WB

Prima levering

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je 5-sterren review WB, we zijn er blij mee! 😄 Graag tot de volgende keer. ^Pieter van MAPP

Mains

Keurig en betrouwbaar

Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de tip! 👍
Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de tip! 👍
Bij de Bosch accu stond al 'Direct gebruiksklaar: Plaatsen, starten, rijden!' maar we hebben het er nu nog duidelijker bijgezet. Nogmaals bedankt en graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Sonja

Accu’s besteld en volgende dag al in huis. Top kan niets anders zeggen!

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je enthousiaste feedback! 😄 We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de supersnelle bezorging. Ons team zet zich in voor een vlotte service, en het is geweldig om te weten... Bedankt voor je enthousiaste feedback! 😄 We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de supersnelle bezorging. Ons team zet zich in voor een vlotte service, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. ^Pieter van MAPP

PJS50

Was mijn 1e bestelling , ben zeer tevreden over Accudienst ( Mapp )

Particulier

Niet zo geweldig, duurde een week voordat de problemen werden opgelost.

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraagde bezorging van je bestelling. We... Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraagde bezorging van je bestelling. We begrijpen volledig dat een langere wachttijd dan verwacht frustrerend is. In 97% van de gevallen wordt het gewoon de volgende dag afgeleverd maar door een menselijke fout heeft het veel te lang geduurd. We nemen dit zeker op met de koerier.
We waarderen je eerlijke feedback, omdat dit ons helpt om onze service te verbeteren en te streven naar een snellere en efficiëntere bezorging.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden. ^Pieter van MAPP

Adriaan

Goede keus, nette prijzen en een heel snelle levering

HS Kwee

Lage prijs en snelle verzending

Paul van Dongen

Accudienst heeft altijd wel een goede aanbieding + dat je geen verzendkosten betaalt. Super toch...!

Reactie GPStrackershop.nl:

Leuk om te horen dat je blij was met de gratis verzending! 🎉 Bedankt voor je support! Als je weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP