Je aankoop wordt beschermd

Judith IJselendoorn

Bijzonder snel een offerte en een duidelijk antwoord op al mijn vragen van René.
Het inmeten (Wim) is uiterst nauwkeurig gedaan, met heel veel meedenk advies.
vandaag zijn de rolluiken...

scherp van prijs, duidelijk, eerlijk, professioneel, netjes

Knies

Onlangs een rolluik besteld en laten monteren. Mailcontact verliep goed. We waren ook uiterst tevreden over het montageteam.

Vakwerk, beleefd. Lieten alles keurig achter, hebben zelfs gestofzuigd ?

A.F.C. van Rossum

Ik heb dit bedrijf gevonden omdat ze de rolluik configuratie leverden die ik zocht (merk, type etc.).
Goede prijsafspraak gemaakt, prettige communicatie en exact geleverd wat was...

Snelle communicatie, meedenkend vermogen en solide afhandeling.

Jan van de Vliet

De kwaliteit van de onderdelen van de rolluiken is top.

Er zijn duidelijke aanwijzingen voor het inmeten en de soort rolluik. De handleiding is overzichtelijk en helder.

Marco

Prima Geholpen
Alles netjes gemonteerd

Persoonlijk te benaderen

Caes Jos

Zeer vriendelijke ontvangst door René en medewerker, hebben een luisterend oor en nemen tijd voor u.

Omdat wij zelf willen plaatsen een duidelijke uitleg ter plaatse. Als we bij het plaatsen problemen hebben mogen wij altijd contact opnemen.

grieten eteienne

Zeer goede en vrindellijke werkers aan ieder aan te raden

zijn van hun woord volgens tijdstip

Jan Tax

In 2007 10 stuks Rolluiken besteld hier en tot op heden geen problemen mee gehad Top kwaliteit!!!
En nu na verbouwing keukenraam vervangen door tuindeur en nieuw rolluik besteld en zaterdag...

duidelijke uitleg hoe in te meten via site en snelle en duidelijke beantwoording via mail.

Verhulst Marc

Correcte service, degelijk materiaal en goede prijs.

Duidelijke info en prima onthaal bij afhalen

De Pauw

Sinds mei 2010 regelen wij de zoninval in onze living met 6 Multishade Multisol van Grafilux.
Wij zijn nog steeds heel tevreden over onze aankoop: degelijk materiaal, mooie design, veelzijdige...

Vriendelijk onthaal met belangstelling voor onze noden in 2010.
Nu in 2017 klantvriendelijke na service.