Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Hoveniersbedrijf van der Zanden

Heel betrouwbaar en goed werk geleverd

Open communicatie, snel bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam

Over 1 ding op de website is vooraf niet gecommuniceerd. Dit kan verandert worden, en dat gaven ze zelf ook al aan

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.hoveniersbedrijfvanderzanden.nl

KOLEN

Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en hulp. Fijn dat ze meedenken en tips geven!

Altijd bereikbaar is echt top!

Nee

Www.kolen.nl

Marc

Onze vorige website werd via goOntzorgd overgezet naar het nieuwe pakket en dat verliep vlekkeloos en op een prettige en duidelijke manier.

Goede, adequate en vriendelijke support!!

Vooral zo doorgaan.

www.lovok.nl

Rij je Blij verkeersopleidingen

Wij zijn nu 4 jaar geleden met Graaggoedonline in zee gegaan ! Ik ben tevreden over onze samenwerking en service vanuit de medewerkers ! Mijn website is met de jaren steeds beter gaan functioneren !... Wij zijn nu 4 jaar geleden met Graaggoedonline in zee gegaan ! Ik ben tevreden over onze samenwerking en service vanuit de medewerkers ! Mijn website is met de jaren steeds beter gaan functioneren ! Prijs kwaliteit heeft ervoor gezorgd dat ik nog steeds mijn website door deze heren laat beheren !

Altijd meedenkend met ons

Vindbaarheid ??

Https://www.rijjeblij.nl

Kaaz Valkenswaard

Techniek die nooit hapert, uitgebreide online uitleg in combinatie met Valkenswaardse gastvrijheid. Erg prettig.

Persoonlijk, betrokken en echte vakkennis

Communicatie e-mails zijn lang

www.kaazvalkenswaard.nl

Leeuwendael Evenementen

De service in communicatie uitstekend, zij stonden elke werkdag voor je klaar!

Tijdens de intake zeker een luisterend oor wat de klant vraagt aangevuld met tips en tricks, top!

Een klein detail wat ik graag verbeterd zou willen zien is na de intake daadwerkelijk ook het intake-formulier juist via de mail communiceren.

Fleuren Horecamakelaars

Maatwerk! Luisteren en kordaat optreden! Dat heb ik ervaren bij GraagGoedOnline. We hebben elkaar op het juiste moment ontmoet.

Snel duidelijk hebben waar de klant naar toe wilt! Bijzondere gave! Chapeau.

www.fleurenhorecamakelaars.nl

Fb woning en projectstoffering

Wij hadden/hebben een goede ervaring met de man die ons onder zijn hoede heeft genomen.

Meteen actie ondernemen indien nodig bv met aanpassingen

Wij hebben iets wat minder goede ervaring gehad met de man die op kantoor onze site in elkaar moest breien en de tekstschrijver. Dit omdat er dingen tussen stonden die helemaal geen betrekking had... Wij hebben iets wat minder goede ervaring gehad met de man die op kantoor onze site in elkaar moest breien en de tekstschrijver. Dit omdat er dingen tussen stonden die helemaal geen betrekking had op onze branche. Dit is helemaal recht gezet door degene die ons zelf onder onze hoede heeft genomen

Www.fbwoningenprojectstoffering.nl

PURE Health & Beauty

Fijne samenwerking! Ik heb voor goSAMEN gekozen zodat GraagGoedOnline al mijn ideeën direct om kon zetten in een mooie, frisse website!

Heel toegankelijk. Gijn programma om zelf je website aan te passen.

Misschien iets meer technische tips waar technisch een goede website aan moet voldoen om een goede website te hebben.

Hotel Steensel

De samenwerking met GraagGoedOnline om onze nieuwe website te maken verliep supergoed!

Uitstekende communicatie tussen GraagGoedOnline en ons bedrijf.

www.hotelsteensel.nl