GoVolt

Snelheid van levering

Kooijman

Eigenlijk wel een ramp

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Communicatie, zelfs de directeur mail niet na mijn bevindingen.

Beste heer Kooijman,
Ik kan geen recente installatie vinden op uw naam, dus kan ik helaas niet met u meekijken of helpen.
Kunt u contact met ons opnemen? Dit kan telefonisch via 088-6067700...
Beste heer Kooijman,
Kunt u contact met ons opnemen? Dit kan telefonisch via 088-6067700 of via info@govolt.nl.

FJT van Beek

De monteurs waren er even voor 10 uur, en zijn gelijk begonnen. Was een gezellige dag, goede informatie gekregen en leuke gesprekken gehad. Kan Govolt bij iedereen aanbevelen, er werd ook nog keurig... De monteurs waren er even voor 10 uur, en zijn gelijk begonnen. Was een gezellige dag, goede informatie gekregen en leuke gesprekken gehad. Kan Govolt bij iedereen aanbevelen, er werd ook nog keurig netjes opgeruimd, chapeau

Beste Mr. van Beek,
Beste Mr. van Beek,
Wat een mooie review heeft u gegeven! Het belangrijkste natuurlijk is dat de installatie goed is uitgevoerd, maar daarnaast is het natuurlijk ook extra leuk dat het ook nog een gezellige dag is geworden!
Wij wensen u nog vele zonnige jaren toe!

Kevin

Nette prijs voor een compleet zonnesysteem. ze zijn voordeliger dan andere.

GoVolt moet beter communiceren met hun klanten als er vertragingen zijn; als mensen weten dat installaties vertraging oplopen en dit op tijd laten weten, dan zullen de meesten het begrijpen, maar mensen een dag laten wachten en aan het einde van de dag laten weten dat de afspraak niet doorgaat is niet zo handig.

In het het plan- en communicatietraject zijn nog wel wat verbeteringen door te voeren. Het is dus zaak om zelf scherp te blijven en proactief te zijn, dit bespoedigd het proces.

Complimenten aan Sef en Raf de twee monteurs van goVolt, vriendelijk en beleefde jongens die erg relaxt en zonder enige probleem de panelen hebben geplaatst en zonder enige moeite een door mijzelf aangeleverde schakelkast tussen de omvormer en meterkast hebben geplaatst.

Eind goed al goed!

Beste Kevin,
Beste Kevin,
Bedankt voor uw review en de feedback! U bent vooral tevreden over onze lage prijzen en de installatie is netjes verlopen. Alleen de communicatie bij vertragingen hadden beter kunnen verlopen. Dit is voor ons een goed signaal om onze communicatie te verscherpen, dus hier gaan wij gelijk mee aan de slag!
Wij hebben hard ons best gedaan om onze samenwerking toch positief af te sluiten en dit is gelukkig ook gelukt mede dankzij onze fijne monteurs; Sef en Raf. We waarderen het enorm dat u ons dit ook laat weten.
We wensen u nog vele zonnige uren toe!

Fam.de graaf

Geen goede ervaring

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Communiceren naar de klant als er wijzigingen omtrend met panelen die niet leverbaar zijn moest dit horen van de monteur. En uiteindelijk dit zelf aangeven. Beter communiceren onderling op... Communiceren naar de klant als er wijzigingen omtrend met panelen die niet leverbaar zijn moest dit horen van de monteur. En uiteindelijk dit zelf aangeven. Beter communiceren onderling op kantoor. Beter communiceren naar buitendienst. Moest lang wachten op installatie ivm ziekte. Monteurs hadden niet de juiste spullen mee. Monteurs vergeten af te bellen om dat ze het niet redden ivm vertragen klus in de ochtend.
Uit eindelijk liggen de panelen op het dak en montage is goed uitgevoerd

Beste meneer de Graaf,
Bedankt voor uw review.
Beste meneer de Graaf,
Bedankt voor uw review.
De panelen liggen op het dak, maar u heeft langer op de installatie moeten wachten dan gewenst, dus wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is geweest. Wij willen dan ook onze excuses aanbieden voor de vertraging.
De installatie is inmiddels goed uitgevoerd, zodat u nu eindelijk kunt gaan genieten van uw eigen zonnestroom. Wij wensen u nog vele zonnige uren toe!

