GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Ad Huisman

Zeer content met de dienstverlening. Snelle levering en professionele plaatsing. Verdere afhandeling BTW moet nog gedaan worden. Maar ik verwacht daar geen problemen gezien de goede ervaring

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geef een overzicht wat de client aan cijfers in moet vullen bij het aanmelden van zijn zonnepanelen

Beste meneer Huisman,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over GoVolt!

Aat Heijselaar

Uitstekende service en vakmensen, installatie

Beste Aat,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons!

H.A. Holleman

Betrouwbare partner in het woud van de vele zonnepanelenaanbieders. Ook het telkens weer aanpassen van de offertes werd probleemloos opgepakt.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Als het niet lukt binnen 14 dagen te installeren geef tijdig signaal af.

DJ van de Poll

Duidelijke offerte, snelle levering, scherpe prijs, vakkundige montage

Voermans Bavel

Na een gesprek is mijn ervaring weer goed

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Ja ik zou als ik een offerte aanbieding aan iemand had gedaan zou ik ter plaatsen gaan kijken wat er nodig zou zijn voor de installatie, zodat er achteraf geen gezeur er over kan ontstaan en... Ja ik zou als ik een offerte aanbieding aan iemand had gedaan zou ik ter plaatsen gaan kijken wat er nodig zou zijn voor de installatie, zodat er achteraf geen gezeur er over kan ontstaan en benodigde spullen het zelfde zijn . Na overleg bij mij alles goed geregeld

Beste heer Voermans,

Smit

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Meer verdiepen in BTW teruggave. Klant attent maken dat er bij 2e aanschaf van panelen er belastingtechnisch adders onder het gras zitten

Beste Dhr. Smit,

Klein

Prettige samenwerking. Komen afspraken na. keurig gewerkt.

Beste Dick,

van den berg

Heel goed

Beste Dhr Van den Berg,

Roy M

10 april offerte voor akkoord getekend en gelijk voorschot betaald, echter pas na bijkans 2 maanden mijn installatie opgeleverd. Heb diverse keren moeten bellen beloftes worden niet nagekomen.... 10 april offerte voor akkoord getekend en gelijk voorschot betaald, echter pas na bijkans 2 maanden mijn installatie opgeleverd. Heb diverse keren moeten bellen beloftes worden niet nagekomen. Monteurs waren wel aardig echter geen net werk geleverd. Ik heb ook getekend voor akkoord oplevering echter zie ik na de mail diverse punten als ja aangevinkt terwijl mij niks door de monteur is voorgelezen. Alles ging gehaast bij mij tijdens de installatie.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

meer tijd besteden aan installatie en niet gehaast werken. Eerlijk zijn met klanten en opruimen na werkzaamheden.