Je aankoop wordt beschermd

diederik

Zowel voorlichting betreffende aankoop als plaatsing naar alle tevredenheid verlopen.

Nette monteurs die hard doorwerkten ( in de volle zon!)
Rolluik loopt heel soepel.

Ruud en Petra

Professioneel bedrijf met vriendelijke medewerkers die netjes werken.

Komen de afspraken na. Leveren het project schoon op en nemen de verpakkingsmaterialen etc mee terug.

Van Os

Wij waren echt van plan om een rolluik aan te schaffen. Dhr Peeters heeft er persoonlijk voor gezorgd dat dit niet is gelukt. Dhr Peeters van Grafilux heeft veel praatjes, kan niet tegen...

Ik heb koffie gehad.........

Reactie Grafilux.nl:

Geachte heer van Os,
We hebben reeds telefonisch uw reactie doorgenomen en onze excuses aangeboden.
Wij betreuren uw slechte ervaring maar hopen na ons telefoongesprek op een nieuwe kans.
Groeten team DHW-Grafilux

Ton

Door een kleine meetfout in de fabriek waren de profielen voor de rolluiken te lang.
Dit is (uiteraard) kosteloos hersteld waarna de profielen zelfs op zaterdag door René thuis werden...

Klantvriendelijkheid en service

Diane Baas

Afgelopen woensdag zijn de rolluiken geplaatst. Ophangen rolluiken is zeer naar wens verlopen. Monteurs hebben hard en snel gewerkt, luiken hangen er mooi bij.
Mijn complimenten.

Rob

In 2009 hebben we via Grafilux duettes van Luxaflex gekocht. Als er iets vervangen moet worden, dan doet Grafilux er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen. Erg goede service!!

Snelle antwoorden.
Accuraat.
Klantgericht.

W. Kuling

Afgelopen dinsdag hebben ze bij ons een rolluik bij onze pui geplaats. Kan niet anders zeggen dat het een hoogwaardig rolluik is, welke zeer vakkundig en netjes door de monteurs binnen een uurtje...

Hoogwaardig kwaliteit, goed advies, vriendelijk en snelle reactie, vakkundige monteurs.

Groenewegen

Wij kennen dit bedrijf zelf niet. Maar door een zwager van ons

Aardige monteurs. Ze stellen zich voor wie ze zijn. En als je vragen heb geven ze erop antwoord.
Beleef zijn ze wel

Peter Rutjens

Prima service , offerte en montage volgens afspraak. Snelle en vakkundige montage van zonwering Summerlight serre screen

Punctueel en vakkundige montage

Neven Louis

Bij eerste contact onmiddellijk prijsopgave
Is reeds mijn 5 de rolluik dat zegt genoeg over bedrijf