Offerte
Advies
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Van begin tot eind super geholpen, er was iets beschadigd met levering, maar dat werd binnen acceptabele tijd opgelost.

X

Lucia

Blij met onze droomkeuken & Badkamer
En de prachtige PVC vloer in heel onze beneden verdieping.

Eigenlijk niet

EPO

Verschrikkelijk

beter communiceren, leren opmeten en interne controle voor bestellingen verbeteren

Mark

Verschrikkelijk! Koop hier niet uw nieuwe keuken!

- na 2 jaar nog steeds niet alles goed gemonteerd en afgewerkt!
- bereikbaarheid: van het laagste niveau.
- nakomen afspraken:...
Verschrikkelijk! Koop hier niet uw nieuwe keuken!

- na 2 jaar nog steeds niet alles goed gemonteerd en afgewerkt!
- bereikbaarheid: van het laagste niveau.
- nakomen afspraken: onbegrijpelijk slecht. Met afstand het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.

Wij hebben de hoop opgegeven en nemen ons verlies. Het heeft zo veel stress en frustratie opgeleverd dat het ons niet meer waard is om nog de laatste punten geregeld te krijgen.

Op basis van alle recensies kan ik u op het hart drukken om Grando links te laten liggen.

Zie mijn ervaringen. Vooral de communicatie, het nakomen van afspraken en 100% juiste montage moeten verbeterd worden.

Jessica

Ellende, elke dag, 4 maand lang!

Doe dit niet nog meer mensen aan

Michael Stalman

Er zijn bepaalde onderdelen van onze keuken kapot gemonteerd. (Achter- zijplanken keukenkastjes) en in de badkamer (toiletpot) kapot geleverd. Doordat dit ons eerste koophuis is en wij in een drukke... Er zijn bepaalde onderdelen van onze keuken kapot gemonteerd. (Achter- zijplanken keukenkastjes) en in de badkamer (toiletpot) kapot geleverd. Doordat dit ons eerste koophuis is en wij in een drukke en lange verbouwing zaten kwamen we er pas later achter. Ons probleem is niet opgelost omdat het al meer dan een maand na levering was. Ik vind het spijtig dat er niks aan is gedaan, aangezien je veel geld betaald voor de mooie spullen die ze aanbieden.

Bij aflevering van spullen beter laten controleren voor de chauffeurs. Bij ons zat er aan de onderkant van de toiletpot een beschadiging waardoor de toiletpot uiteindelijk ging lekken. Dit was... Bij aflevering van spullen beter laten controleren voor de chauffeurs. Bij ons zat er aan de onderkant van de toiletpot een beschadiging waardoor de toiletpot uiteindelijk ging lekken. Dit was tijdens de controle bij levering niet gezien. Ook vind ik het niet kunnen dat monteurs van de keuken kapotte onderdelen gewoon monteren en er niks over mede delen aan de klant. Dit is wat mij betreft onbegrijpelijk en maakt mij zeer boos. Ook in het afhandelen van klachten mag wat mij betreft wat zorgvuldiger omgegaan worden met de afhandeling hiervan. Makkelijk wegwuiven vindt ik persoonlijk niet passen bij het imago van jullie winkel.

Hoekje

Zeer slechte ervaring. Aftersales en hulp bij problemen is verschrikkelijk. Ga hier niet heen.

Contact bij problemen is erg moeizaam. Rechtsbijstand moest er aan te pas komen om hun fouten op te lossen, zelf legden ze de schuld buiten zichzelf. Ik doe hier geen zaken meer mee.

Goed geholpen bij aankoop van de badkamer.

Levering is goed gegaan alleen de toegezegde bbq van Kamado zat niet bij de levering en inmiddels 3 telefoontjes verder nog steeds geen duidelijkheid over wanneer deze geleverd gaat worden.

Martine

De Grando-keukens zien er heel mooi en kwalitatief uit. Ik was direct betoverd. Maar het gaat compleet fout bij de dienst na verkoop, wanneer je ze het meest nodig hebt, geven ze niet thuis. Bij... De Grando-keukens zien er heel mooi en kwalitatief uit. Ik was direct betoverd. Maar het gaat compleet fout bij de dienst na verkoop, wanneer je ze het meest nodig hebt, geven ze niet thuis. Bij levering ging het al verkeerd: we kregen een werkblad in een kwaliteit die we niet besteld hadden. Grando Brugge verschool zich achter het feit dat hun verkoper (die tussen bestelling en levering ontslagen was) er niet meer was en wij een verkeerd "code" hadden besteld. Wij hadden gewoon het werkblad van hun toonzaalmodel besteld, maar dat konden wij nergens bewijzen. Na amper 1 jaar begon de kast waar de koelkast in zit te delamineren. Dat vonden ze normaal, want het was toch "een vochtige omgeving". Dus daar konden ze niets aan doen. Ondertussen zijn we negen jaar verder en alle keukenkasten delamineren één voor één. Het is echt geen zicht. Van Grando hebben we niets meer gehoord. Echt heel teleurstellend, vooral de manier waarop ze omgaan met een klacht! Dus nu zijn we op zoek naar een nieuwe keuken. Eén ding is zeker voor ons nooit meer een Grando. Bezin voor je begint!

Luister naar de klant, vooral bij klachten. Net daar kan je het verschil maken.

Marcel Holierhoek

Nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Hoogvliet.
Zeer tevreden met alles, van ontwerp tot montage.
De 3D tekening gaf een mooi beeld van hoe het zou worden.
En dat klopt, in een woord...
Nieuwe badkamer gekocht bij Grando in Hoogvliet.
Zeer tevreden met alles, van ontwerp tot montage.
De 3D tekening gaf een mooi beeld van hoe het zou worden.
En dat klopt, in een woord fantastisch.
Vooral Het slopen en monteren door Sjackie Kuipers is een vermelding waard, wat een VAKMAN.

Ga zo door.