GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Jeffrey Niesing

Eigenlijk erg tevreden over alles, en zeer snelle levering.

Beste Jeffrey,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij zijn ook erg tevreden dat alles naar wens is verlopen.

Christiaan

Snelle plaatsing, goede prijs/kwaliteit verhouding

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geleverde omvormer bleek niet correct, hier had ik vooraf al twijfels over geuit en er zou nog op terug gekomen worden. Toch werd deze tijdens installatie meegenomen en bleek niet voldoende te zijn.... Geleverde omvormer bleek niet correct, hier had ik vooraf al twijfels over geuit en er zou nog op terug gekomen worden. Toch werd deze tijdens installatie meegenomen en bleek niet voldoende te zijn. Echter wel keurig opgelost door binnen dezelfde week alsnog de juiste omvormer te plaatsen.
Dag na plaatsing ontving ik vrij onvriendelijk mailtje, na twee gemiste oproepen direct achter elkaar, dat er nog niet betaald was en ze de betaling nodig hadden. Dit terwijl ik nog geen factuur had ontvangen.
Tip gegeven om deze email ook wat vriendelijker van toon te maken omdat voortraject juist positief van toon was. Er werd netjes aangegeven dat ze er op zouden gaan letten.

Beste Christiaan,
Bedankt voor uw positieve beoordeling,
Beste Christiaan,
Bedankt voor uw positieve beoordeling,
Jammer dat het iets onvriendelijk is verlopen tijdens de afhandelingsproces, maar ik begrijp uit uw verhaal dat u het heeft aangegeven bij de desbetreffende persoon.

Gert Jan

Prettig contact met de sales afdeling, snelle offerte en vlotte plaatsing van de panelen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

We hadden nog een discussie over het gebruik van geschroefde of gehaakte dakhaken, maar dit is netjes opgelost en verschil in kosten aangepast op de factuur. Als dit tijdens de installatie al... We hadden nog een discussie over het gebruik van geschroefde of gehaakte dakhaken, maar dit is netjes opgelost en verschil in kosten aangepast op de factuur. Als dit tijdens de installatie al gecommuniceerd was, was dit beter geweest.

Beste Gert Jan,
Bedankt voor uw beoordeling.
Fijn dat de discussie netjes is opgelost.
Groet,

Noel

Supagood en supasnel

Beste Noel,
Bedankt voor uw Supagoede beoordeling!

Norddin

Keurige offerte, goede oplevering, vriendelijk en netjes personeel
zeker aan te bevelen.

Beste Norddin,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!

J. de Waal

Razendsnelle installatie na offerte. Uiterst correct gedrag bij plaatsing en trekken leiding, nu maar wachten tot de zon schijnt

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Kleine beschadiging van de buitenmuur werd niet gemeld.

J. de Waal

Na een aanvraag een zeer snelle offerte, na beslissing zeer snelle afspraak plaatsingsdatum. Na plaatsing zeer snelle afrekening.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Beschadiging van steen in de buitengevel werd niet gemeld.
Klein ongelukje maar beter even verteld.

Beste heer De Waal,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Richard

Ik heb meerdere offertes opgevraagd van verschillende bedrijven.
Zonnepanelen Centra is hieruit gebleken na het vergelijken van de offertes dat zij het goedkoopst zijn.
Ik ben met de...
Ik heb meerdere offertes opgevraagd van verschillende bedrijven.
Ik ben met de andere bedrijven vaak in contact geweest omtrent de prijs.
De prijs is natuurlijk belangrijk, maar wil niet zeggen dat je een goed product krijgt.
Andere bedrijven zetten meestal producten op de offerte die je niet nodig hebt, zoals optimizers.
Als je dan een voordelige offerte wilt hebben worden deze er dan afgehaald waardoor je nog geen scherpere offerte hebt.
Ook de oplossing om de kabels netjes weg te werken werd keurig meegedacht door de monteurs van Zonnepanelen Centra.
De levertijd bedroeg twee weken en dat is uitstekend.
Het installeren van de installatie duurde ongeveer drie uur.
Wij zijn zeer tevreden over het verloop van offerte tot oplevering.

Beste Richard,
Wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor de positieve beoordeling!
Wat fijn dat alles vlekkeloos is gelopen. Wij wensen u heel veel zonnige uren.
Fijne...
Beste Richard,
Wat fijn dat alles vlekkeloos is gelopen. Wij wensen u heel veel zonnige uren.
Fijne feestdagen!

Ton v.d.Aar

Keurige offerte, goede oplevering, vriendelijk en netjes personeel
zeker aan te bevelen Ook mijn stoppenkast moest vernieuwd worden
en werd ook door het bedrijf gedaan

Beste Ton,
Bedankt voor u positieve beoordeling.

Arthur

Prijs/kwaliteit verhouding is concurerend, technische installatie is dik in orde. Veel overleg in het voortraject over de configuratie keuze: wel of niet solaredge. Ben tevreden. Maatwerk bleek... Prijs/kwaliteit verhouding is concurerend, technische installatie is dik in orde. Veel overleg in het voortraject over de configuratie keuze: wel of niet solaredge. Ben tevreden. Maatwerk bleek nodig omdat het onderstel configuratie in eerste niet geschikt bleek voor het beschikbare platte dak oppervlak. Installatie vond op 3 momenten plaats terwijl het in principe in 1 dagdeel kan. Het laatste installatiemoment zou 's middags plaatsvinden en men stond in de ochtend voor de deur terwijl ik elders was, dat vond ik niet fijn (mijn zoon had opengedaan) . Pannen liggen niet allemaal meer even strak na afloop van de klus, hier kwam ik pas achter nadat ik stukjes dakpan op de straat vond.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

1. communicatie over de planning; voor het derde installatie moment werd gecommuniceerd dat het bedrijf 's middags zou komen, maar ze stonden rond 9:30 al op de stoep en ik was toen weg (jongste... 1. communicatie over de planning; voor het derde installatie moment werd gecommuniceerd dat het bedrijf 's middags zou komen, maar ze stonden rond 9:30 al op de stoep en ik was toen weg (jongste zoon deed open), 2. installatie op een plat dak met opstaande rand is maatwerk waardoor in 1 keer de juiste onderconstructie wordt meegenomen (het kan natuurlijk een bedrijfsfilosofie zijn om niet van te voren ter plekke te schouwen omdat het vaak goed blijkt te gaan zonder en dat werk kostenbesparend). 3. men kwam om 14:30 op de tweede dag, toen was er dus nog maar 2 uur installatietijd beschikbaar te kort om het werk te doen dus er was een derde moment nodig. 4. Ik verwacht geen lekkage maar dakpannen liggen na installatie minder strak als voorheen, verder vond ik nadien kleine stukjes dakpan op de straat.

Beste Arthur,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling!
Vanwege uw bijzondere situatie hebben wij uw installatie in 3 keer moeten doen, het kon niet anders.
Ik begrijp uit uw...
Beste Arthur,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling!
Ik begrijp uit uw verhaal dat er in de communicatie iets verkeerd is gegaan, dit hebben wij doorgespeeld naar de desbetreffende personen.
Als u problemen heeft met uw dakpannen verzoek ik u hierover een mail te sturen naar klantenservice@zonnepanelencentra.nl