Bianca van Dijk

Super service, na een kleine miscommunicatie in het begin, is alles netjes opgepakt en opgelost. Steen zelfs sneller geplaatst dan wij als familie hadden verwacht. Steen zelf is ook erg mooi!... Super service, na een kleine miscommunicatie in het begin, is alles netjes opgepakt en opgelost. Steen zelfs sneller geplaatst dan wij als familie hadden verwacht. Steen zelf is ook erg mooi! Klantvriendelijkheid is top en de mensen zijn echt heel vriendelijk geweest en begripvol.

Anne

Afgelopen week is de steen geplaats en wij zijn blij met het resultaat, precies zoals wij wilden. Erwin is bij ons langs geweest en dat verliep prima.

Thea Hilversum

Ik werd vriendelijk en goed geholpen door de telefoon en de steen werd eerder geplaatst dan gedacht. Bedankt !

Familie Veenstra

We zijn erg fijn geholpen door Mellany, alles is naar tevredenheid verlopen. De steen is echt prachtig geworden, bedankt!

Jacqueline

Mijn familie en ik zochten al een tijdje naar een bedrijf die ons wilde helpen met een mooie passende grafsteen voor onze geliefde. Ik ben blij dat we terechtkwamen bij grafsteenwinkel. Ze waren erg... Mijn familie en ik zochten al een tijdje naar een bedrijf die ons wilde helpen met een mooie passende grafsteen voor onze geliefde. Ik ben blij dat we terechtkwamen bij grafsteenwinkel. Ze waren erg professioneel, luisterden goed naar onze wensen en hebben een mooi grafsteen geleverd. Van start tot einde verliep het erg soepel en dat waardeerden wij erg in deze verdrietige tijd.

M Vos

Goede service, goed contact onderhouden en geleverd zoals aangegeven. Wij zijn erg tevreden met het resultaat en zou ook zeker dit bedrijf aanbevelen.

Nieterau

Eerste bezoek verliep meteen erg goed en afwikkeling was ook prima!

C. Brakshoofden

Wat een service! Toen het erop leek dat het niet ging lukken heeft de medewerker er alles aan gedaan om het toch voor elkaar te krijgen dat ik de steen kon plaatsen. Top! Van harte aanbevolen!