Verkade-Maten

Er was een afdek dopje van de geleiderail weg, contact opgenomen en men zou een nieuwe sturen.

Heb daarna een mail ontvangen, dat men kosteloos van de 2 kleuren wit welke men voert, er kosteloos 10 zou toesturen. En na een week kwam er een grote enveloppe met bubbeltjesfolie met 20... Heb daarna een mail ontvangen, dat men kosteloos van de 2 kleuren wit welke men voert, er kosteloos 10 zou toesturen. En na een week kwam er een grote enveloppe met bubbeltjesfolie met 20 dopjes.
Grote klasse dat ze zelfs dit soort dingen nog kosteloos na sturen.

Wij zijn heel erg tevreden over de goede service. Na 5 jaar gingen onze duettes ineens kapot en hebben we kosteloos nieuwe gekregen.

Top service, zelfs na 5 jaar nog alle moeite gedaan voor garantie.
Prettig contact

Els

Bij de aankoop tien jaar geleden van mijn vele luxaflexen voor t hele huis: toen al een goeie service, vele betere prijs dan hier in België, zeer vriendelijk en vlot contact. Aanbevolen aan... Bij de aankoop tien jaar geleden van mijn vele luxaflexen voor t hele huis: toen al een goeie service, vele betere prijs dan hier in België, zeer vriendelijk en vlot contact. Aanbevolen aan verschillende buren en familie die toen ook zonder twijfels aankochten.
Nog steeds overtuigd nu van hun service.
Na 10 jaar liet n touw van mijn vaakst gebruikte luxaflex t afweten, een grote van 3 meter breed aan het schuifraam naar de tuin.
1 mailtje en ik kreeg gratis nieuw touw toegezonden, genoeg om alle vier touwen ineens te vervangen en nog wat reserve voor een andere luxaflex of twee in de toekomst.
Het vervangen van het touw bleek zelfs eenvoudiger dan eerst gedacht.

Ik was toen tevreden en ben t nu nog steeds.
Niks gaat boven een goede dienst na verkoop.

Bedankt

Els

Prijs en dienst na verkoop
Vlot contact

Arie

Goede informatie gehad voor, en tijdens de aankoop. alles is verlopen zoals afgesproken en op tijd geleverd. ik heb het rolluik zelf gemonteerd, en heb goede adviezen en aanwijzingen gehad... Goede informatie gehad voor, en tijdens de aankoop. alles is verlopen zoals afgesproken en op tijd geleverd. ik heb het rolluik zelf gemonteerd, en heb goede adviezen en aanwijzingen gehad hierover. dit tezamen met de montagehandleiding maakte dat alles goed is verlopen. en dat er nu een mooi, en goed rolluik op de gevel zit.
ik ga deze week nog drie rolluiken bestellen voor op een andere gevel !

je krijgt goede en eerlijke informatie, zonder gladde / doorzichtige verkooppraatjes . de prijzen zijn goed, zeker gezien de Kwaliteit welke wordt geleverd. ze doen wat ze zeggen /beloven... je krijgt goede en eerlijke informatie, zonder gladde / doorzichtige verkooppraatjes . de prijzen zijn goed, zeker gezien de Kwaliteit welke wordt geleverd. ze doen wat ze zeggen /beloven .
" een voorbeeld " bij de levering uit het magazijn, bleek toen ik de verpakking opende thuis dat een pijpje voor de doorvoer van de bedieningsband door de muur niet in de doos zat bijgesloten. (kan gebeuren ) ik s'morgens gebeld naar de zaak, mij werd verteld sorry, wij gaan dit oplossen . nog de zelfde dag werd het pijpje door de brievenbus nageleverd !!!
DAT is Service !

Peter

Een prettige ontvangst in Gorinchem, duidelijke uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden van (in ons geval) de Cubola. Duidelijke prijsstelling en afspraak is afspraak. Niet alleen door de... Een prettige ontvangst in Gorinchem, duidelijke uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden van (in ons geval) de Cubola. Duidelijke prijsstelling en afspraak is afspraak. Niet alleen door de verkoper/adviseur, maar ook van de ondersteuning vanuit de administratie (Esther). De hoofdmonteur was ervaren en wist waarmee hij bezig was.

René Peters is een uitstekende adviseur met een vlotte babbel. Dat klinkt misschien negatief, maar hij komt al zijn afspraken na. Het is prettig zaken doen op deze manier. De ondersteuning vanuit de... René Peters is een uitstekende adviseur met een vlotte babbel. Dat klinkt misschien negatief, maar hij komt al zijn afspraken na. Het is prettig zaken doen op deze manier. De ondersteuning vanuit de administratie verdient alle lof. Wij werden door Esther snel en adequaat geholpen en zijn in het hele proces niet teleurgesteld.

Peter Brouwer

Al vele jaren zijn wij klant bij Grafilux. De reden om voor Grafilux te kiezen is de hele mooie kwaliteit van spullen die ze verkopen, de uitstekende prijzen en last but not least de uitstekende... Al vele jaren zijn wij klant bij Grafilux. De reden om voor Grafilux te kiezen is de hele mooie kwaliteit van spullen die ze verkopen, de uitstekende prijzen en last but not least de uitstekende pre- en after sales. Altijd snelle reaktie op vragen en komt de afspraken altijd na.

Perfect en bedankt!

Kwaliteit, prijs en klanten ondersteuning

Dirk Knaepkens

Leuk bedrijf om mee samen te werken. Dit was voor ons de tweede keer. We werden zeer warm onthaald in de toonzaal. En ook dit keer was alles weer perfect. Correcte prijs, correcte informatie.... Leuk bedrijf om mee samen te werken. Dit was voor ons de tweede keer. We werden zeer warm onthaald in de toonzaal. En ook dit keer was alles weer perfect. Correcte prijs, correcte informatie. De levertermijn werd zeer goed gerespecteerd. De communicatie verliep vlot. Gewoon fantastisch.

De heer Peters heeft de natuurlijke gave om zijn klanten goed te verzorgen. Ik denk dat zijn overnemers hem nog zullen missen binnen enkele jaren. Zelf hoop ik dat zij op hetzelfde elan zullen... De heer Peters heeft de natuurlijke gave om zijn klanten goed te verzorgen. Ik denk dat zijn overnemers hem nog zullen missen binnen enkele jaren. Zelf hoop ik dat zij op hetzelfde elan zullen verdergaan als dat van de heer Peters.

MS

Uitstekend bedrijf, heb meerdere keren rolluiken besteld en telkens perfecte afhandeling.

Goede communicatie, scherpe prijs voor kwaliteitsproduct.

Mark janssen

Al diverse rolluiken en binnen raambekleding gekocht via Grafilux . Al die keren netjes behandeld . En advies , daar waar nodig was.

Nette afhandeling van het hele bestel proces.

Erik Van der Laan

Kwaliteit, deskundigheid en dit allemaal ook nog eens voor een scherpe prijs.

Bedrijf straalt enorm veel vertrouwen uit.