Grafilux.nl

Grafilux.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Grafilux.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1005
9.7/10
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Grafilux.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 1005 ervaringen.

cor maijenburg
Zeer goed (9/10)
cor maijenburg

Snel en duidelijke communicatie via mail. goede aftersale.

Score voor Grafilux.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed advies, duidelijke offerte, keurig gemonteerd.

Fam.Sandee
Fam.Sandee

Klant vriendelijk!
Goede Tips om je verder te helpen indiener een probleem is.
Hier staat de klant op de eerste plaats.
Kwaliteit in HOOFDLETTERS!!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Pas een uitval scherm gekocht en na wat kleine probleempjes contact gehad met suzanne en na aanleiding van wat tips..
even alles na gelopen en ik kwam er achter dat het scherm iets klemde. (aan de kant waar de motor niet zit).
waarschijnlijk met het ophangen hadden we deze gezekerd met een touw voor als het eventueel voor het vallen of los schieten..
na wat testen gedaan te hebben werkt het scherm zoals het hoort..
ik wil je bedanken voor de support en de aandachtspuntjes die via de mail naar ons verstuurd had..
nu is het genieten van het scherm alleen het weer moet iets beter worden maar daar hebben we geen invloed op..
ik wens je een goed weekend en nogmaals dank voor de support..
mvg,.
m.sandee.

Jur

Een tijdje geleden heb ik een rolluik bij grafilux gekocht. na verloop van tijd is er een beugeltje kapot gegaan. ik heb ze gemaild en vroeg of ze mij het beugeltje wilde sturen, in de veronderstelling dat ik daar natuurlijk iets voor moest betalen..
ik kreeg met een dag het beugeltje toegestuurd als service (zonder te betalen). dat vond ik helemaal top!!!.

Perfect wonen
Zeer goed (9/10)
Perfect wonen

Vlotte en nette afhandeling van gestuurde mailtjes

Score voor Grafilux.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Van het begin tot aan het installeren 100% tevreden. mailtjes werden vlot en keurig afgehandeld. monteurs waren op tijd en hebben keurig week achtergelaten zelfs de verpakking is weer meegenomen.??.

Bart
Bart

Meteen handelen als er achteraf iets niet klopt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede communicatie via de mail en met de monteurs. de twee mannen hebben goed mee gedacht ter plekke terwijl er in eerste instantie met het inmeten anders is overlegd. op de eerste verdieping 5 rolluiken laten plaatsen met de nieuwste rs motoren van somfy. bleken er 3 aan de achterzijde van de woning met de standaard uitgevoerd te zijn. hebben ze na het monteren meteen doorgeven aan het bedrijf dat die bakken maakt en deze zijn reeds vervangen.

M. De Vos

Vriendelijke jongens, goede montage en kwaliteit..
jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. er was een communicatie fout over de tijd van arriveren waar ik nu niets mee kon, behalve afwachten.

Gemert
Goed (8/10)
Gemert

Prima service
Heldere communicatie
Goede prijs -kwaliteitverhouding

Score voor Grafilux.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ondanks de verhuizing van het bedrijf en vakantie hebben ze alles netjes afgewerkt. ik ben er blij mee! ?.

Jan
Jan

Snel, helder, flexibel, netjes, vertrouwenwekkend en zeker niet duur.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

de zipscreen hangt en is prachtig en functioneel en dat op de zonnigste dag in weken!.
het montageteam was ongeveer in een uur klaar en hebben alles prachtig gemonteerd en opgeruimd., ze lieten zelfs nog een stuk kabelgoot voor me achter zodat ik het snoer nog wat meer kan verbergen. het was heel plezierig zaken doen met grafilux. de prompte beantwoording van e-mails door bedrijven is niet iets wat ik in 10 jaar gewoon ben als voorzitter van de vve van deze flat..
ik zal jullie zeer beslist aanbevelen bij mijn mede bewoners!.

P. den Daas
P. den Daas
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede after sales services, grafilux doet dit allemaal erg goed.

Adri Snelders
Prima (7/10)
Adri Snelders

Snelle reactie

Score voor Grafilux.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Netjes geleverd ,snelle reakties op mails alleen beschrijving afstandsbediening niet toereikend,ook de youtube film niet.

Bedrijfsinformatie

Bij het inrichten van een woning gaat het om het creëren van een persoonlijke sfeer. Zonwering speelt hierin een belangrijke rol.

Grafilux Zonwering heeft al vele jaren een toonaangevende positie op de Nederlandse markt door het leveren van kwalitatief hoogwaardige zonwering tegen betaalbare prijzen.
Adres
Marconiweg 11-13