A.F.C. van Rossum

Goede prijs, heldere afspraak en betrouwbare levering.

Neen, bovenstaande is voor mij toereikend.

Marit van Marle

Top bedrijf. Voor zowel de verkoper als de monteurs gelden de trefwoorden: vakkennis, vriendelijk en netjes. Ben er reuze blij mee!

William Maessen

6 jaar geleden bij Grafilux 12 rolluiken gekocht en laten monteren.
Showroom bezocht in Rosmalen en de heer Peters heeft ons toen een goede voorlichting gegeven.
Monteurs hebben later...

Goede sfeer in het bedrijf, geen opdringerige verkoop, vakkennis.

Movieshaker

Begon erg aardig maar viel uiteindelijk erg tegen. We hadden een offerte liggen voor een simpele verandazonwering en steeds met andere contactpersoon te maken. De ene kwam langs en de ander bepaalde...

Reactie Grafilux.nl:

Vreemd?
Email adres movieshaker@youhoo.com is niet bekend bij ons.
Internet aanvragen worden hier keurig beantwoord.
Prijzen die worden afgegeven door Grafilux is zonder het werk gezien te hebben.
Mocht bij inmeten de inmeter het niet verantwoord vinden om het werk uit te voeren dan zien wij er inderdaad vanaf in overleg met de klant.
Wij leggen dan ook uit waarom we het werk niet uitvoeren.
Dan blijkt de klant nu in zee te gaan met een ander bedrijf dat goedkoper is en een prima oplossing heeft?
Ik wens u dan ook succes met de aankoop.

Koos

Wij zijn super tevreden over Grafilux. NL ze hebben snel en zeer vakkundig een hele mooie markies opgehangen echt super tevreden goede kwaliteit nette monteurs een aanrader voor goede zonnewering

Heel erg vakkundig opgemeten door de vertegenwoordiger

Aart Valstar

Levertijd was wat lang maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met een extreme zomer en de diverse vakanties. Topmonteurs!! aardig en beleefd. Ze ruimen de boel netjes op en zijn zo weer weg.

Prijs/kwaliteit is erg goed.

Heemskerk

Super slecht! Ik heb ruim dertig keer contact gezocht in twee maanden, met betrekking tot de in eerste instantie uitgebrachte offerte. Hierin werd een duur en te uitgebreid voorstel voor montage...

Profileren: zeggen dat je iets doet en het niet nakomen, indruk wekken dat je het druk hebt.

Reactie Grafilux.nl:

Klant heeft een prijsaanvraag gedaan die wij dezelfde dag hebben beantwoord.
Na heen en weer hebben gemaild is er opdracht gegeven.
Grafilux heeft voorheen bij de onder buren gemonteerd op de begane grond en dit kon van binnenuit uitgevoerd worden
Echter nu moet er met een hoogwerker gewerkt worden, omdat de klant op de 4e verdieping woont.
Onveilige situatie om van binnenuit te werken en ook niet toegestaan.
De hoogwerkers waar wij mee werken moeten veilig en goedgekeurd zijn en deze zijn prijzig.
Dit hebben we medegedeeld aan deze mevrouw
Na enige tijd komt de klant zelf met een hoogwerker die inderdaad erg goedkoop was, maar voldoet niet aan de normen.
Inmiddels was de bouwvakvakantie begonnen en zijn wij 3 weken gesloten geweest.
Mevrouw heeft ons voorgesteld of met de hoogwerker te werken die zij voorstelde of het werk af te blazen.
In overleg met de klant en ons montage team is er toen besloten om het werk niet uit te voeren.

Marina Hartman van Hese

Een bedrijf dat zijn klanten begrijpt en waarmaken wat ze beloven. Vanaf het uitzoeken, opmeten, bestellen tot het monteren van onze rolluiken ben ik een super tevreden klant. Topkwaliteit voor een...

Prijs, kwaliteit en zeker niet te vergeten de professionaliteit en vriendelijkheid van de medewerkers.

J p van der Stelt

Heel goede afwikkeling en montage van het product ,wij zijn heel blij met dit product

Jullie hebben een heel goed montagebedrijf met vriendelijke en correcte werknemers

Tom

Mooi product, juiste prijs en goede service

Zeer kundige en vriendelijk monteurs