markus Houwen

Uiterst snelle en accurate levering van het product

Beste heer Houwen.
Beste heer Houwen.
Bedankt voor uw uitgebreide review! Wij stellen het zeer op prijs dat u hiervoor de moeite heeft genomen en zijn blij om te lezen dat u zo te spreken bent over onze website en service.

Johan Veneman

Zeer goed

Beste heer Veneman,
Bedankt voor uw lovende review! Dit stellen wij zeer op prijs. Wat fijn om te lezen dat onze website u helpt om de juiste keuze te maken.

accudienst

Erg slecht

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.
Onze excuses dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Uw accu is op tijd verstuurd maar de koerier heeft uw zending met één dag vertraging uitgeleverd. Heel af en toe komt dat voor maar dat is geen excuus. We snappen uw frustratie volledig, zeker als de auto daardoor stilstaat.
We wensen u alsnog veel plezier van uw accu en mocht u nog vragen hebben dan staan we uiteraard graag voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw bestelling.

weerts

Zeer snelle en correcte levering, zeer tevreden.

Henk van Dijk

Helemaal prima

Bedankt Henk voor je super mooie review. We zijn er blij mee. 😎

Erik de Lange

Onvoorstelbaar snelle levering: middag besteld, 20:30 in huis!

Beste heer de Lange,
Beste heer de Lange,
Bedankt voor lovende review! Wij zijn blij om te lezen dat onze website u heeft geholpen met het vinden van de juiste accu. Nogmaals bedankt en veel plezier met uw aankoop!

H. Vink

Netjes volgens afspraak

Harry Braakman

Goede garantieservice

B.J. Van Leijenhorst

Waarom ik een review schrijf, het is omdat je het pas kunt doen na goede of slechte ervaring. Mijn anderhalf jaar door hen geleverde accu was een probleem mee en is zonder meer vervangen door een... Waarom ik een review schrijf, het is omdat je het pas kunt doen na goede of slechte ervaring. Mijn anderhalf jaar door hen geleverde accu was een probleem mee en is zonder meer vervangen door een nieuwe. Dat noem ik nou service geen gezeik gewoon vervangen. Dat is waarom ik een review schrijf
Bert van leijenhorst.

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt Bert voor je fantastische review, daar worden we blij van. Geweldig om te horen dat onze service gewaardeerd wordt. Heel veel plezier van de nieuwe accu en uiteraard kan je altijd contact... Bedankt Bert voor je fantastische review, daar worden we blij van. Geweldig om te horen dat onze service gewaardeerd wordt. Heel veel plezier van de nieuwe accu en uiteraard kan je altijd contact met ons opnemen als er iets is! Nogmaals bedankt! 😃