E.JTans Donker

Ik wil graag iets positief zeggen over Niels grafsteenwinkel,vorig jaar is mijn echtgenoot onverwachts overleden hij was gelukkig voldoende verzekerd om hem een mooie begrafenis te geven, maar... Ik wil graag iets positief zeggen over Niels grafsteenwinkel,vorig jaar is mijn echtgenoot onverwachts overleden hij was gelukkig voldoende verzekerd om hem een mooie begrafenis te geven, maar helaas bleef er onvoldoende geld over om hem ook een mooi graf te geven .
Gelukkig kwam ik het adres van Niels grafwinkel tegen ,na telefonisch contact hoorde ik dat ik het ook in tien vaste termijnen mocht betalen, daar was en ben ik zo blij mee.
Mijn man heeft nu een prachtig graf,ik ben hen zo dankbaar dat zij mij de kans gaven om een mooi graf voor mijn echtgenoot te laten maken .
Heel veel dank hiervoor.
Ook ben ik enorm goed geadviseerd door het personeel.

Pieter Goudappel

Goede vlotte digitale communicatie tot een telefoontje na plaatsing van de steen. Mogelijkheden tot steeds verdere aanpassing tot uiteindelijke product naar
tevredenheid was ontworpen....
tevredenheid was ontworpen. Daarnaast volledig ontzorgd.

Jenny van dokkum

Prima service, fijn telefoongesprek, mooie steen, heldere uitleg, prima prijs!

Brigitte Tak

Nette vlotte dienstverlening. Los vaag de vergunning maar dat konden zijn niets aan doen. Beetje vreemd dat u mij vraagt om een positieve beoordeling . Het zou aan mij moeten zijn of ik positief,... Nette vlotte dienstverlening. Los vaag de vergunning maar dat konden zijn niets aan doen. Beetje vreemd dat u mij vraagt om een positieve beoordeling . Het zou aan mij moeten zijn of ik positief, neutraal of negatief oordeel.

Familie Van der Steen

Wij zijn oprecht blij met het contact rondom de plaatsing van de zerk van onze moeder. Keurig geregeld allemaal. Dank jullie wel!

Wolters

Goede service,zeer redelijke prijzen.
Ook mogelijkheden tot persoonlijk contact middels video bellen bij vragen.
Voelt niet als een punt NL bedrijf.

Willem Den Braber

Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken 2 de mensen staan open voor een idee buiten hun standaard steensoort ( kleur combinatie ) van een ander type grafsteen .de levertijd was ivm de Corona... Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken 2 de mensen staan open voor een idee buiten hun standaard steensoort ( kleur combinatie ) van een ander type grafsteen .de levertijd was ivm de Corona iets langer als gedacht
Maar ook dat werd heel duidelijk gecommuniceerd .

C. Stroebel

Van het uitzoeken van een passend grafsteen tot het ontwerp en plaatsing ervan was erg zorgvuldig en vriendelijk geregeld. Het uiteindelijke grafsteen is exact zoals afgesproken gemaakt, meer kunnen... Van het uitzoeken van een passend grafsteen tot het ontwerp en plaatsing ervan was erg zorgvuldig en vriendelijk geregeld. Het uiteindelijke grafsteen is exact zoals afgesproken gemaakt, meer kunnen wij er niet om vragen

H w den otter

We zijn heel erg tevreden ziet er schitterend uit , super bedankt !