Nazorg en garantie

Komt afspraken na

Houden zo

Henk Kruit

Betrouwbare partner

ordelijke manier van werken.

Horsting

Uitstekend bedrijf

Hoog niveau actuele kennis, volgens laatste vereisten gecertificeerd

Reminder sturen naar klant dat het weer tijd is voor check/onderhoud bij abbonnement

Braam, M

Uitstekend en deskundig!

Servicegericht, meedenkend, klant vriendelijk en deskundig.

Tilly

Goed en betrouwbaar

Houdt zich aan afspraken en is duidelijk

Zou het niet weten

Deze man heeft me verschrikkelijk aan het lijntje gehouden. Meerdere smoezen verzonnen. Hij had ook direct kunnen aangeven dat hij geen ketel (in een flat) wil vervangen. Bij de jaarlijkse controle... Deze man heeft me verschrikkelijk aan het lijntje gehouden. Meerdere smoezen verzonnen. Hij had ook direct kunnen aangeven dat hij geen ketel (in een flat) wil vervangen. Bij de jaarlijkse controle in juli(was toen al 2 jaar geleden.....er was iets fout gegaan zei hij....) al aangeven dat ik een nieuwe ketel wil maar advies nodig heb. Deze maand geen verwarming gehad. Weer aangegeven. Op de site formulier ingevuld boor een nieuwe ketel. Deze maand weer mondeling aangegeven. Gemaild. En nu heeft hij pas in april tijd.....

Toen hij kwam om mijn ketel 'te maken heeft hij mijn ketel op anti-vriesstand gezet. Totaal niet nodig lijkt mij. Ik woon in een flat. Hier kwam ik achter omdat mijn radiator continue warm was, in huis 20 graden of warmer was, terwijl kachel op 15 graden stond.

Deze maand deed mijn verwarming het niet. Toen was hij er nog dezelfde dag. Maar ja, dan valt er geld te verdienen.

Voor iedereen: zoek een andere monteur voor je ketel. Deze man is niet te vertrouwen

Johan van der Niet

Aanleg radiator in badkamer is snel en prima uitgevoerd.

Snelle uitvoering ( binnen 2 weken na aanvraag)

Op tijd terugbellen volgens afspraak kan beter.

Norbert

Prima betrouwbaar bedrijf