Gerard

Alleen maar goede ervaring

Wilmsen Automotive

Goedemiddag e.e.a volgens afspraak keurig op tijd en snel geleverd, klasse dankjewel. Groetjes, Henk, senior.

Adnan Erkart

Super snel. Betrouwbaar bedrıjf

Antoine

Prima service voor een goede prijs.

Arnoldgeurts5@gmail.com

Ik merkte direct na het verzenden van de bestelling dat ik een vergissing had gemaakt er zitten 2 smalle accu's in mij scootmobiel ik gaf het direct binnen 5 minuten door had er een foto van de... Ik merkte direct na het verzenden van de bestelling dat ik een vergissing had gemaakt er zitten 2 smalle accu's in mij scootmobiel ik gaf het direct binnen 5 minuten door had er een foto van de goede soort accu's bij gedaan maar niets geen reactie helemaal niets gewoon de foute acu ontvangen want die was al betaald maar ik heb er niets aan ik ben dus erg teleurgesteld in dit bedrijf

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je review Arnold,
Bedankt voor je review Arnold,
Mijn collega heeft je email 23 minuten nadat we deze hebben ontvangen beantwoord met de retourprocedure en advies over de juiste accu's. Misschien is het antwoord bij je ongewenste email terecht gekomen? We zijn ons in ieder geval van geen kwaad bewust. Uiteraard helpen we je alsnog graag. Wil je contact met ons opnemen? ^Pieter van MAPP

Tim

Erg slechte bezorgservice. Het bestelproces ging goed, de levering was dramatisch. Hele slechte communicatie, 1x is aangegeven dat de bezorging was mislukt, terwijl we die dag gewoon thuis waren en... Erg slechte bezorgservice. Het bestelproces ging goed, de levering was dramatisch. Hele slechte communicatie, 1x is aangegeven dat de bezorging was mislukt, terwijl we die dag gewoon thuis waren en niemand heeft aangebeld. Uiteindelijk toen we niet thuis waren de accu voor de deur neergezet in de vrieskou en weggereden. Niet bij de buren afgegeven of een nieuw bezorgmoment gepland.

Reactie GPStrackershop.nl:

Bedankt voor je review Tim, we stellen je feedback zeer op prijs.
Bedankt voor je review Tim, we stellen je feedback zeer op prijs.
Onze excuses dat je accu 2 dagen later is afgeleverd. Dat is zeker niet de bedoeling en het is niet netjes zoals het is gegaan. We nemen dit op met de koeriersdienst. (De vrieskou kan overigens niet zoveel kwaad voor de accu. Tenslotte staat de accu ook gewoon 'onbeschermd' in de auto.) Alsnog veel plezier van de accu en mocht er nog iets zijn dan horen we het graag. ^Pieter van MAPP

René

Bert

Perfecte service en betrouwbaar.

Vermeer

Alles zeer goed verlopen