Brookhuis

Gisteren werden bij ons screens geplaatst in de veranda. Deze werden zeer vakkundig geplaatst door twee monteurs van het bedrijf ( toevallig vader en zoon). Uitermate tevreden hoe zij werkten en na... Gisteren werden bij ons screens geplaatst in de veranda. Deze werden zeer vakkundig geplaatst door twee monteurs van het bedrijf ( toevallig vader en zoon). Uitermate tevreden hoe zij werkten en na afloop alles op hebben geruimd. Het resultaat mag er zeker zijn. Zeer tevreden over het hele proces van bestelling tot levering.

Zeer goed geholpen door dhr Peters bij de keuze van de screens. Daarnaast de vakbewame monteurs (vader en zoon uit Brabant)

Farm v Bladel

Vandaag met veel zon en temperatuur bij ons 8 screens gemonteerd.
De afwerking is perfect, een fantasties team van vader en zoon.
Frank en Pim hartelijk dank voor jullie goede inzet.

Komt alles na wat er afgesproken is.
Gaat nog verder waar de service ophoud.
Denken veel mee in oplossingen.

Luciano

Zeer Tevreden met het zonnescherm en de rolluiken

Nette afhandeling, super service

Dennis Lepelaars

Ik heb zo’n 3 jaar geleden screens besteld bij Grafilux. In totaal 5 stuks met verschillende maten. Allemaal met een Somfi motor op afstandsbediening aan te sturen. Geweldig materiaal! Keurig... Ik heb zo’n 3 jaar geleden screens besteld bij Grafilux. In totaal 5 stuks met verschillende maten. Allemaal met een Somfi motor op afstandsbediening aan te sturen. Geweldig materiaal! Keurig ingebouwd en weggewerkt. Helaas begon er in de garantie periode één motor te haperen. Dit kan uiteraard gebeuren. Na een belletje met Grafilux werd er meteen een nieuwe motor opgestuurd. Nog vóór de eerste zonnestralen is deze vervangen en ben ik door de eigenaar geholpen met de instellingen van de screens.
René: Super bedankt voor je hulp en ondersteuning tijdens het programmeren van de screens! We zijn erg blij met je service. Helemaal top!

- Grafilux komt haar afspraken altijd na.
- Bij het versturen van een email of achterlaten van een voicemail wordt er altijd contact met je opgenomen.
- Altijd bereikbaar.
- Meer...
- Grafilux komt haar afspraken altijd na.
- Altijd bereikbaar.
- Meer dan geweldige service!

Verkade-Maten

Er was een afdek dopje van de geleiderail weg, contact opgenomen en men zou een nieuwe sturen.

Heb daarna een mail ontvangen, dat men kosteloos van de 2 kleuren wit welke men voert, er kosteloos 10 zou toesturen. En na een week kwam er een grote enveloppe met bubbeltjesfolie met 20... Heb daarna een mail ontvangen, dat men kosteloos van de 2 kleuren wit welke men voert, er kosteloos 10 zou toesturen. En na een week kwam er een grote enveloppe met bubbeltjesfolie met 20 dopjes.
Grote klasse dat ze zelfs dit soort dingen nog kosteloos na sturen.

Wij zijn heel erg tevreden over de goede service. Na 5 jaar gingen onze duettes ineens kapot en hebben we kosteloos nieuwe gekregen.

Top service, zelfs na 5 jaar nog alle moeite gedaan voor garantie.
Prettig contact

Els

Bij de aankoop tien jaar geleden van mijn vele luxaflexen voor t hele huis: toen al een goeie service, vele betere prijs dan hier in België, zeer vriendelijk en vlot contact. Aanbevolen aan... Bij de aankoop tien jaar geleden van mijn vele luxaflexen voor t hele huis: toen al een goeie service, vele betere prijs dan hier in België, zeer vriendelijk en vlot contact. Aanbevolen aan verschillende buren en familie die toen ook zonder twijfels aankochten.
Nog steeds overtuigd nu van hun service.
Na 10 jaar liet n touw van mijn vaakst gebruikte luxaflex t afweten, een grote van 3 meter breed aan het schuifraam naar de tuin.
1 mailtje en ik kreeg gratis nieuw touw toegezonden, genoeg om alle vier touwen ineens te vervangen en nog wat reserve voor een andere luxaflex of twee in de toekomst.
Het vervangen van het touw bleek zelfs eenvoudiger dan eerst gedacht.

