GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

MJH

Vriendelijke mensen bij ZPC die snel reageren. Ook de Installatie is goed verzorgd/verlopen en door vriendelijk meedenkende mensen geplaatst. Kortom wij zijn erg tevreden!

Reactie GoVolt:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

G.w.kr

Prima vaklui snelle werkers en erg aanspreekbaar van begin tot uitleg. Offerte was duidelijk en ik denk dat de prijs zeer concurrerend was. Ook de afspraken dat ze geplaatst zouden worden binnen 14... Prima vaklui snelle werkers en erg aanspreekbaar van begin tot uitleg. Offerte was duidelijk en ik denk dat de prijs zeer concurrerend was. Ook de afspraken dat ze geplaatst zouden worden binnen 14 dagen werd nageleefd. Al met al heb ik mooie panelen keurig geplaatst en snel geleverd voor een goeie prijs. Voor iedereen aan te raden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Beste,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Suleyman Ozdemir

Ik ben tevreden, met het weer hebben we wat tegenslag gehad, teveel wind, te hoge risico hierdoor moesten ze nogmaals komen. maar super aardige jongens en ben blij dat ik het met Zonnepanelen centra... Ik ben tevreden, met het weer hebben we wat tegenslag gehad, teveel wind, te hoge risico hierdoor moesten ze nogmaals komen. maar super aardige jongens en ben blij dat ik het met Zonnepanelen centra hebt geregeld. Alles netjes uitgevoerd en opgeleverd.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Collega's onderling zouden vaker met elkaar overleg moeten plegen om de situatie bij de klant goed in kaart te zetten.

Beste Suleyman,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Helaas zit het weer soms tegen, maar wij proberen het z.s.m. weer op te pakken :)

Sandeep Manna

Zeer goed!!

Beste Sandeep,
Bedankt voor u beoordeling!

Herbert

Communicatie snel en correct, installatie keurig netjes aangebracht.

Beste Herbert,
Bedankt voor uw beoordeling.

Dennis

Snelle reactie op vragen en goed advies. Ondertussen al bij 2 kennissen aanbevolen. Daar liggen de panelen ook al op het dak. Na akkoord binnen een week gemonteerd. De controle op eigen werk heb ik... Snelle reactie op vragen en goed advies. Ondertussen al bij 2 kennissen aanbevolen. Daar liggen de panelen ook al op het dak. Na akkoord binnen een week gemonteerd. De controle op eigen werk heb ik als zeer prettig ervaren

Ga zo door!

Beste Dennis,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij gaan zeker weten door!

Bert roest

Zeer goed geholpen snel en netjes
Aflevering top

Zo door gaan

Beste Bert,
Groet,

Nawzad Baban

Nawzad Baban

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Offerte, advies en afspraak rondom installatiedatum goed verlopen.
Offerte, advies en afspraak rondom installatiedatum goed verlopen.
De telefonisch uitleg, bespreking van de offerte en advies rondom de keuze van type zonnepanel was kundig en professioneel.
Keuze:
32 Zonnepanelen Trina Solar 375Wp TSM-375DE08M.08
1 Omvormer SolarEdge SE10K WIFI 3Fase
32 Optimizer SolarEdge P401

Op de installatiedatum had de monteur (onderaannemer) geen geschikte materiaal om de bekabeling vanuit de dak naar de omvormer en naar de meterkast te zetten. Hij heeft de nodige materiaal bijbesteld en kwam na 9 dagen terug om de installatie af te ronden.
Wat onenigheid gehad met de onderaannemer over aanleg route van de bekabeling en dat 1 van de zonnepanelen op de dak van de tweede verdieping de deur naar de dak blokkeerde en de deur niet volledig geopend kon worden.
Deze paneel is uiteindelijk door de monteur verplaatst en ruimte gemaakt om de deur weer normaal te kunnen openen.

Tip: Voor de installatiedatum laat de installatiemonteur langskomen voor inspectie en checken van de legplan dan bespaar je uiteindelijk meer tijd en kan in samenspraak beter afstemmen hoe de installatie plaats moet vinden. In mijn geval zijn de monteurs 2 dagen bezig gewest met installatie, terwijl deze in 1 dag kon.

Beste heer Nawzad,
Beste heer Nawzad,
Bedankt voor uw beoordeling!
Uw opmerking is voor ons een goede leerpunt wat wij zeker weten zullen meenemen in onze overleg met de montageteams. Uiteindelijk kan ik eruit begrijpen dat alles naar wens is gelopen daar zijn wij blij mee! Vergeet geen gebruik te maken van onze GRATIS BTW-service!

Tanja van der Schaft

Snelle levering, vakkundig geïnstalleerd en goeie prijs

Beste Tanja,
Bedankt voor je positieve beoordeling!

kurt Dillen

Ik ben erg tevreden, zeker betreffende prijs kwaliteit

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

enkele extra vragen over de installatie en namelijk hoe men van de elektra kast naar de omvormer kan gaan zijn nuttig.
De installatie ploeg alles netjes laten opruimen.
Een voorbeeld...
De installatie ploeg alles netjes laten opruimen.
Een voorbeeld filmpje van hoe de App werkt.

Beste heer Dillen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Beste heer Dillen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Uw opmerking hebben we doorgezet naar onze montageploeg. Voor de werking van de SolarEdge App zal ik u een mail versturen.