D de Haan

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

flink uit de tijdsplanning gelopen ivm te kort afgezaagde profielen voor de zonnepanelen. Zorgen dat de monteurs kit bij zich hebben om het gat in de gevel nodig om de kabel in de meterkast te... flink uit de tijdsplanning gelopen ivm te kort afgezaagde profielen voor de zonnepanelen. Zorgen dat de monteurs kit bij zich hebben om het gat in de gevel nodig om de kabel in de meterkast te kunnen krijgen af te dichten.

Beste meneer de Haan,
Bedankt voor uw positieve review.
Beste meneer de Haan,
Bedankt voor uw positieve review.
Fijn dat de installatie goed is verlopen, ondanks dat het wat langer heeft geduurd. Uw verbeterpunten/tips nemen wij graag mee om onze service nog meer te verbeteren.
Wij wensen u nog veel zonuren toe!

Gyles Hawkins

Er waren kleine problemen, maar GoVolt liet zien dat ze toegewijd zijn om hun klanten gelukkig te maken

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

GoVolt moet beter communiceren met hun klanten als er vertragingen zijn; als mensen weten dat installaties vertraging oplopen omdat sommige teams van installateurs COVID hebben, dan zullen de... GoVolt moet beter communiceren met hun klanten als er vertragingen zijn; als mensen weten dat installaties vertraging oplopen omdat sommige teams van installateurs COVID hebben, dan zullen de meesten het begrijpen, maar mensen zouden niet moeten bellen om te weten wat er aan de hand is. Ze moeten er ook voor zorgen dat hun installateurs niet vertrekken voordat ze de app op de telefoon van de klant hebben ingesteld, zodat ze hun nieuwe installatie kunnen volgen.

Ik raad ze echter aan vanwege hoe uitstekend het personeel is wanneer je contact met hen opneemt met een probleem, en hoe hard ze werken om dingen recht te zetten. Elk bedrijf kan problemen hebben tijdens een pandemie, maar het komt zelden voor dat een bedrijf zo'n goede klant heeft.

Beste Gyles,
Bedankt voor uw positieve review. Dat waarderen we enorm!
Beste Gyles,
Bedankt voor uw positieve review. Dat waarderen we enorm!
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, daarom zijn we altijd blij met verbeterpunten/tips van onze klanten, zodat we onze service nog meer kunnen optimaliseren.
Wij wensen u nog vele zonnige jaren toe!

Henk Eekma.

Op 02-02-2022 zouden de panelen geplaats worden en deze datum dat is keurig gebeurt, hart werkende monteurs die hun mannetje verstaan en om vieruur was alles geregeld netjes opgeruimd en hun gingen... Op 02-02-2022 zouden de panelen geplaats worden en deze datum dat is keurig gebeurt, hart werkende monteurs die hun mannetje verstaan en om vieruur was alles geregeld netjes opgeruimd en hun gingen huiswaarts.
En nu hopen dat we jaren veel plezier en winst mogen hebben van govolt zonnepanelen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Plaatsing op de juiste datum zou een pre zijn,maar ik weet aan ziektus en weersomstandigheden heb je niet in de hand.
Verder alles goed verzorgd en veel succes.

Beste Henk,
Bedankt voor uw positieve review en natuurlijk erg fijn om te horen dat onze monteurs u zo goed hebben geholpen. Op naar nog vele zonnige jaren!

Cor Elshout

Ja het is wat als je zonnepanelen wilt aanschaffen. Van de ene offerte naar de ander. waarom ik met Govolt in zee ben gegaan, begon al aan de telefoon. Medewerker Lucas dacht met me mee over het leg... Ja het is wat als je zonnepanelen wilt aanschaffen. Van de ene offerte naar de ander. waarom ik met Govolt in zee ben gegaan, begon al aan de telefoon. Medewerker Lucas dacht met me mee over het leg plan....deze heb ik nog 2 keer aangepast en met hem doorgesproken...dit was geen probleem, hij stuurde steeds weer een nieuw legplan. Op de afgesproken datum kwamen de monteurs (een bakkie doet wonderen). Ook zij dachten mee over de bekabeling. In de middag pauze kibbeling voor de gasten gehaald, zodat ze wat warms hadden, dit werd uiteraard zeer gewaardeerd. Daarna weer snel aan het werk het geen ze naar mijn wens prima hebben uitgevoerd. Beleefde jongens die constant met mij communiceerde over de gang van zaken.

