GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

John

Prima overeenkomst, levering en montage. Al meerdere systemen bij deze firma afgenomen en steeds tevreden! Ik kan ze aanbevelen!

Afkitten boorgaten

Beste John,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons! Leuk om te horen dat u erg tevreden bent met ons.

Alngaar

TOP prijs, kwaliteit en erg snel

Achteraf betalen

Beste Alngaar,
Bedankt voor uw beoordeling!

B.N. Gerritsen

Goede communicatie, duidelijke uitleg + offerte, vlotte en correcte installatie

Beste heer/mevrouw Gerritsen,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!

J.P. Ooteman

Scherpe offerte ontvangen en onderhandelmogelijkheid was mogelijk. zeer tevreden met de installatie. er was 1 paneel per ongeluk beschadigd die is zonder problemen vervangen. gewoon top.
Sjaak

Beste Sjaak,
Bedankt voor uw beoordeling!

Henk Lok

Uitstekend! Heldere communicatie, toezeggingen en afspraken zijn nagekomen, fijne mannen... nette, slimme en harde werkers; keurig en beleefd! Back-office ook complimenten: goede communicatie,... Uitstekend! Heldere communicatie, toezeggingen en afspraken zijn nagekomen, fijne mannen... nette, slimme en harde werkers; keurig en beleefd! Back-office ook complimenten: goede communicatie, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en zéer snelle levering!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Eén tip misschien: er werd gezegd dat ze tussen 8 en 9 zouden arriveren, maar dat werd pas rond 09:30... op zich (voor mij) geen groot probleem, maar plan die beste mannen alsjeblieft niet tè krap... Eén tip misschien: er werd gezegd dat ze tussen 8 en 9 zouden arriveren, maar dat werd pas rond 09:30... op zich (voor mij) geen groot probleem, maar plan die beste mannen alsjeblieft niet tè krap in? Het zijn vaak lange dagen met (te) veel klussen en ver rijden... ;-)

Beste Henk,
Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Jan Remmelts

Door Corona van een van de medewerkers kon de plaatsing in eerste instantie niet doorgaan. Een nieuwe afspraak maken was niet makkelijk maar het is toch gelukt. De monteurs werken, ondanks de regen,... Door Corona van een van de medewerkers kon de plaatsing in eerste instantie niet doorgaan. Een nieuwe afspraak maken was niet makkelijk maar het is toch gelukt. De monteurs werken, ondanks de regen, vlot en netjes.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Luister naar de klant als deze aangeeft dat plaatsing alleen op bepaalde dagen kan plaats vinden en deel dit met de planning. Dit voorkomt irritatie bij de klant.

Beste Jan,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat de installatie vlot en netjes is gelopen.

Alexander

Uitstekend!! Zeer fijne communicatie, kan het iedereen aanraden, mooie producten voor een goede prijs. Zeer nette monteurs welke snel en netjes werken. Ben heel erg tevreden.

Geen.

Beste Alexander,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Heel veel plezier met je zonnepanelen systeem van GoVolt!

Martijn Schoonenberg

Super fijne snelle service! Top bedrijf kan ik van harte aanbevelen

Beste Martijn,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling.

Robert

Goed geholpen door de klantenservice. Monteurs zijn netjes. Ik kan geen reden bedenken waarom je niet zou nemen :)

Beste Robert,
Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te horen dat u met onze service tevreden ben.

Samira Brooks

Super service! Vanwege het aflopen van onze bouwdepot, hadden wij op zeer korte termijn zonnepanelen nodig. Zonnepanelen Centra heeft daar voor gezorgd. Wanneer contact nodig, zijn zij altij... Super service! Vanwege het aflopen van onze bouwdepot, hadden wij op zeer korte termijn zonnepanelen nodig. Zonnepanelen Centra heeft daar voor gezorgd. Wanneer contact nodig, zijn zij altij beschikbaar.

Beste Samira,
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u blij bent met onze service!