Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Verhagen Witgoed

Mijn shop, de acties en de producten waren verouderd en het kostte mij teveel tijd om dit bij te houden. Als iemand die juist alles perfect in orde wil hebben frustreerde me dat enorm! Ik heb in het... Mijn shop, de acties en de producten waren verouderd en het kostte mij teveel tijd om dit bij te houden. Als iemand die juist alles perfect in orde wil hebben frustreerde me dat enorm! Ik heb in het Valkenswaardse navraag gedaan, daarna online de reviews en het portfolio bekeken. Dat voelde goed en ik zag ook een aantal bekenden. Gesprek ingepland en gekeken of de (offline) klik er ook was. Toen hoorde ik van het vernieuwde goONTZORGD servicepakket met precies alles wat ik nodig had, toen was de deal snel gesloten! Achteraf ook zeer blij met de keuze voor deze club, want we worden écht ontzorgd en we krijgen nu al meer reparatie-aanvragen binnen!

Het ontzorgd worden is fantastisch!

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.verhagenwitgoed.nl

Hendriks keukens

Een goede en persoonlijke aanpak

Persoonlijk, duidelijke pakketten

minder email sturen

www.hendriks-keukens.nl

Mooi op de Statie

GraagGoedOnline bouwde een fantastische website die helemaal voldoet aan onze wensen qua stijl, indeling en eenvoud om te onderhouden/aan te passen. Echt een goeie club dit!

Meedenken. Oplossend vermogen. Flexibel. Geduldig. Accuraat. Creatief.

Geen.

www..mooiopdestatie.nl

Tiny Janssen / Archipel

Geweldige goede online ondersteuning van mijn content!

Klantvriendelijk, snelle update webpagina, meedenkend vermogen

nvt

Dance Studio On Fire

Snel geregeld, goede communicatie!

Snelle communicatie

Grafische invulling van de website.

www.dancestudio-onfire.nl

A&B Betonbouw

Een fijn Team die voor je klaar staat en met raad en daad bij staat.

vriendelijk, geduldig, vakkundig

prima, geen verbeterpunten

www.a-en-b.nl

Broodje Extra

Een top service!

Professioneel, snel en persoonlijk

Edwin

GraagGoedOnline doet wat ze beloofd en meer.

Persoonlijk en ongedwongen, met een verhelderend professionalisme.

Niet te veel (dubbel) e-mail verkeer enkel om zaken te bevestigen. Een beller is sneller.

Vrouwenkoor Thorensis

Onze website is prachtig geworden. Mooie layout. Foto's goed verwerkt. En een goede presentatie op elk type device. Met een beetje handigheid kunnen we zelf dingen aanpassen en als het niet lukt dan... Onze website is prachtig geworden. Mooie layout. Foto's goed verwerkt. En een goede presentatie op elk type device. Met een beetje handigheid kunnen we zelf dingen aanpassen en als het niet lukt dan vallen we terug op graaggoedonline. Kortom...we zijn er blij mee !

goede suggesties voor layout en mogelijkheden die we zelf niet hadden bedacht

Video's over de werkwijze van de editor

www.thorensis.eu

mediationtotaal

Prima ervaring, goZELF website gemaakt. Had al een site bij GGO maar die was toe aan modernisering. Nu blijft alles altijd up to date zodat je er vrij weinig omkijken naar hebt.

GGO werkt snel en de mensen die je spreekt zijn aardig en weten waar ze het over hebben.

Nee, het loopt allemaal prima.

www.mediationtotaal.nl