GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Van Zanten

Zeer tevreden met alles, vanaf het eerste contact t/m de plaatsing van de panelen.

Beste heer Van Zanten,

Zonnepanelen

Nadat ze geplaatst zijn contact slecht. Bereidheid om het probleem op te lossen is ver te zoeken. Ipv dat krijg je een grote mond. Ook meerdere keren gevraagd om het probleem om te lossen en de... Nadat ze geplaatst zijn contact slecht. Bereidheid om het probleem op te lossen is ver te zoeken. Ipv dat krijg je een grote mond. Ook meerdere keren gevraagd om het probleem om te lossen en de juiste gegevens in de app te zetten. Ook hierop geen gehoor gehad. In 1 woord schandalig. Een hoop geld betaald dan verwacht je betere service.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Klantgerichtgheid. Klant betaald klant bepaald. (Veel geld) dan verwacht je geen grote bek en wel een goed werkend systeem met juiste gegevens erbij

Bektas

Top service!

Beste heer Bektas,

Bram

Enorm snel en een scherpe prijs! Van offerteaanvraag t/m installatie binnen 14 dagen. Panelen liggen netjes op het dak, en wekken al lekker op.
Goed geholpen door Niels, en altijd snelle...
Goed geholpen door Niels, en altijd snelle reactie op mijn vragen.
Enige puntje van kritiek is dat die WIFI stick niet goed werkt op mijn wifi netwerk.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

WIFI stick bij GroWatt omvormer werkt niet goed op mijn netwerk.

Beste Bram,
Bedankt voor je review.
Wat betreft je WiFi stick willen we je graag helpen.
Beste Bram,
Bedankt voor je review.
Wat betreft je WiFi stick willen we je graag helpen.
Als je een e-mail kunt sturen naar klantenservice@zonnepanelencentra.nl met je factuurnummer of direct naar ons belt, zorgen wij voor een oplossing.
Groet,

Brini

Perfecte service , scherpe prijs

Werk aan website

Beste Brini,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Aan de website wordt gewerkt, binnenkort zullen we onze nieuwe website lanceren.

L Hofstra

Na enige strubbeling is het geheel perfect rechtgezet. Bravo voor deze afwikkeling.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

De eventuele naleveringen in eigen beheer houden

Beste heer Hofstra,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas hebben we inderdaad wat strubbelingen gehad, maar ik denk dat we het netjes weer opgelost hebben.
Aan uw opmerking word...
Beste heer Hofstra,
Bedankt voor uw beoordeling.
Aan uw opmerking word gewerkt.

Herman

Vanaf de offerte, het doornemen van de details, het inplannen van montage tot aan de uiteindelijke aflevering is alles heel goed verlopen. Luca geeft snel antwoord op de vragen.
Monteurs waren...
Monteurs waren heel vriendelijk en werkten snel.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Na de montage vond ik nog afgestripte stukjes kabel tot in de woonkamer. Verwijderde strips van de meterkast voor de deur.
Op het dak van de serre lagen diverse boutjes en moeren die,...
Op het dak van de serre lagen diverse boutjes en moeren die, waarschijnlijk tijdens het monteren op het aangrenzende schuine dak, waren gevallen. Kortom een beetje slordig/gehaast in de afwerking.

Beste Herman,
Bedankt voor uw beoordeling!
Beste Herman,
Bedankt voor uw beoordeling!
Wij begrijpen uit uw verhaal dat er slordig is gewerkt tijdens de installatie. Uw bericht zal geventileerd worden met de desbetreffende personen. Onze excuses daarvoor!

Nannette

Mooie set zonnepanelen voor een zeer vriendelijke prijs. Echt van alle offertes die ik heb opgevraagd de goedkoopste! Goed uitleg gekregen van Niels over de installatie, service en offerte. Dit gaf... Mooie set zonnepanelen voor een zeer vriendelijke prijs. Echt van alle offertes die ik heb opgevraagd de goedkoopste! Goed uitleg gekregen van Niels over de installatie, service en offerte. Dit gaf vertrouwen. Daarnaast van Marcel prima uitleg gekregen over het gebruik van de app en WiFi. Na installatie moest nog een ander afgewerkt/opgelost worden. Marcel heeft dat zeer snel en vakkundig opgelost! Kortom prima betrouwbaar bedrijf!

Beste Nannette,
Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling.

Matt

16 Qcell panelen icm Solaredge optimizers en omvormer laten installeren. Monteurs hebben netjes gewerkt, zelfs panelen verlegd om beter symmetrisch uit te komen.

Beste Matt,

Danny

In november 21 panelen met bijbehorende montage set besteld deze was voor een verkeerd dak geleverd een maand moeten wachten op de juiste materialen 21panelen staan dan behoorlijk in de weg ! In november 21 panelen met bijbehorende montage set besteld deze was voor een verkeerd dak geleverd een maand moeten wachten op de juiste materialen 21panelen staan dan behoorlijk in de weg !
Bij levering moest het hele bedrag direct betaald worden terwijl op de factuur een betaaltermijn vermeld staat .
Ben nog steeds aan het wachten op de nog te leveren DC stekkers heb ze inmiddels maar bij een andere firma gekocht voor mij geen herhaling .
Prijs is goed maar kwa service valt er nog wel wat te verbeteren.
Let op de prijs op de site is ex BTW!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Betere service verlenen .