Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Nancy

Mooie showroom en goed advies gekregen

Stefan

Onze ervaring met Grando is super

Fam. Bolier

Prima service, goed meegedacht met het ontwerp en weinig problemen met het installatie werk en de probleemjes die er waren keurig opgepakt!

Familie Regtien

Na een negatieve ervaring bij een andere keukenleverancier bij Grando Utrecht naar binnen gestapt voor de mogelijkheden voor een keukenrenovatie. Iris heeft ons zeer goed geadviseerd en meegedacht.... Na een negatieve ervaring bij een andere keukenleverancier bij Grando Utrecht naar binnen gestapt voor de mogelijkheden voor een keukenrenovatie. Iris heeft ons zeer goed geadviseerd en meegedacht. Na akkoord op de offerte zijn we heel goed op de hoogte gehouden over de planning en levering. De plaatsing van de keuken heeft Serge gedaan. Wat waren we blij met hem, niets was teveel! We zijn heel blij met onze mooie keuken.

Scholtes

Grando Naaldwijk. We zijn super trots op onze nieuwe keuken. Adviseur Angie heeft ons daarbij geweldig geholpen. Ze nam de tijd voor ons. Dacht mee met onze overwegingen en gaf ons alle ruimte om te... Grando Naaldwijk. We zijn super trots op onze nieuwe keuken. Adviseur Angie heeft ons daarbij geweldig geholpen. Ze nam de tijd voor ons. Dacht mee met onze overwegingen en gaf ons alle ruimte om te overdenken.

Ook de huisinstallateur Jim van Grando Naaldwijk heeft mooi werk afgeleverd. Vakkundig, meedenkend en oplossingsgericht.

We hadden op basis van ervaringen van bekende van ons bewust gekozen voor Grando Naaldwijk en installateur Jim.

We zijn super blij met onze nieuwe keuken en kijk zeer tevreden terug op de samenwerking met Angie en Jim.

Debbie Zuierveld

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken. We zijn goed en snel geholpen. En goed geadviseerd.

Prima zoals het is!

Fam. Wester

Hele goede ervaring bij Grando Purmerend mooie grote winkel. Geen opdringerige verkopers en goed advies gekregen. Wij zijn blij met het eindresultaat!

Te veel keuze :)

Guido Rijsemus

Goede en persoonlijke service

De offertes zijn nog vrij onduidelijk (lees formeel) en lang van stof, gelukkig had Rutger alle tijd genomen om het duidelijk uit te leggen.

Strijker

Rick verplaatste zich goed in onze wensen m.b.t. samenstelling, materialen en kleurgebruik en hij gaf goed advies. De keuken was in één keer compleet en werd door een zorgvuldige monteur perfect... Rick verplaatste zich goed in onze wensen m.b.t. samenstelling, materialen en kleurgebruik en hij gaf goed advies. De keuken was in één keer compleet en werd door een zorgvuldige monteur perfect geplaatst. Ook nadat de keuken was geplaatst is Rick langsgekomen om te zien of alles naar wens was. Super service, een aanrader.

Tim

Super mooie winkel met veel inspiratie!