GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Wing

Het werk is goed uitgevoerd.
Het bedrijf is flexibel, luistert naar mijn wensen en de klantenservice is behulpzaam.
Bij mijn installatie moest eerst mijn elektra verzwaar worden door de...
Het werk is goed uitgevoerd.
Bij mijn installatie moest eerst mijn elektra verzwaar worden door de netwerkbeheerder. GoVolt heeft mijn installatiedatum zodanig gepland dat deze samen valt met de klus van de elektra verzwaring van de netwerkbeheerder.
Ondanks de zeer drukke schema heeft de heer Molenaar enorm ingezet om mijn installatie op tijd operationeel te krijgen.

Beste heer Cheung,
Bedankt voor uw prachtige review over GoVolt, wij waarderen dit er. Nog vele zonuren toegewenst!

van vliet

Het eerste contact was voor mij de doorslaggevende factor open en duidelijk gaf een goed gevoel.

Beste Johan,
Fijn om te horen dat u een goed gevoel had over ons. Wij bedanken u voor het kiezen van GoVolt. Nog vele zonuren toegewenst!

KP

Prima plaatsing, slechte afterservice

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Wij hebben gebeld met een probleem ivm kortsluiting, 2 dagen na plaatsing. Hier hebben ze totaal geen actie op ondernomen. Ik wacht nu, 2 weken later, nog op het beloofde telefoontje/bezoek.... Wij hebben gebeld met een probleem ivm kortsluiting, 2 dagen na plaatsing. Hier hebben ze totaal geen actie op ondernomen. Ik wacht nu, 2 weken later, nog op het beloofde telefoontje/bezoek. Uiteindelijk bleek de kortsluiting gewoon toeval te zijn, geen fout van GoVolt dus. Echter zou GoVolt iemand langsturen en dit is niet gedaan. Ik kan hieruit concluderen dat wanneer je toch problemen hebt na de installatie, dit niet snel opgelost gaat worden.

Beste Kevin,
Bedankt voor uw beoordeling over GoVolt, onze excuses over het probleem. Wij wensen u nog vele zonuren toe!

Durmaz

Super werk geleverd,

Beste Ufuk,
Bedankt voor uw beoordeling over GoVolt!

M.J

Super ,heel vriendelijk, zoals afspraak gewerkt, TOPPERS

Beste heer Jagesser,
Bedankt voor de mooie beoordeling over GoVolt!

Thijs de Bruijn

Goed geholpen, goed geïnstalleerd

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Het is fijn als medewerkers weten wat ik de vorige keer heb besproken. Ik heb wel meer dan 3x uit moeten leggen dat ik nog even wilde wachten met de installatie

Beste Thijs,
Bedankt voor uw beoordeling over GoVolt!

Neves Barros

Beste mevrouw Barros,
Bedankt voor uw beoordeling over ons, Wij wensen u nog vele zonuren toe!

van Hoeve

Eerlijk advies, duidelijke uitleg, zelfs als je vraagt om meer info wordt daar tijd voor gemaakt(Raffael bedankt). Installeren was super, duidelijke communicatie, professionele installateurs (die... Eerlijk advies, duidelijke uitleg, zelfs als je vraagt om meer info wordt daar tijd voor gemaakt(Raffael bedankt). Installeren was super, duidelijke communicatie, professionele installateurs (die overigens ook nog heel vriendelijk zijn voor kleine kinderen). Toppers!! Nogmaals bedankt!

Beste Bas,
Wauw, wat een stralende review bezorg je ons! Geweldig dat we je zo blij hebben gemaakt. Bedankt voor het delen van je ervaring, dat waarderen we!

NVT

Dit bedrijf is in een woord perfect.

Beste Heer Orbons,
Bedankt voor uw beoordeling over ons, goed om te zien dat wij als bedrijf in een woord perfect zijn! Wij wensen u nog vele zonuren toe!

Familie Bultman

Zeer tevreden

Beste Ronald,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!