Waardevol, betaalbaar én goed
Zorgeloos online
Persoonlijk én betrokken
Heldere prijzen, afspraken en dienstverlening

Zorgwinkel De Bus

Fijne en prettige samenwerking, waarbij mijn wensen voorop staan.

klantgerichtheid.

Veel informatie, geef aan wat gelezen en gedaan moet worden en wat extra is.

Laat je website zien als showcase, voer hier de URL van jouw website of webshop in.

www.zorgwinkeldebus.nl

Vervest Interieurbouw

Fijn bedrijf, goed geholpen

Duidelijk en enthousiaste medewerkers

Geen aanmaning voor paar euro bij foutje overboeking

www.vervestinterieurbouw.nl

Wijnen Pharma

Een leuke club professionals waarbij ik meteen vanaf het begin het gevoel had dat ik goed zat! Het resultaat mag er dan ook wezen!

Professioneel, goed inlevingsvermogen, gaan altijd voor een 10!

Op dit moment geen

www.wijnenpharma.com

Wildenberg Units

Graaggoedonline is een hip en jong bedrijf, wat heel erg vooruitstrevend en innoverend werkt!

Communicatie

Als ik iets moet zeggen is het mogelijk hebben ze het iets te druk.

www.wildenbergunits.nl

OrganizingPro

Ik werd blij van Rober en Jac, ze zijn enthousiast en eerlijk. Samen maakten we een prachtige website.

Enthousiast, to the point, duidelijk

Een heldere planning naar GO Live toe, de fotobewerking in het CMS is niet ideaal.

www.organizingpro.nl

Eigen Deur B.V.

Een prettige samenwerking die resulteert in de perfecte website

De communicatie via diverse kanalen, en adviserende/meedenkende rol bij de opbouw van de website.

Tijdens onze samenwerking ben ik géén bijzonderheden tegengekomen, en was alles prima geregeld.

www.eigendeur.nl

Auto Service Bedrijf Twan van Hout

Goed bedrijf, met goede service!

Snel in handelen, super bereikbaarheid!

www.autoservicevanhout.nl

Helder Totaalonderhoud

Fijn dat er met je meegedacht wordt en ook nog eens in begrijpelijke taal

Direct toepasbaar, duidelijke taal, niet ingewikkeld, goede prijs/kwaliteit-verhouding

Er worden in het aanloopproces best veel (standaard) mails gestuurd. Dat zou misschien wat scherper kunnen.

24x7 GYM B.V.

Wij maken gebruik van het GoSAMEN pakket en de opstart van onze website bij Graag Goed Online was geweldig. Graag Goed Online neemt de klant van begin tot eind aan de hand mee. Stellen de juiste... Wij maken gebruik van het GoSAMEN pakket en de opstart van onze website bij Graag Goed Online was geweldig. Graag Goed Online neemt de klant van begin tot eind aan de hand mee. Stellen de juiste vragen en daardoor kom je SAMEN tot een fantastisch eindresultaat.

Graag Goed Online is een zeer persoonlijk bedrijf, ze kennen hun klanten. Ze weten wat er bij de klant speelt en denken echt met de klant mee. De support is zeer goed geregeld als je een vraag hebt... Graag Goed Online is een zeer persoonlijk bedrijf, ze kennen hun klanten. Ze weten wat er bij de klant speelt en denken echt met de klant mee. De support is zeer goed geregeld als je een vraag hebt word deze snel opgepakt en na tevredenheid afgehandeld.

N.V.T.

Stichting Tussen Schoolse Opvang Bij Sylvie

Binnen no-time had ik een mooi website en de snelle en goede service maakt mij een tevreden klant!

Bereikbaarheid, reactiesnelheid en kwaliteit!

Ga zo door...

www.tsobijsylvie.nl