Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

mediationtotaal

Prima ervaring, goZELF website gemaakt. Had al een site bij GGO maar die was toe aan modernisering. Nu blijft alles altijd up to date zodat je er vrij weinig omkijken naar hebt.

GGO werkt snel en de mensen die je spreekt zijn aardig en weten waar ze het over hebben.

Nee, het loopt allemaal prima.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.mediationtotaal.nl

Spijkers met Koppen

GraagGoedOnline heeft me super ontzorgd en een hele mooie en duidelijke website gebouwd

Super klantvriendelijk, creatief, gezellig en bovenal professioneel

op dit moment niet

www.spijkers-met-koppen.nl

Browstudio Eindhoven

Erg tevreden over graaggoedonline.nl en hun TOPsysteem!

Professionaliteit, altijd direct hulp en het geweldige systeem!

www.browstudioeindhoven.nl

Xara Gold

Ze proberen op alle aspecten mee te denken wat het beste bij mijn onderneming past!

Ze reageren snel als je vragen hebt en het systeem is super!

Op dit moment geen. :)

www.xaragold.nl

Leroy's Gym

Het is ideaal hoe ontzorgend GraagGoedOnline.nl te werk gaat. De website ziet er altijd gelikt uit en ik heb er geen omkijken naar!

Het goONTZORGD pakket is ook echt ontzorgend!

Heb ik op dit moment geen!

www.leroysgym.nl

K013

Snelle service om de site aan te passen.

Goed telefonisch bereikbaar, heldere communicatie.

Geen.

www.k013.nl

Kelly Reemers / Gastouderopvang Lillyvee

Mijn ervaringen zijn erg goed, ik ben zeer goed geholpen en alles is mij duidelijk uitgelegd.

geen 1 vraag was 'te veel' alles duidelijk uitgelegd. makkelijk programma om mee te werken.

2RV2

Uitstekende service

goede opvolging. mooie kwaliteit

www.2rv2.com

Havema Import & Export

Graag goed online heeft gezorgd voor een probleemloos opstarten van onze website

Vakmanschap en communicatie

mogelijkheden om onze producten beter en makkelijker te vinden op internet

www.havema.com

REFRI interiors by emotion

Oplossingsgericht en meedenkend ondanks de complexiteit van de vraag.

Makkelijk systeem, korte lijntjes