Ik was toen tevreden en ben t nu nog steeds.
Niks gaat boven een goede dienst na verkoop.

Bedankt

Els

Prijs en dienst na verkoop
Vlot contact

Arie

Goede informatie gehad voor, en tijdens de aankoop. alles is verlopen zoals afgesproken en op tijd geleverd. ik heb het rolluik zelf gemonteerd, en heb goede adviezen en aanwijzingen gehad... Goede informatie gehad voor, en tijdens de aankoop. alles is verlopen zoals afgesproken en op tijd geleverd. ik heb het rolluik zelf gemonteerd, en heb goede adviezen en aanwijzingen gehad hierover. dit tezamen met de montagehandleiding maakte dat alles goed is verlopen. en dat er nu een mooi, en goed rolluik op de gevel zit.
ik ga deze week nog drie rolluiken bestellen voor op een andere gevel !

je krijgt goede en eerlijke informatie, zonder gladde / doorzichtige verkooppraatjes . de prijzen zijn goed, zeker gezien de Kwaliteit welke wordt geleverd. ze doen wat ze zeggen /beloven... je krijgt goede en eerlijke informatie, zonder gladde / doorzichtige verkooppraatjes . de prijzen zijn goed, zeker gezien de Kwaliteit welke wordt geleverd. ze doen wat ze zeggen /beloven .
" een voorbeeld " bij de levering uit het magazijn, bleek toen ik de verpakking opende thuis dat een pijpje voor de doorvoer van de bedieningsband door de muur niet in de doos zat bijgesloten. (kan gebeuren ) ik s'morgens gebeld naar de zaak, mij werd verteld sorry, wij gaan dit oplossen . nog de zelfde dag werd het pijpje door de brievenbus nageleverd !!!
DAT is Service !

Peter

Een prettige ontvangst in Gorinchem, duidelijke uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden van (in ons geval) de Cubola. Duidelijke prijsstelling en afspraak is afspraak. Niet alleen door de... Een prettige ontvangst in Gorinchem, duidelijke uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden van (in ons geval) de Cubola. Duidelijke prijsstelling en afspraak is afspraak. Niet alleen door de verkoper/adviseur, maar ook van de ondersteuning vanuit de administratie (Esther). De hoofdmonteur was ervaren en wist waarmee hij bezig was.

René Peters is een uitstekende adviseur met een vlotte babbel. Dat klinkt misschien negatief, maar hij komt al zijn afspraken na. Het is prettig zaken doen op deze manier. De ondersteuning vanuit de... René Peters is een uitstekende adviseur met een vlotte babbel. Dat klinkt misschien negatief, maar hij komt al zijn afspraken na. Het is prettig zaken doen op deze manier. De ondersteuning vanuit de administratie verdient alle lof. Wij werden door Esther snel en adequaat geholpen en zijn in het hele proces niet teleurgesteld.

Peter Brouwer

Al vele jaren zijn wij klant bij Grafilux. De reden om voor Grafilux te kiezen is de hele mooie kwaliteit van spullen die ze verkopen, de uitstekende prijzen en last but not least de uitstekende... Al vele jaren zijn wij klant bij Grafilux. De reden om voor Grafilux te kiezen is de hele mooie kwaliteit van spullen die ze verkopen, de uitstekende prijzen en last but not least de uitstekende pre- en after sales. Altijd snelle reaktie op vragen en komt de afspraken altijd na.

Perfect en bedankt!

Kwaliteit, prijs en klanten ondersteuning