Nazorg en garantie

Plezierige en vakkundige dienstverlening

Van Rijn Kagertuinen 95 Sassenheim

Goedemorgen
Goedemorgen
Wij hebben voor de eerste keer Telefonisch contact gehad voor info en afspraak , dat was prettig. Zeer snel en binnen afgesproken tijd was de monteur er . Hij deed een voor stel en daar waren we het mee eens. De verwarming doet het nog steeds goed!

We hadden moeilijk te doorgronden problemen met een douchekraan van Grohe. Na twee tevergeefse reparaties, ook door Grohe is GP V&S er diep in gedoken en diep in het binnenwerk van de kraan bleek er... We hadden moeilijk te doorgronden problemen met een douchekraan van Grohe. Na twee tevergeefse reparaties, ook door Grohe is GP V&S er diep in gedoken en diep in het binnenwerk van de kraan bleek er een onderdeel niet in orde te zijn, waarschijnlijk al vanaf het begin door een fabricage of gietfout. Dit leidde tot een majeure reparatie waarbij tegels verwijderd moesten worden.
GP heeft toe alles eenmaal duidelijk was de reparatie snel uitgevoerd, de tegelzetter geregeld en zich ingespannen om met Grohe er voor te zorgen dat wij de reparatie van dit fabricagedefect niet hoefden te betalen. Vooral dat laatste heeft GP veel inspanning gekost maar zijn vasthoudendheid heeft opgeleverd!

Service gericht, opgewekt en vriendelijk. Kijken ook even naar een ander probleem als ze er toch zijn.

Weinig.

Reactie GP Verwarming & Sanitair:

Het was inderdaad een uitdaging. Erg leuk om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Herman Joosten

Onderhoud en vernieuwen van C.V. en sanitair, gebeurd vakkundig en volgens afspraak

Wim Broekhof

Gekozen voor GP omdat deze bij de aanbesteding het meest gunstig qua prijsstelling was

Contact met Graham was prima. Was goed bereikbaar en flexibel met betrekking tot het installeren en het systeem in bedrijf te stellen

Niet in het bijzonder. Service ok. Contact ok. Al met al niets op aan te merken.

Beste Wim,

Leuk om te horen, ik zal het doorgeven aan Graham.

Mieke Botman

Heel goed. De gehele verwarmingsinstallatie is gewijzigd. Perfect gedaan. Ook de

Snelle service, vriendelijk

Hoi Mieke,

Het was een grote verbouwing en leuke project, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ik zal het aan Graham en Arjan doorgeven.

r.van Zuijlen

Uitstekend

goed advies, prima monteur

nee

aya de bes

Na aanvraag zeer snelle reactie en deskundig advies.

Snelle service en keurige installatie.

nee

J.M. Homs

Heel goed, komen afspraken na, vriendelijk

Werken netjes

Eigenlijk niet

Prettig geholpen ,goed advies.