GoVolt

Snelheid van levering

Sandeep Manna

Zeer goed!!

Beste Sandeep,
Bedankt voor u beoordeling!

Herbert

Communicatie snel en correct, installatie keurig netjes aangebracht.

Beste Herbert,
Bedankt voor uw beoordeling.

Dennis

Snelle reactie op vragen en goed advies. Ondertussen al bij 2 kennissen aanbevolen. Daar liggen de panelen ook al op het dak. Na akkoord binnen een week gemonteerd. De controle op eigen werk heb ik... Snelle reactie op vragen en goed advies. Ondertussen al bij 2 kennissen aanbevolen. Daar liggen de panelen ook al op het dak. Na akkoord binnen een week gemonteerd. De controle op eigen werk heb ik als zeer prettig ervaren

Ga zo door!

Beste Dennis,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij gaan zeker weten door!

Bert roest

Zeer goed geholpen snel en netjes
Aflevering top

Zo door gaan

Beste Bert,
Groet,

Nawzad Baban

Nawzad Baban

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Offerte, advies en afspraak rondom installatiedatum goed verlopen.
Offerte, advies en afspraak rondom installatiedatum goed verlopen.
De telefonisch uitleg, bespreking van de offerte en advies rondom de keuze van type zonnepanel was kundig en professioneel.
Keuze:
32 Zonnepanelen Trina Solar 375Wp TSM-375DE08M.08
1 Omvormer SolarEdge SE10K WIFI 3Fase
32 Optimizer SolarEdge P401

Op de installatiedatum had de monteur (onderaannemer) geen geschikte materiaal om de bekabeling vanuit de dak naar de omvormer en naar de meterkast te zetten. Hij heeft de nodige materiaal bijbesteld en kwam na 9 dagen terug om de installatie af te ronden.
Wat onenigheid gehad met de onderaannemer over aanleg route van de bekabeling en dat 1 van de zonnepanelen op de dak van de tweede verdieping de deur naar de dak blokkeerde en de deur niet volledig geopend kon worden.
Deze paneel is uiteindelijk door de monteur verplaatst en ruimte gemaakt om de deur weer normaal te kunnen openen.

Tip: Voor de installatiedatum laat de installatiemonteur langskomen voor inspectie en checken van de legplan dan bespaar je uiteindelijk meer tijd en kan in samenspraak beter afstemmen hoe de installatie plaats moet vinden. In mijn geval zijn de monteurs 2 dagen bezig gewest met installatie, terwijl deze in 1 dag kon.

Beste heer Nawzad,
Beste heer Nawzad,
Bedankt voor uw beoordeling!
Uw opmerking is voor ons een goede leerpunt wat wij zeker weten zullen meenemen in onze overleg met de montageteams. Uiteindelijk kan ik eruit begrijpen dat alles naar wens is gelopen daar zijn wij blij mee! Vergeet geen gebruik te maken van onze GRATIS BTW-service!

Tanja van der Schaft

Snelle levering, vakkundig geïnstalleerd en goeie prijs

Beste Tanja,
Bedankt voor je positieve beoordeling!

kurt Dillen

Ik ben erg tevreden, zeker betreffende prijs kwaliteit

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

enkele extra vragen over de installatie en namelijk hoe men van de elektra kast naar de omvormer kan gaan zijn nuttig.
De installatie ploeg alles netjes laten opruimen.
Een voorbeeld...
De installatie ploeg alles netjes laten opruimen.
Een voorbeeld filmpje van hoe de App werkt.

Beste heer Dillen,
Beste heer Dillen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Uw opmerking hebben we doorgezet naar onze montageploeg. Voor de werking van de SolarEdge App zal ik u een mail versturen.

Van Zanten

Zeer tevreden met alles, vanaf het eerste contact t/m de plaatsing van de panelen.

Beste heer Van Zanten,

Zonnepanelen

Nadat ze geplaatst zijn contact slecht. Bereidheid om het probleem op te lossen is ver te zoeken. Ipv dat krijg je een grote mond. Ook meerdere keren gevraagd om het probleem om te lossen en de... Nadat ze geplaatst zijn contact slecht. Bereidheid om het probleem op te lossen is ver te zoeken. Ipv dat krijg je een grote mond. Ook meerdere keren gevraagd om het probleem om te lossen en de juiste gegevens in de app te zetten. Ook hierop geen gehoor gehad. In 1 woord schandalig. Een hoop geld betaald dan verwacht je betere service.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Klantgerichtgheid. Klant betaald klant bepaald. (Veel geld) dan verwacht je geen grote bek en wel een goed werkend systeem met juiste gegevens erbij

Bektas

Top service!