GoVolt

Snelheid van levering

Tom

Prima!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Vooraf was bekend dat de levering niet binnen 14 dagen zou gebeuren en dit is ook netjes gemeld. Zelf zou ik het op prijs stellen om 14 dagen na het akkoord op de offerte wel even contact te... Vooraf was bekend dat de levering niet binnen 14 dagen zou gebeuren en dit is ook netjes gemeld. Zelf zou ik het op prijs stellen om 14 dagen na het akkoord op de offerte wel even contact te hebben/een statusupdate te krijgen hoe het staat met de bestelling. Verder was alles prima!

Beste Tom,

R de Kuijer

Na onze vraag om te komen schouwen omdat wij al een vervelende ervaring hadden gehad mbt de hoeveelheid panelen die zouden passen op ons dak, ook van GoVolt helaas een verkeerd advies gekregen. Er... Na onze vraag om te komen schouwen omdat wij al een vervelende ervaring hadden gehad mbt de hoeveelheid panelen die zouden passen op ons dak, ook van GoVolt helaas een verkeerd advies gekregen. Er bleken uiteindelijk 7 ipv 8 panelen op ons dak te passen. Dit is naar onze tevredenheid verder afgehandeld. Het team dat kwam installeren was geweldig, heeft meegedacht en oplossingen aangedragen. Alles strak en schoon achter gelaten.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Secuur meten voorkomt teleurstellingen. Helaas is het bijna standaard dat er geadviseerd wordt via lucht foto's.

Beste heer Kuijer,
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat het zo heeft verlopen maar we wensen u veel opbrengst van de geplaatste panelen.

EOvD bv

Heldere uitleg over systemen, en de voor en nadelen. Duidelijk advies gericht op de situatie, niet onnodig meer kosten. Concurrerend tov andere leveranciers. Montage door professionals.

Beste Eovd bv,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons, fijn om te horen dat alles goed is gegaan!

Khalid Atif

Alles soepel verlopen, prima bedrijf

Beste Khalid,
Bedankt voor u mooie beoordeling over ons!

C Spruit

Snel en vriendelijk na levering geholpen.
Ook vakkundig aangebracht.
In mijn ogen een betrouwbaar bedrijf.

Beste heer Spruit,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons!

Bas Molenaar

Gezellig, soepel en deskundig. Een perfecte installatie en alles weer netjes weggewerkt.

Beste Bas,

Berkelmans

Alles na wens geïnstalleerd en afgeleverd. Zeer nette en goede monteurs. Nette afhandeling van kantoor. Zeer tevreden.

Beste famillie Berkelmans,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling over ons! Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat u tevreden bent met ons service.

Ruud

Beste Ruud,

P.Schattevoet

SUPER goede afspraken en goede vakkundige Monteur

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Niets ,ook na de oplevering ff een belletje super tevreden met alles

Beste heer Schattevoet,
Bedankt voor uw beoordeling!

Berkay

Very competitive pricing, excellent customer service and experience

Dear Berkay,
Thank you for your review!
Regards,