Nazorg en garantie
Prijs- / kwaliteitverhouding
Medewerkers
Afspraken nakomen
Communicatie

Goed advies gekregen, daana duidelijke offerte en verder alles zeer netjes en volgens afspraak geinstalleerd.

Flexibel, correct, punctueel, vakkundig, netjes.....

Geen :)

Heel erg goed

Ervaren monteur die netjes is en dingen goed uitlegt, beargumenteert en advies geeft.

Geen.

Snel, goed bereikbaar, goede service

goede, uitgebreide offerte met veel informatie over het produkt

Cor ten Hove

Onlangs een compleet nieuwe CV- installatie aan laten leggen door GP Verwarming in mijn arbeiderswoning uit 1910 en ben hierover zeer te spreken. Er wordt heel netjes gewerkt, tijden worden...

Graham denkt in oplossingen, niet in problemen. Andere installateurs bij wie ik ook een offerte heb gevraagd voorzagen vooral problemen omdat ik bepaalde wensen had hoe ik het voor mij zag, ik heb niet de makkelijkste woning maar Graham ging er geheel in mee en maakte het ook waar. En ook alle lof voor Arjan natuurlijk niet te vergeten.

Nauwelijks, er was even een miscommunicatie over de handdoekradiator in de badkamer maar dit is naar volle tevredenheid opgelost.

Hebben een nieuwe verwarmingsketel geplaatst. Zeer heldere aanbieding en correcte plaatsing gedaan met uiterst vriendelijke en prettige monteur.

nuchtere klantvriendelijkheid

Fred Geiger

Plezierige en vakkundige dienstverlening

Van Rijn Kagertuinen 95 Sassenheim

Goedemorgen
Wij hebben voor de eerste keer Telefonisch contact gehad voor info en afspraak , dat was prettig. Zeer snel en binnen afgesproken tijd was de monteur er . Hij deed een voor stel en...

We hadden moeilijk te doorgronden problemen met een douchekraan van Grohe. Na twee tevergeefse reparaties, ook door Grohe is GP V&S er diep in gedoken en diep in het binnenwerk van de kraan bleek er...

Service gericht, opgewekt en vriendelijk. Kijken ook even naar een ander probleem als ze er toch zijn.

Weinig.

Reactie GP Verwarming & Sanitair:

Het was inderdaad een uitdaging. Erg leuk om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Groeten van Sabrina van GP Verwarming

Herman Joosten

Onderhoud en vernieuwen van C.V. en sanitair, gebeurd vakkundig en volgens afspraak

Wim Broekhof

Gekozen voor GP omdat deze bij de aanbesteding het meest gunstig qua prijsstelling was

Contact met Graham was prima. Was goed bereikbaar en flexibel met betrekking tot het installeren en het systeem in bedrijf te stellen

Niet in het bijzonder. Service ok. Contact ok. Al met al niets op aan te merken.

Reactie GP Verwarming & Sanitair:

Beste Wim,

Leuk om te horen, ik zal het doorgeven aan Graham.

Groeten van Sabrina van GP Verwarming