Camille Janssen

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling. Vandaag besteld morgen in huis. Keurige bezorger die de Corona regels in acht nam. Chapeau!

Simo El Falah

Flexibele

Paul de Mes

Uitstekend bedrijf, snel netjes geleverd. Kwalitatief uitstekend

P. Donia

Op 25 mei 6x motul stabilizer besteld nu 7 september nog niet ontvangen. paar maal gebeld konden niet zeggen wanneer het komt. tussen door paar flesjes in Duitsland gehaald.
Zeer slechte zaak...
Zeer slechte zaak als je er van afhankelijk bent. word gezegd door Mapp dat het niet geleverd word!

Nesta

Snel geleverde producten

Diederick

Erg fijne website als je bijvoorbeeld een kabel in je winkel mandje stopt worden gelijk als accessoires aangeboden zodat je daar niet meer naar hoeft te zoeken idiaal had zo mijn bestelling gedaan... Erg fijne website als je bijvoorbeeld een kabel in je winkel mandje stopt worden gelijk als accessoires aangeboden zodat je daar niet meer naar hoeft te zoeken idiaal had zo mijn bestelling gedaan en snel geleverd top

Mike

Heel goed!

Reactie GPStrackershop.nl:

Beste Mike,
Bedankt voor uw positieve review! Wij stellen dit zeer op prijs.
MAPP

René