Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

M. Cornelisse

Ik ben uitermate tevreden over Grando Hoogvliet. Mooi ontwerp dat binnen het budget past, goede service en een perfecte montage. Een volgende keuken zou ik zonder twijfel weer bij dit team... Ik ben uitermate tevreden over Grando Hoogvliet. Mooi ontwerp dat binnen het budget past, goede service en een perfecte montage. Een volgende keuken zou ik zonder twijfel weer bij dit team aanschaffen!

Geen verbeterpunten.

R.H.

Erg blij met mijn nieuwe keuken van Grando Groningen. Deskundig geadviseerd vanaf het begin. Alles door Grando laten doen, vanaf sloopwerk t/m plaatsing. Alles op schema verlopen, keuken zelf van... Erg blij met mijn nieuwe keuken van Grando Groningen. Deskundig geadviseerd vanaf het begin. Alles door Grando laten doen, vanaf sloopwerk t/m plaatsing. Alles op schema verlopen, keuken zelf van hoge kwaliteit en zeer vakkundig geplaatst. Ben uitermate tevreden.

Het registreren van de apparaten bij Etna verloopt zeer moeilijk of is onmogelijk.

Myrna Christia

We werden hartelijk ontvangen .De stagiaire ,Isa heeft ons heel vakkundig rondgeleid en heel goed geadviseerd.De manager is 2x bij ons thuis geweest om de juiste maten op te nemen. Jim de monteur... We werden hartelijk ontvangen .De stagiaire ,Isa heeft ons heel vakkundig rondgeleid en heel goed geadviseerd.De manager is 2x bij ons thuis geweest om de juiste maten op te nemen. Jim de monteur heeft perfect werk afgeleverd.Wij vinden Grando een goede keukenzaak prima personeel

N.V.T

J van Opstal

J van Opstal

Snijders

Zeer tevreden

De vloer is hoger geworden ivm vloerverwarming. Daardoor is de opstap 6 cm hoger. Klein dingetje en verder zeer tevreden maar zou beter zijn als ik het vooraf wist. Maar is niet ter spraken gekomen... De vloer is hoger geworden ivm vloerverwarming. Daardoor is de opstap 6 cm hoger. Klein dingetje en verder zeer tevreden maar zou beter zijn als ik het vooraf wist. Maar is niet ter spraken gekomen in de showroom zover ik kan me herinneren.

weideman

Ik wil het een en ander kwijt over Grando badkamers Almelo.De verkoper is een vriendelijke man en kan het goed uitleggen.Over ingehuurde tegelzetter heb ik geen goed woord over.Dat is een harde... Ik wil het een en ander kwijt over Grando badkamers Almelo.De verkoper is een vriendelijke man en kan het goed uitleggen.Over ingehuurde tegelzetter heb ik geen goed woord over.Dat is een harde werker maar een grote prutser.Al met al heeft het anderhalf jaar geduurd voor de badkamer helemaal klaar is en als er wat vergeten is wordt steeds weer verkeerd spul gestuurd.Het is al een paar maand geleden dat het door is gegeven aan de verkoper dat er geen rosetjes om de leidingen geplaatst waren,maar elke keer worden er verkeerde gestuurd en het is nog niet klaar.Dus geen goed woord over voor Grando badkamers Almelo

Klachten verhelpen

de Jong

Dit keer geen positief bericht. Na verzoek van Grando of ik mijn kritische mening enigzins wou bijstellen, ga ik nu over op mijn eerlijke mening vwb installatie keuken. Ik baal enorm. Ik heb dik... Dit keer geen positief bericht. Na verzoek van Grando of ik mijn kritische mening enigzins wou bijstellen, ga ik nu over op mijn eerlijke mening vwb installatie keuken. Ik baal enorm. Ik heb dik 30.000 euro geïnvesteerd in mijn woning om keuken en badkamer naar mijn zin te maken. Badkamer is ok, mocht wel zelf het verlaagde plafond voor dat geld gaan witten en de LED verlichting is niet dimbaar welk wel was verzocht (what's in a name). Affijn, de keuken. Tot drie keer toe lekkage, zowel van de Quooker als van de chiffon welk blijkbaar niet helemaal jofel was geïnstalleerd. Fouten maakt ieder mens, geeft niets! Geef het een kans om in korte tijd eea recht te zetten. Ruim twee maanden moeten wachten op passende vaatwasser (verkeerd ingemeten/sorry) en opstaande randen boven het aanrechtblad. Geen spatscherm geplaatst, na montage van de randen chemische vlekken op de inductie kookplaat welk niet te verwijderen zijn. Een manager heeft contact met mij opgenomen en ik heb eea uitgelegd dat ik van sommige zaken ..baal! Hij zou mij terugbellen na de montage van de vaatwasser (18-11-2020)..U raadt het al, niet gebeld. Daarom baal ik omdat ik niet tevreden ben, zoveel geld en zo'n nazorg. Contact krijgen met iemand die beslissingen kan nemen is zeer moeizaam. Nee, geen Grando.

Communicatie

Maurice Contant

Zoals ik gewend ben van ze

Communicatie tussen badkamer verkoper en monteur kan beter

Nils

Schitterende badkamer geleverd, montage door hele fijne groep aannemers, maar helaas wel een aantal kleine foutjes in de advisering.

De tekening op de computer bleek in de praktijk wat moeilijker uit te voeren. Hierdoor is het zitje in de douche significant kleiner dan gepland was. Daarnaast hebben we 2 verschillende merken... De tekening op de computer bleek in de praktijk wat moeilijker uit te voeren. Hierdoor is het zitje in de douche significant kleiner dan gepland was. Daarnaast hebben we 2 verschillende merken tegels, waardoor doorleggen van vloer naar muur niet overal mogelijk was (dit had voorkomen kunnen worden), hebben we spotjes in het plafond waar de elektricien wat bezwaren bij had en geeft de monteur van Sunshower aan dat het zitje te klein is voor een juiste werking. Verder hebben we na levering alleen contact gehad met Grando als wij contact zochten voor bovenstaande. Vanuit Grando is er zowel met ons als met de monteur geen contact gezocht.

B. Noorland

Op zich een goeie ervaring. Alleen jammer dat ik door miscommunicatie tussen de aanemers nu met kleurverschil zit op mijn muur. Ook had ik graag een spatscherm willen hebben achter mijn gasstel maar... Op zich een goeie ervaring. Alleen jammer dat ik door miscommunicatie tussen de aanemers nu met kleurverschil zit op mijn muur. Ook had ik graag een spatscherm willen hebben achter mijn gasstel maar hier geen advies over gehad.

Een tegemoetkoming ivm lelijke muur