GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Lisette

Als je een bedrijf zoekt wat zijn afspraken niet nakomt dan bel je GoVolt

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Tot de offerte ondertekening en de aanbetaling zijn ze onwijs goed bezig. Daarna ben je als klant overgeleverd aan de grillen van de planning. Afspraken niet nakomen, inplannen terwijl ze al weten... Tot de offerte ondertekening en de aanbetaling zijn ze onwijs goed bezig. Daarna ben je als klant overgeleverd aan de grillen van de planning. Afspraken niet nakomen, inplannen terwijl ze al weten dat ze toch niet komen. Het heeft mij vier vakantiedagen gekost, veel frustratie en lang wachten. Ben je hier naar opzoek dan zit je goed bij GoVolt. Als ik dit van te voren had geweten dan had ik geen zaken met ze gedaan. Inmiddels werkt de installatie maar de app niet. Ook dat zal wel weer weken duren. Vervelend voor Mij als klant maar ook voor hun monteurs. De monteurs externe inhuur rennen 1 voor 1 ook weer weg want krijgen alleen maar boze klanten omdat de planning / levering slecht geregeld is. Beste eigenaar van GoVolt, regel je backoffice en zorg dat je dit onder controle krijgt. De reviews van klanten die dit meemaken zijn doodzonde en kosten meer omzet dan inzetten op goede levering en goede communicatie. En zorg goed voor je monteurs, zij zijn het hart van je bedrijf. Echt ingewikkeld hoeft dat niet te zijn…..

johan wegter

Netjes en eerlijk behandeld snelle reactie's tot nu toe

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

dat je op de app de panelen kunt zien welk er in bedrijf zijn en of ze het allemaal wel doen is niet te con troleren

Beste Johan,
Bedankt voor uw mooie reactie en nog vele zonnige dagen toegewenst!

Ton van Oosterbosch

Govolt een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ik voel mij daar gehoord. Als klant wil je ook weten waar je aan toe bent. Goede voorbereiding is het halve werk maar ook goed dat de klant weet wat... Govolt een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ik voel mij daar gehoord. Als klant wil je ook weten waar je aan toe bent. Goede voorbereiding is het halve werk maar ook goed dat de klant weet wat hij kan verwachten. Govolt doet een goede schouw en daardoor geen onverwachte problemen. ga zo door.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

ga zo door, succes en bedankt

Beste meneer Oosterbosch,
Bedankt voor uw goede review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zich bij ons gehoord voelt. Dit is een punt dat bij ons hoog in het vaandel staat.
Wij...
Beste meneer Oosterbosch,
Wij wensen u nog vele zonnige jaren toe!

RS

Onbegrijpelijk slecht

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Gewoon vragen duidelijk en vriendelijk beantwoorden

Beste heer/mevrouw,
Ik vind het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft met ons bedrijf.
Beste heer/mevrouw,
Ik vind het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft met ons bedrijf.
Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens geen order vinden in ons systeem. Mochten wij u toch nog kunnen helpen, dan staan wij u graag te woord.

Kifrali BV

Heel goed tevreden

Geen opmerking

Beste mr. Wagenberg,
Bedankt voor uw mooie recensie. Dit wordt zeer gewaardeerd.
Nog vele zonnige dagen toegewenst!

Andre

Bij de bespreking van de offerte een goed advies gehad en goed kunnen onderhandelen. Verschillende keren contact gehad ivm een vraag en kreeg iedere keer een duidelijk en goed antwoord. Heb iedere... Bij de bespreking van de offerte een goed advies gehad en goed kunnen onderhandelen. Verschillende keren contact gehad ivm een vraag en kreeg iedere keer een duidelijk en goed antwoord. Heb iedere keer naar dezelfde persoon gevraagd en dat lukte. De monteurs zijn op de afgesproken dag gekomen. Ze bespraken alles goed en hebben topwerk geleverd. Daarnaast hebben ze alles netjes achter gelaten. Ook hebben ze me goed geholpen met de app opstarten en uitleggen. Alles bijelkaar van begin tot aan het einde een hele goede ervaring gehad. Bij GoVolt voel ik me echt nog een klant.
Bedankt GoVolt

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geef de klant een bevestiging dat de monteurs komen en ongeveer hoelaat.

Beste Andre,
Bedankt voor uw mooie review. Het doet ons altijd deugd om positieve reviews te lezen van onze zeer gewaardeerde klanten.
Ik wens u nog vele zonnige dagen toe!
Met...
Beste Andre,
Ik wens u nog vele zonnige dagen toe!

Gamze de la Rambelje

Super goed geholpen en geadviseerd door GoVolt. Heel duidelijk advies gekregen over het aantal zonnepanelen en de voordelen van de soorten zonnepanelen.

Komen afspraken goed na en werken...

Komen afspraken goed na en werken in weer en wind door.

Heel tevreden.

Beste mevrouw de la Rambelje,
Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u goed bent geadviseerd door onze salesmedewerkers!

Sanita Rijnders

Hele aangename ervaring. Ik ben goed geadviseerd tijdens het proces en de monteurs waren vriendelijk en vakbekwaam. Nog een lekker kopje koffie samen gedronken!

Beste mevrouw Rijnders,
Bedankt voor uw positieve review en nog vele zonnige jaren toegewenst!

Roy Spanjaard

Een super installatie opgeleverd door GoVolt!

Beste meneer Spanjaard,
Bedankt voor uw review en nog vele zonnige jaren toegewenst!

Hans van der Sluis

Wat een drama! Toezegging na toezegging. Planning is bar slecht. Weten van elkaar niet wat ze doen binnen deze club. Want van een organisatie kan ik niet spreken. Totaal niet georganiseerd. Wel... Wat een drama! Toezegging na toezegging. Planning is bar slecht. Weten van elkaar niet wat ze doen binnen deze club. Want van een organisatie kan ik niet spreken. Totaal niet georganiseerd. Wel elkaar makkelijk de schuld geven over van alles. Eerst een veldopstelling van 52 panelen laten plaatsen. Absoluut niet tevreden maar na veel trekken en ‘geef ons alstublieft nog een kans’ toch nog de kans gegeven voor nog eens 26 panelen te plaatsen.
Ik spaar mij de energie om hier verder over te schrijven. Maar bent u op zoek naar een zonnepanelen-leverancier?
Sla Govolt absoluut over!!
En denkt u wat een mooie website, komt toch goed over?
Precies! Daarna houdt het echt op….

Een a4tje is hier te klein voor