Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Ron

Er wordt heel goed meegedaxht, heel attent!

Goed meedenken, laagdrempelig contact, plezierige sfeer

Deze vraag heb ik nog openstaan; wat als het bij jullie onverhoopt verkeerd zou gaan en jullie het bedrijf stoppen...

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.hetmediatorkantoor.nl

GAAYA

Ondanks mijn gebrek aan ervaring, heb ik voor mijn webshop toch gekozen voor het goZELF pakket. Ik had echter niet het idee dat ik het helemaal ZELF/ALLEEN moest doen. Het voelde vertrouwd, prettig... Ondanks mijn gebrek aan ervaring, heb ik voor mijn webshop toch gekozen voor het goZELF pakket. Ik had echter niet het idee dat ik het helemaal ZELF/ALLEEN moest doen. Het voelde vertrouwd, prettig en laagdrempelig om met het team van GraagGoedOnline.nl te werken en te communiceren. Ze hebben me heel erg goed op weg geholpen en stonden altijd klaar voor elke vraag die ik had.

Snelle communicatie, prettige communicatie en enthousiasme van het hele team. Het voelde erg vertrouwd.

Eigenlijk niet :)

Machine Power

Prettige samenwerking gehad en zeer tevreden met het resultaat.

Samenwerking en het doorvoeren van aanpassingen

Het systeem (CMS) werkt af ten toe niet optimaal met betrekking tot bepaalde opties die ik graag had gewild. Dit heeft GraagGoedOnline wel telkens goed opgepakt!

machinepower.nl

Deuk Direct

Prettig

Communicatie

Nee

www.deukdirect.nl

Hey Marketing

Snel en gemakkelijk een mooie en duidelijke website gekregen voor mijn nieuwe bedrijf.

- Mooie website
- Makkelijk aanpassingen doen
- Prettig contact

- Helemaal geen

www.hey-marketing.nl

Harry Wijnen

Een mooie website ook voor ons die niet met internet zijn opgegroeid.

Onze terughoudendheid omdat alles via internet geregeld kan worden is niet terecht geweest omdat we alles in persoonlijke gesprekken op kantoor bij GraagGoedOnline hebben kunnen regelen.

kunnen niks bedenken

www.harrywijnen.nl

Brabantshandelshuis

Alles naar volle tevredenheid.

Alles

Www.brabantshandelshuis.nl

WerkmansMobiliteit

Positieve club die met veel enthousiasme meedenkt in passende oplossingen voor jouw vraag/website/bedrijf!

Maatwerk en altijd opzoek naar de oplossing.

Ga zo door en luister naar wat de klant vraagt!

www.werkmansmobiliteit.nl

Lieke

Vriendelijk en professioneel team dat altijd paraat staat om te helpen.

Vriendelijk, deskundig en creatief. Ook handig vond ik de gesprekken op afstand!

Niet echt

www.bijlieke.nl

RETROWORKS by Chris Verheij

Ik ben nu verzekerd van een altijd up-to-date website systeem wat makkelijk te bouwen en te onderhouden is door mijzelf. Ook kan ik rekenen op goede technische en praktische support.

Super duidelijk en breed aanbod van mogelijkheden, voor iedereen een passende oplossing. Je weet ook dat je altijd een actuele en veilige website hebt.

Ik zou het zo snel niet kunnen bedenken !

www.retroworks.nl