Tim

Erg slechte bezorgservice. Het bestelproces ging goed, de levering was dramatisch. Hele slechte communicatie, 1x is aangegeven dat de bezorging was mislukt, terwijl we die dag gewoon thuis waren en... Erg slechte bezorgservice. Het bestelproces ging goed, de levering was dramatisch. Hele slechte communicatie, 1x is aangegeven dat de bezorging was mislukt, terwijl we die dag gewoon thuis waren en niemand heeft aangebeld. Uiteindelijk toen we niet thuis waren de accu voor de deur neergezet in de vrieskou en weggereden. Niet bij de buren afgegeven of een nieuw bezorgmoment gepland.

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je review Tim, we stellen je feedback zeer op prijs.
Bedankt voor je review Tim, we stellen je feedback zeer op prijs.
Onze excuses dat je accu 2 dagen later is afgeleverd. Dat is zeker niet de bedoeling en het is niet netjes zoals het is gegaan. We nemen dit op met de koeriersdienst. (De vrieskou kan overigens niet zoveel kwaad voor de accu. Tenslotte staat de accu ook gewoon 'onbeschermd' in de auto.) Alsnog veel plezier van de accu en mocht er nog iets zijn dan horen we het graag. ^Pieter van MAPP

René

Bert

Perfecte service en betrouwbaar.

Vermeer

Alles zeer goed verlopen

Pascal

Duidelijke webshop, gemakkelijk bestellen, hele goede communicatie wat betreft de voortgang van de bestelling en het verzenden ervan. Snel geleverd, gloednieuwe accu, direct geplaatst en... Duidelijke webshop, gemakkelijk bestellen, hele goede communicatie wat betreft de voortgang van de bestelling en het verzenden ervan. Snel geleverd, gloednieuwe accu, direct geplaatst en functioneert, absoluut top! Dankjulliewel!

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je fantastische review Pascal! Jij ook bedankt voor je vertrouwen en veel plezier van de accu. 😄👍 ^Pieter van MAPP

De Beijer

Prima, snel geleverd, goede prijs

Edith Meeuwis

Huibers

Prima service en snelle levering