Grafilux.nl

Grafilux.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Grafilux.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company970
9.7/10
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Grafilux.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 970 ervaringen.

Marjolein
Zeer goed (9/10)
Marjolein

Prijs kwaliteit.
Service.
Beschikbaarheid per mail.

Score voor Grafilux.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via het internet bij grafilux gekomen. na mail contact een bezoek aan best gebracht om de cubola te komen kijken. deze zat er erg mooi uit. we hadden ons al georiënteerd en dit gaf de doorslag. grafilux is de goedkoopste en de service is goed. helaas waren er een paar misverstanden over de offerte maar dat is goed opgelost. wij zijn zeer tevreden over de service en plaatsing van de cubola en genieten nu in de schaduw van de lente en zomer.

dullemans
dullemans

duidelijke communicatie en altijd binnen 24 uur reactie!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Betrouwbaar, snel en vakkundig.

A.Super
A.Super

Snelle reactie op offerte aan vraag

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Perfect in mijn ogen gemonteerd snelle.

Pieter
Pieter
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bedankt suzanne voor de goede service!.

Mike van Herwaarden
Mike van Herwaarden

Snelle reactie op je aanvraag
Goede service.
Snelle levertijd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

12 jaar geleden rolluiken gekocht toen waren zij al de goedkoopste met goede prijs kwaliteit verhouding. gezien de goede aftersale service van de vorige keer hebben wij besloten wederom bij grafilux een rolluik en twee hordeuren te bestellen. je krijgt altijd snel een reactie op je mail, ook al is het laat in de avond..
bestelling netjes op tijd geleverd..
door bij diverse bedrijven offertes op te vragen merk je dat de prijzen bij grafilux nog steeds beduidend lager liggen dan elders..

Erik Nobels
Erik Nobels

Meedenkend en zeer professioneel!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Rollui besteld en geleverd! zeer vriendelijke mensen en top service!.
prima kwaliteit! een aanrader.

A. A. Struik

De aanloop tot het opmeten kostte even wat tijd, maar toen dat eenmaal geregeld was en de opleverdatum vastgesteld was verliep het gesmeerd. de monteurs, waarvan een ook de persoon was die opgemeten had, waren keurig volgens afspraak op tijd aanwezig en hebben de markiezen vakkundig en snel geplaatst. nu maar hopen dat ze weer een jaar of twintig meegaan net als de vorige markiezen!.
prima vakwerk en service!.

Jan Greijn
Goed (8/10)
Jan Greijn

Goede vaklui.

Score voor Grafilux.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend werk. we moesten even wachten omdat het nogal druk is kennelijk. niettemin top.

F.P. Van Tongeren
Zeer slecht (2/10)
F.P. Van Tongeren

Reactie Grafilux.nl:

Ook wij laten weleens een steekje vallen in deze drukke periode.
Jammer dan zo’n reactie.
Maar.....gelukkig denken er bijna 1.000 andere klanten er anders over.
Mvgr,

Suzanne

Score voor Grafilux.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De tijdslijnen zijn erg lang. na acceptatie van de offerte voor een verandazonwering duurde het bijna 2 weken voordat e.e.a. werd opgemeten. toen ik daarna na 8 dagen nog geen bevestiging had ondanks toezegging dat ik dit snel zou krijgen heb ik de opdracht maar geannuleerd. de reactie hierop was alleen maar "jammer" geen excuses of vragen naar een oplossing. zeer teleurstellend.

Wim Bremer
Wim Bremer

Prima monteurs. Vriendelijk en beleefd. Alles netjes opgeruimd en de rommel netjes meegenomen. En dat hebben we wel eens (onlangs nog) heeeel anders meegemaakt...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Precies op tijd arriveerde de monteurs. belden netjes van te voren dat ze in aantocht waren. de monteurs stelden zich netjes voor en gingen vrijwel meteen aan de gang. en ze hadden in no time een nieuwe rolluik opgehangen. omdat het 39 gaden was werd het aangeboden ijsje zeer gewaardeerd. door een onwillige computer aan onze kant viel het betalen met i deal niet echt mee. de comp twee keer moeten herstarten. maar geen boze blikken hoor. .
maar het rolluik en de montage zien er prima uit. service is top! afspraken werden goed nagekomen en er werd goed meegedacht. goed!.

Bedrijfsinformatie

Bij het inrichten van een woning gaat het om het creëren van een persoonlijke sfeer. Zonwering speelt hierin een belangrijke rol.

Grafilux Zonwering heeft al vele jaren een toonaangevende positie op de Nederlandse markt door het leveren van kwalitatief hoogwaardige zonwering tegen betaalbare prijzen.
Adres
De Kleine Elst 32