GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

A. Rijkeboer

Alles volgens afspraak verlopen, uitstekende monteurs, kwamen om 10:00 in de ochtend en om 14:30 was alles geinstalleerd, monteurs denken met je mee.

Beste meneer Rijkeboer,
Bedankt voor uw goede review en nog vele zonnige dagen toegewenst!

Wesley

Offerte snel geregeld, na zorg en storingen zeer SLECHT

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Vele mail verstuurd naar GoVolt. Heb diverse storingen. Maar er komt niemand. Geen een telefoon terug, geen afspraak geen mail. Ja ik loop naar de planning, week later nog niets. Ja het is druk bla... Vele mail verstuurd naar GoVolt. Heb diverse storingen. Maar er komt niemand. Geen een telefoon terug, geen afspraak geen mail. Ja ik loop naar de planning, week later nog niets. Ja het is druk bla bla. Heb nu al vanaf maart storingen aan het systeem en er is nog niet eens een afspraak gemaakt! ZEER SLECHTE AFTERSALES BEVEEL HET SEKER NIET AAN

Beste Wesley,
Erg vervelend om te lezen dat u al lang aan het wachten bent voor het verhelpen van uw storing.
Beste Wesley,
Wegens personeelstekort hebben wij een achterstand gehad in de planning en heeft het inplannen van een datum langer geduurd dan normaal. Wij bieden hier ons welgemeende excuses voor.
Wij hebben er hard aan gewerkt om de achterstand weg te werken en inmiddels voor u ook een nieuwe datum in kunnen plannen op 31 mei. Wij streven ernaar om de installatie op deze datum naar uw tevredenheid af te sluiten.
Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Arien de Bok

Vooraf leek het een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De kwaliteit in service is helaas érg ver te zoeken.
Een absolute afrader om met dit bedrijf in zee te gaan!

Mijn redenen...
Vooraf leek het een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De kwaliteit in service is helaas érg ver te zoeken.
Een absolute afrader om met dit bedrijf in zee te gaan!

-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-De monteurs (2 sets) waren onkundig; ze wisten niet hoe hun eigen apparatuur werkte, hadden de juiste spullen niet bij, gingen weg voordat het werkte, lieten verknipte kabels en onnodige boorgaten in de muur achter.
-De monteurs waren gemakzuchtig; keer op keer te laat en waren continue aan het bellen en/of meerdere uren weg zonder melden.
-Bij vragen om korting/vergoeding wordt er gelijk naar de algemene voorwaarden gewezen, waarin de klant tot van alles verplicht is maar GoVolt schijnbaar kan doen en laten wat ze willen.
-Achteraf wordt er (bij een nog niet werkend systeem) al na 1 dag gedreigd met een incassobureau.

-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-De monteurs (2 sets) waren onkundig;...
-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-Bij vragen om korting/vergoeding wordt er gelijk naar de algemene voorwaarden gewezen, waarin de klant tot van alles verplicht is maar GoVolt schijnbaar kan doen en laten wat ze/jullie willen.

Beste meneer de Bok,
Beste meneer de Bok,
Wij betreuren dat het proces van de installatie niet naar behoren is gegaan. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij hebben wij ervoor kunnen zorgen dat uw installatie naar behoren werkzaam is en u voor het ongemak een compensatie aangeboden waar u ook akkoord mee bent gegaan.
Uiteindelijk hebben wij het gezamenlijk goed af kunnen sluiten. Mochten wij u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, staan wij u graag te woord.

Paul

Buiten de planningperikelen (6-8 weken werd 4 maanden) prima technische oplevering.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Planning en afhandeling teruggekoppelde informatie

Beste Paul,
Bedank voor uw review.
Beste Paul,
Bedank voor uw review.
Onze excuses dat uw installatie buiten de aangegeven indicatie is gevallen. Wij hebben wegens een enorm snelle groei in ons bedrijf en een krapte aan personeel een achterstand gehad. Gelukkig hebben wij deze inmiddels kunnen wegwerken.
Fijn om te lezen dat de oplevering wel naar tevredenheid is geweest en we het toch nog goed hebben kunnen afsluiten.
Nog vele zonnige jaren toegewenst!

