Nazorg en garantie
Communicatie

Anoniem Cees

Onderhoud van onze C.V.

Wij zijn zeer tevreden.

Deskundig, ervaren en betrouwbaar bedrijf.

Een eventueel verbeterpunt is : het sneller versturen van de factuur..

Uitstekend!

Deskundigheid

Vanhoutvin

Prima werk. Al enkele jaren tevreden klant

S

s

Daan van Agtmael

Fantastisch bedrijf met goede service!

Accuraat, vakmannen, komen afspraken na

Goed advies gekregen, daana duidelijke offerte en verder alles zeer netjes en volgens afspraak geinstalleerd.

Flexibel, correct, punctueel, vakkundig, netjes.....

Geen :)

Heel erg goed

Ervaren monteur die netjes is en dingen goed uitlegt, beargumenteert en advies geeft.

Geen.

Snel, goed bereikbaar, goede service

goede, uitgebreide offerte met veel informatie over het produkt

Cor ten Hove

Onlangs een compleet nieuwe CV- installatie aan laten leggen door GP Verwarming in mijn arbeiderswoning uit 1910 en ben hierover zeer te spreken. Er wordt heel netjes gewerkt, tijden worden... Onlangs een compleet nieuwe CV- installatie aan laten leggen door GP Verwarming in mijn arbeiderswoning uit 1910 en ben hierover zeer te spreken. Er wordt heel netjes gewerkt, tijden worden nagekomen, er blijft geen troep achter kortom. niets op aan te merken.

Graham denkt in oplossingen, niet in problemen. Andere installateurs bij wie ik ook een offerte heb gevraagd voorzagen vooral problemen omdat ik bepaalde wensen had hoe ik het voor mij zag, ik heb... Graham denkt in oplossingen, niet in problemen. Andere installateurs bij wie ik ook een offerte heb gevraagd voorzagen vooral problemen omdat ik bepaalde wensen had hoe ik het voor mij zag, ik heb niet de makkelijkste woning maar Graham ging er geheel in mee en maakte het ook waar. En ook alle lof voor Arjan natuurlijk niet te vergeten.

Nauwelijks, er was even een miscommunicatie over de handdoekradiator in de badkamer maar dit is naar volle tevredenheid opgelost.

Hebben een nieuwe verwarmingsketel geplaatst. Zeer heldere aanbieding en correcte plaatsing gedaan met uiterst vriendelijke en prettige monteur.

nuchtere klantvriendelijkheid