GP Groot

Joost Hoogland

Betaalbaar en prima

Uw beoordeling:

De kleinste bak gehuurd voor een prima prijs. Op tijd geplaatst en makkelijk weer een afspraak te maken voor afhalen. Wel jammer dat op de afspraak staat dat de chauffeur even belt als hij eraan... De kleinste bak gehuurd voor een prima prijs. Op tijd geplaatst en makkelijk weer een afspraak te maken voor afhalen. Wel jammer dat op de afspraak staat dat de chauffeur even belt als hij eraan komt, maar dat dat bij plaatsen en ophalen niet gebeurd is.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor u mooie review en het mooie cijfer dat u geeft aan onze dienstverlening. Normaliter bellen wij altijd als daarvoor een verzoek is ingediend, ga het zeker even neerleggen bij onze... Bedankt voor u mooie review en het mooie cijfer dat u geeft aan onze dienstverlening. Normaliter bellen wij altijd als daarvoor een verzoek is ingediend, ga het zeker even neerleggen bij onze planning. Mochten we weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag.

Sjaak Lee van der

Geweldig.

Gewoon waarmaken wat je beloofd👍👍10

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw mooie review en natuurlijk het prachtige cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag. Heel... Bedankt voor uw mooie review en natuurlijk het prachtige cijfer dat u geeft voor onze dienstverlening. Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen dan horen we u weer graag. Heel fijn weekend gewenst.

S Zwier

Goede service

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag. Alvast een prettig weekend... Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag. Alvast een prettig weekend gewenst!

Cees Beun

Top geregeld

Uw beoordeling:

Container netjes op de aangegeven plaats gezet gebeld door de chauffeur en weer keurig opgehaald

Reactie GP Groot:

Beste meneer Beun, hartelijk dank voor uw mooie review en cijfer met betrekking tot onze dienstverlening. Wij wensen u een prettige dag en graag tot ziens!

Friso Schoone

Vriendelijk bedrijf

Uw beoordeling:

Goede service, vriendelijke behulpzame mensen, zowel op kantoor als achter het stuur.

Reactie GP Groot:

Beste meneer Schoone, hartelijk dank voor uw mooie review en compliment met betrekking tot onze dienstverlening. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en wordt dan ook zeker... Beste meneer Schoone, hartelijk dank voor uw mooie review en compliment met betrekking tot onze dienstverlening. Uw mening is voor ons als GP Groot zijnde erg belangrijk en wordt dan ook zeker gewaardeerd. Wij wensen u een prettige dag en graag tot ziens!

Ietje Marseille

Groenafvalbak brengen en halen

Uitstekenf

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en compliment met betrekking tot onze dienstverlening. Wij wensen u een fijne dag en graag tot ziens in onze webshop!

Robin Van andel

Perfecte service

Reactie GP Groot:

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag. Fijne dag gewenst.

Han Snijder

Ophalen van alles

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer Snijder, bedankt voor uw mooie cijfer! Graag tot ziens en een prettige dag gewenst.

Mark De Git

Toppers

Goede service

Reactie GP Groot:

Goedemorgen meneer de Git, bedankt voor uw mooie cijfer en review met betrekking tot onze dienstverlening. Wij zien u graag nog een keer terug. Prettige dag gewenst.

Gerda Besselink

Grofvuil opgehaald

Het was goed geregeld

Reactie GP Groot:

Beste mevrouw Besselink, bedankt voor uw mooie review. Prettige dag gewenst en graag tot een volgende keer.