Dik

De zonnepanelen en installatie in 1 dag opgeleverd. ziet er goed uit. bedankt GOVOLT

Beste Dik,
Bedankt voor uw review, wij waarderen de 10 sterren enorm!
Nog vele zonnige dagen toegewenst.

Rowdy Lagraauw

Zeer onprofessioneel

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Alles - planning - communicatie - afspraken nakomen - kennis van materiaal - klantvriendelijkheid - bedrijfsvoering

Beste meneer Lagraauw,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er heel veel bij u mis is gegaan.
Beste meneer Lagraauw,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er heel veel bij u mis is gegaan.
Wij hebben de afgelopen periode te maken gehad met een enorm snelle groei binnen ons bedrijf. Hierdoor is het voor ons lastig geweest om ook op tijd goed en voldoende personeel te vinden. Gelukkig hebben wij dit inmiddels meer personeel in dienst waardoor wij onze kwaliteit hebben kunnen aanscherpen.
Ik heb vernomen dat er inmiddels contact is geweest tussen u en onze afdeling klachtenafhandeling en dat wij tot een compensatie zijn gekomen met wederzijds goedkeuren.
Wij begrijpen dat het erg frustrerend moet zijn geweest voor u dat uw afspraak weer was verzet en willen u bedanken dat u hier toch begrip voor heeft.

René van Loo

Offerte snel rond, planning voor installatie gemaakt, maar Corona en harde wind zorgde voor wat vertraging.
GoVolt zorgde voor een snelle herplanning.
Het installatieteam inspecteerde de...
GoVolt zorgde voor een snelle herplanning.
Het installatieteam inspecteerde de locatie,
stelde een nog betere plek voor om de panelen te plaatsen,
wees terloops een paar dakpannen aan die niet goed meer waren
(en verplaatste die van de nok naar de goot, zodat ik die later eenvoudig kon vervangen),
zorgde in een rap tempo dat de panelen werden gemonteerd
en op een door mij aangewezen route door het huis werden aangesloten op het netwerk.
Alles werkt zoals gewenst, prima prestatie, ik ben een tevreden klant.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Ik weet dat het druk is, maar iets sneller reageren op mails en het juiste tijdstip van de dag (ochtend/middag) van montage zou nog beter zijn.

Beste meneer van Loo,
Bedankt voor uw positieve review!
Beste meneer van Loo,
Bedankt voor uw positieve review!
Wegens corona en weersomstandigheden zijn er wat vertragingen geweest, maar gelukkig hebben wij dit netjes kunnen oplossen. Fijn dat onze monteurs zo goed met u hebben meegedacht en u tevreden bent met uw installatie.
Wij waarderen uw feedback enorm!

Ruben

Helaas erg teleurgesteld met de totale ervaring bij GoVolt. Contact is snel en duidelijk totdat het contract getekend is. Vanaf dat moment heeft GoVolt het voor mekaar gekregen om nagenoeg geen... Helaas erg teleurgesteld met de totale ervaring bij GoVolt. Contact is snel en duidelijk totdat het contract getekend is. Vanaf dat moment heeft GoVolt het voor mekaar gekregen om nagenoeg geen enkele afspraak na te komen. Installatie werd beloofd binnen 6-8 weken, maar duurde uiteindelijk 3 maanden. Afspraken rondom de installatie werden niet nagekomen, waardoor ik meermaals contact heb moeten opnemen met Govolt en uiteindelijk twee dagen voor niets heb zitten wachten op de installateur.

Erg jammer, want zowel de installateurs als de eletricien waren kundig en vriendelijk. De ervaring wordt verpest door slechte administratie en backoffice.

Beste Ruben,
Bedankt voor uw review.
Beste Ruben,
Bedankt voor uw review.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat het proces tot uw installatie niet helemaal naar verwachting is verlopen. Wij nemen uw feedback over de slechte administratie en backoffice in behandeling en gebruiken dit om onze kwaliteit aan te scherpen.
Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over onze monteurs en de installatie naar tevredenheid is verlopen.

Rowdy

Bijzonder slecht

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

KOOP HIER NIET! Wees verstandig! Kies een ander, er zijn genoeg goede!

