Offerte
Service en garantie
8.5/10
Ontwerp

B. van de Werf

Wij wilden een badkamer kopen voor onze nieuwbouwwoning. Tijdens het maken van de koopovereenkomst is gezegd dat alles mogelijk was omdat de badkamer casco geleverd werd. Er is een bedrag...

J.M. van Holstein

Wij hadden geen zin in een heel avontuur door keukenland Nederland. Dus gewoon naar de plaatselijke vestiging van GRANDO in Naaldwijk gegaan. Ik wilde ook maar naar een bedrijf! Zeer vriendelijk...

Annie Alting

Eerste indruk was goed, tot de keuken volledig geplaatst was. Het advies bleek niet juist te zijn en de afhandeling van de klachten en de bijbehorende service is bedroevend. Grando beloofd Koken,...

Betere advisering, betere klachten afhandeling en professionele afhandeling. Als klant verwacht je goed advies, meedenken en juiste service. Helaas is dat ver te zoeken bij Grando.

Peter Vijverberg

Wij zijn zeer goed en professioneel geholpen door Johan Hofman, kwam met goede ideeen. Nam ook alle tijd voor ons tijdens de verkoop / ontwerp maken. Gewoon een aanrader.

De mensen welke komen werken voor plaatsen van de keuken, ook de juiste informatie meegeven. Timmerman / gaten boorder. enz.
De mensen welke de keuken plaatsen heb ik geen opmerking op. Was super en prettig.

Velthove

Niet al te sterk optreden door verkoopster/adviseur.

Uiteindelijk is bijna alles goed gekomen.
Installatie was prima en monteurs waren vaklui.

Jolanda

Prima geholpen in de vestiging in Hoorn. Erg tevreden met onze keuken.

Ger Kuijpers

Goede hulp bij ontwerp van de badkamer. Goede service.
'Schoonheid en netheid' van de realisatie had wel beter gekund.

Schoonheid en netheid bij de bouw moet beter.

Natasja v.d.Bergh

Geweldig goed geholpen van ontwerp tot plaatsing badkamer en keuken. Goede informatie, ze nemen de tijd.

A.M. de Groot

Keuken gekocht bij Grando Barendrecht. Mooie showroom, klantvriendelijk, meedenkend. Goed ingemeten, goed contact.

Controleren van de levering, kregen witte deuren i.p.v. zwart. Omruilen neemt aantal weken inbeslag.