkt en niet pusht om maar te kopen. Het is en blijft...

De verkoper had aangegeven om langs te komen nadat de keuken geplaatst was. Erg leuk gebaar als aftersales maar de keuken hebben we inmiddels 2 maanden in gebruik maar niemand gezien. Wel erg leuk om vanuit grando een receptenboek te ontvangen.

C.M.A.Johansson

Wij hebben inmiddels een keuken, badkamer en wc gekocht en laten installeren bij Grando.
Problemen worden direct opgelost in een prettige sfeer, kortom prima zaak en uitstekende service.

H.J. Hovius

Werden goed geholpen en geïnformeerd.
Er werd alle tijd en ruimte voor genomen.
Alles werd op tijd en volgens afspraak afgeleverd, en afgehandeld.
Monteur werkte buitengewoon hard...

Geen.