Hesseling

Op zoek naar een accu voor de auto en wist niet welke te kiezen. 's Avonds een mailtje gestuurd en voor 10 uur 's ochtends een reactie.

Direct die ochtend de accu besteld. Accu werd...

Direct die ochtend de accu besteld. Accu werd dezelfde avond nog geleverd. Kreeg een duidelijke mail waar ik de zending kon volgen. De tijd werd gedurende dag aangepast zodat het moment van leveren zo adequaat mogelijk is. Hier kunnen andere bezorgers nog iets van leveren!

Ik denk dat de vervoerder meer dan 200 kilometer heeft gereden om de accu te leveren. Als dat zo is dan had ik de accu eerder in mijn auto dan dat de vervoerder weer in huis was. Je kunt de accu direct gebruiken dus na levering was het inbouwen, starten en weer rijden.

Prima service van AccuDienst.nl. Mocht je op zoek zijn naar aan accu en je komt er niet helemaal uit dan is dit het adres. Ook prettig om te zien dat de accu binnen een paar uur dezelfde dag nog wordt geleverd. Chapeau!

T. Jansen

Een zeer kundig en snel bedrijf. Accurate beschrijving en gegevens van het produkt. Komt overeen met de gewenste levering.

Chris

Prima, aanrader

J.h.van Rozen

Prima ervaring door goede prijs en snelle levering.

Harry Lammers

Goede prijs

Arie

Prima, snel geleverd

hans verbaan

Voortreffelijk

Prokor GCV

Lang getwijfeld of het nog de moeite was, en nu super blij.
Mijn i3 (ubuntu) is upgegrade van 4 naar 8 Giga.
Hierop draait Apache Netbeans, explorer, word, verkenner, muziek.
Met 8...
Lang getwijfeld of het nog de moeite was, en nu super blij.
Mijn i3 (ubuntu) is upgegrade van 4 naar 8 Giga.
Hierop draait Apache Netbeans, explorer, word, verkenner, muziek.
Met 8 Gig is het terug aangenaam werken.
De info op de website heeft mij het juiste advies gegeven.

Ridsaert

Erg prettig, bestelling was snel geleverd met de avond levering. Hebben veel olie op voorraad wat bij andere bekende bedrijven niet op voorraad is.