Offerte
Service en garantie
Ontwerp

R.J. van der Toorn

Uitstekend

Geen, goed team die allen voor het bedrijf staan en zorgen voor te Vreden klanten

Familie Koops

Goed geholpen en met het plaatsen van de Keuken zeer tevreden.

Afzuigkap hing eerst te laag waardoor er gaten in de muur waren ontstaan. Van te voren eerst te overleggen met de monteur ivm het plaatsen van de afzuigkap niet helemaal goed gegaan is.
Afzuigkap hing eerst te laag waardoor er gaten in de muur waren ontstaan.
Uiteindelijk zelf het probleem opgelost.

Shirley

Super bedrijf ,heel erg goed geholpen door Stephanie leuke meid ,denkt goed mee. Ook Lijnart fijne man heeft ons ook goed geholpen.

Miriam en PeterTetteroo

Wij zijn vanaf het eerste moment goed geadviseerd door Sophie, Johan en de andere medewerkers van Grando Naaldwijk. Er werd in de vervolgafspraken steeds voldoende tijd voor ons uitgetrokken. Je... Wij zijn vanaf het eerste moment goed geadviseerd door Sophie, Johan en de andere medewerkers van Grando Naaldwijk. Er werd in de vervolgafspraken steeds voldoende tijd voor ons uitgetrokken. Je voelt je als klant altijd serieus genomen. We hebben nu een prachtige keuken.

Karin

Slechte ervaring met badkamer plaatsen

Neem de klant serieus. Men betaalt veel geld voor een badkamer en mag dan ook iets verwachten. Niet dat zaken pas opgepakt worden als er juridische hulp wordt ingeschakeld.

john van der Ven

Komt afspraken niet na

offerte en tekening volgen zo als afgesproken en door beiden is onder tekent

R. Nordmann-van Holsteijn

Vanaf het moment dat wij bij Grando binnenstapten voelde het goed. Wij zijn op een heel vakkundige en respectvolle wijze door Johan op zó'n vakkundige manier door het oerwoud van mogelijkheden... Vanaf het moment dat wij bij Grando binnenstapten voelde het goed. Wij zijn op een heel vakkundige en respectvolle wijze door Johan op zó'n vakkundige manier door het oerwoud van mogelijkheden geloosd dat het voor ons overzichtelijk bleef en wij nu een perfecte keuken in huis hebben staan. Johan luisterde goed naar onze wensen en gaf waar het nodig was een goed onderbouwd advies zonder druk uit te oefenen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met het budget dat wij in gedachten hadden. Door de overmacht van alle Coronabeperkingen werd onze keuken een paar weken later geleverd maar ook daar werd goed over gecommuniseerd. 's-Morgens om 6.30uur reed de grote vrachtwagen van Grando, op de afgesproken datum, de straat in om de keuken, die puntgaaf was en waar op één schroefje na niets aan ontbrak, af te leveren. Een uur later arriveerde René de "super" installateur. René is een rustige, vriendelijk vakbekwame persoon. Wij hadden het niet beter kunnen treffen. Na 3 dagen kwam Johan zelf het ontbrekende schroefje monteren en maakte gelijk van die gelegenheid gebruik om het eindresultaat goed te bekijken. Hij was net zo tevreden als wij en wij kunnen en zullen iedereen Grando Naaldwijk aanraden.

Er zijn wat ons betreft geen verbeterpunten

Marion Lengkeek

Wij zijn zeer tevreden over hoe de aanschaf van onze nieuwe keuken bij Grando Hoogvliet verlopen is. In het vóórtraject werden we vriendelijk, geduldig en vooral vakkundig geadviseerd. De levering... Wij zijn zeer tevreden over hoe de aanschaf van onze nieuwe keuken bij Grando Hoogvliet verlopen is. In het vóórtraject werden we vriendelijk, geduldig en vooral vakkundig geadviseerd. De levering werd stipt, compleet en vooral onbeschadigd uitgevoerd. In aansluiting daaraan werd de keuken op de afgesproken dagen door een kundige, vriendelijke en accurate monteur geplaatst. Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe keuken en raden Grando zeker aan! Dankjewel aan allen die bij de aanschaf/opbouw van onze keuken bijgedragen hebben! Top!

De offerte(s) kwamen bij sommige punten niet overeen met hetgeen wat we besproken hadden. Na telefonisch overleg wel aangepast. Maar het zou je maar niet opvallen...Maar onder de streep: echt super!

Scholten

Goed geholpen, komen de afspraken na. Eindresultaat is prachtig.

Niet

Petra Brandhoff

Goede ervaring, keurig geplaatst, aardig personeel, goede service.

Geen tips