Geen verbeter punten

Beste Cor,
Beste Cor,
Wat fijn om te horen dat Lucas u zo goed heeft geholpen en ten alle tijde met u heeft meegedacht. Onze monteurs hebben ook erg genoten van de kibbeling, dit werd uiteraard zeer gewaardeerd. :)
Bedankt voor het delen van uw ervaring en nog vele zonnige jaren toegewenst!

Michel van Son

Een ontzettend dramatische installatie met een doorlooptijd van maar liefst 3! maanden.

De eerste keer dat ze langs kwamen konden de monteurs niet aan het werk vanwege harde wind, helemaal begrijpelijk maar daarna...

De tweede keer komt men langs: ondanks dat er duidelijk is aangegeven dat het een schuin dak en 2 platte daken betreft (huis, dakkapel en garage, stond ook zo op de tekening) hadden de monteurs enkel installatiemateriaal bij voor het schuine dak. Dus terug naar Ridderkerk om andere materialen te halen. Halve dag kwijt! Vervolgens is alles op het dak gelegd een aangesloten behalve de garage aangezien er nog geen geul was gegraven van het huis naar de garage voor de kabels. De monteurs zouden dus nog een keer terug komen om de garage aan te sluiten.

Twee weken later komen ze terug om te constateren dat er nog steeds geen geul is gegraven en ze de garage dus niet aan kunnen sluiten. Monteurs gaan weer weg.

Wederom twee weken later: monteurs komen weer terug, zien wederom dat er nog geen geul gegraven is maar besluiten nu dan wel de omvormer aan te zetten zodat er in ieder geval op 13 panelen gedraait kan worden. (liggen er 19 in totaal).

Ik besluit maar eens te bellen met GoVolt om te vragen wanneer de graafwerkzaamheden uitgevoerd worden...."Maar meneer, dat moet u zelf doen." Ondanks dat de offerte schreeuwt over een "All-inclusive installatie" geldt dit blijkbaar niet voor graafwerkzaamheden en besluit GoVolt mij dit na 6 weken uiteindelijk te vertellen.

Ik graaf de geul, monteurs komen een paar dagen later terug, trekken de kabels en sluiten het e.e.a. aan. Omvormer zegt "knal" en einde oefening.

Nu begint een lang getouwtrek van wat er aan de hand is. Er komen nogmaals een paar monteurs langs die niets kunnen aangezien ze niet eens een multimeter bij hadden. Tussentijds zijn ook nog een keer de optimizers gewisseld, dit bleek achteraf niet nodig en is dus weer terug gedraaid.

Uiteindelijk was met het met mij eens dat de omvormer kapot was. Deze zou terug moeten naar de fabrikant voor onderzoek. Ik heb aangegeven dat ik dat niet accepteerde aangezien ik nu toch wel een keer een werkend systeem wilde hebben.
Na lang debat is men akkoord gegaan en is de omvormer gewisseld.

Nu, na ruim 3 maanden, is de PV installatie dan eindelijk werkend.

Beste Michel,
Bedankt voor uw feedback. De installatie is eindelijk werkend, maar dat is zo te lezen niet van een leien dakje gegaan, dat vinden wij natuurlijk heel jammer om te horen.
Onze...
Beste Michel,
Onze monteurs hebben wat moeilijkheden ondervonden bij de installatie. De ene installatie is nu eenmaal soms net wat lastiger dan de andere, maar onze monteurs hebben hun uiterste best gedaan om dit toch altijd zo goed mogelijk op te lossen en dit toch netjes af te sluiten.
Ik kan mij de frustratie die u heeft gehad heel goed voorstellen en dit is uiteraard een goed signaal voor ons om de voorbereiding op de installatie dag aan te scherpen, dus daar gaan wij zeker mee aan de slag.
Ik wens u nog vele zonnige uren toe!

Bart van der Geest

Heel goed

Niet. Duidelijke communicatie. Goede levering. Vriendelijke medewerkers

Beste Bart,
Bedankt voor uw beoordeling over GoVolt, wij wensen u nog vele zonuren toe!
Groetjes,