KOOP HIER NIET! Wees verstandig! Kies een ander, er zijn genoeg goede!

Zeer onprofessioneel! Het begon al dat ze ons op de afgesproken dag (20 april) niet hadden ingepland; dat was de eerste dag dat ik een dag verlof voor niets opgenomen had. Nadat ze beweerde dat ze die dag helemaal niet afgesproken hadden met me, bleek uit een mail waarin de afspraak stond, dat ze het toch niet in mijn schoenen konden schuiven. De vrijdag erop (23 april) zouden ze om 09.00 uur alsnog komen, maar dat werd 10.00 uur. Kort nadat ze begonnen waren bleek er een elektricien nodig te zijn, maar die was voor die dag niet meer te krijgen. Gebeld en na een half uur in de wacht mocht een van die mannen het zelf doen???? Ze zouden daarover nog wel terugbellen, maar niet gedaan natuurlijk! Einde van de dag was alles klaar, maar bleek de drie fase omvormer niet geschikt voor 13 panelen, je moet er minimaal 14 hebben; kortom het apparaat werkte nog steeds niet! Dan in het weekend zag ik dat er een aantal dakpannen kapot gemaakt zijn en dat het lood niet meer goed lag. Dat is na de storm van laatst allemaal goed neergelegd en zij hebben over die pannen gelopen en de draden eronder gelegd. Dan kijk je naar de panelen zelf en zie je dat ze allemaal anders liggen, dus niet in 1 lijn. Alles naar ze toegemaild en dan denk je dat ze maandag meteen een reactie geven of uit eigen initiatief contact met je opnemen met daarin een plan om het meteen die dag op te lossen, maar niets! Heel de dag niets, na meerdere mailtjes, niets van ze vernomen. Natuurlijk zullen ze op moeten draaien voor eventuele lekkages en andere nevenschade, maar ook goed om mensen voor hen te waarschuwen. Gelukkig heb ik de buren kunnen weerhouden om daar zonnepanelen aan te schaffen.

Vandaag (26 april) eindelijk een reactie. De man in kwestie had maandag vrij, vandaar dat er niemand heeft gereageerd op mijn mail van dit weekend. Niemand die denkt: “vrijdag is het niet goed afgerond, laten we het maandag meteen in orde maken.” Ik kreeg nul inhoudelijke reacties op mijn mails (zie punten hierboven). Behalve dat ik er panelen bij kon kopen en daarvoor was de offerte in een mum van tijd gemaakt. Op mijn vraag wanneer ze geplaatst zouden worden, moest ik eerst akkoord geven op de nieuwe offerte (kreeg wel €100,- korting). Het is ze vandaag weer niet gelukt om te zeggen wanneer ze het komen afmaken (negeren je gewoon). Het lijkt wel of ze er op uit zijn om het niet in orde te willen maken en om hun eigen bedrijf kapot te maken, om het op te lossen. Elk serieus bedrijf zou alles op alles zetten om het in orde te maken, zij niet!

Ook ik heb vandaag contact met mijn jurist gehad. We gaan ze morgen sommeren om het deze week in orde te maken (ook de andere zaken die hierboven staan) en anders worden ze in gebreken gesteld.

Hopelijk kan ik morgen beter nieuws melden!

Beste meneer Lagraauw,
In uw review van 25 april hebben wij u een reactie gegeven. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze dubbele review te willen verwijderen?
Alvast bedankt voor de...
Beste meneer Lagraauw,
Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Jurriëns

Voldoende

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Planning laat te wensen over, ging eerste keer verkeerd.
Planning laat te wensen over, ging eerste keer verkeerd.
Uitdrukkelijk aangegeven niet door de houten met zink beklede dakgoot te boren. Toch gedaan, jammer. Ook een loodflap staat bol. Beiden wel afgekit maar niet professioneel en wachten op problemen....

Beste meneer Jurriëns,
Beste meneer Jurriëns,
Bedankt voor uw reactie. Volgens de aangegeven sterren kan vooral de snelheid van levering en de installatie nog verbetering gebruiken. Wij zullen deze feedback mee terugnemen en dit gebruiken om onze kwaliteit aan te scherpen.