GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

H.J.Nauta

Zeer goede service en uitstekende communicatie

Beste Nauta,
Bedankt voor je review over ons!

H.Verboom

Snelle reactie na aanvraag. Vriendelijke medewerkers. Duidelijke prijsopgave. Vakbekwame monteurs die meedenken.

Beste heer Verboom,
Bedankt voor deze stralende review! Nog vele zonuren gewenst

Annemiek Groeven

Perfect, alles volgens afspraken !

Geen. Ga zo door !

Beste Annemiek,
Bedankt voor uw beoordeling over ons, fijn om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan!

Mart

Mijn ervaringen met Govolt zijn wisselend.
Mijn ervaringen met Govolt zijn wisselend.
Ik heb gekozen voor zelfinstallatie en dan blijkt de ondersteuning gebrekkig als het gaat om deskundigheid. Zo had ik de installatie/monteren van de zonnepanelen zelf goed gerealiseerd, zoals achteraf is gebleken. Na een paar weken wachten kwam iemand langs die me doodleuk vertelde dat er speciale software nodig is om de installatie te laten werken, echt balen.
Rond de bestellingen is ook e.e.a mis gegaan maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.
Lopende mijn project heb ik het aantal panelen en omvormer gewijzigd, bedrijf bleek flexibel compliment waard dus.
De offerte werd na overleg aangepast en door mij akkoord bevonden, helaas werd deze ingetrokken en de prijs verhoogd wat m.i. onrechtmatig is. Protest hiertegen haalde niets uit, blijft een vreemde zaak.

Communicatie:
Hier kan ik kort over zijn, bereikbaarheid, vriendelijkheid, reageren op mails gewoon erg goed.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

aandacht voor handleiding, kan beter

Kuijpens

Hopeloos! We hebben eind mei akkoord gegeven op een goede offerte. Prijs was goed! Het zou binnen een week geleverd worden !, dat is helaas niet gebeurd. Na een aantal keer een afspraak te hebben... Hopeloos! We hebben eind mei akkoord gegeven op een goede offerte. Prijs was goed! Het zou binnen een week geleverd worden !, dat is helaas niet gebeurd. Na een aantal keer een afspraak te hebben gemaakt zijn ze ook een aantal keren niet komen opdagen ! Dit heeft ons wat vrije dagen gekost en een hoop gedoe! Uiteindelijk naar 8 weken de monteurs op de stoep om 15.30 uur! Het zou wel lukken in een middag, Dus niet! Ze zijn 2 uur bezig geweest en moesten nog terug komen om het af te maken. Weer een vrije dag en weer wachten. Uiteindelijk werkte alles tot we in het weekeind geknetter hoorde in de meterkast. Hiervoor een Electricien ingeschakeld met als commentaar: dit is levens gevaarlijk !! Niet volgends normen. Niks zat in buis, kabels los over de zolder en achter de hoofdschakelaar de schroefjes los ! Halve huis stond zonder stroom! Ze hebben het wel opgelost maar wel een hoop ellende mee gehad !
LET OP MENSEN: laat het electrische deel goed keuren of nakijken na de installatie !

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Erkende installateurs de Electra laten maken, kom afspraken na! Niet op een middag of ochtend een installatie plannen maar een dag!

P. Heinen / X. Xu

Het zat een beetje tegen maar het eindresultaat was goed.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

In- en externe communicatie kan / moet beter.

Beste Heer Heinen,
Beste Heer Heinen,
Fijn om te horen dat u het eindresultaat toch goed vindt en ons excuses dat de communicatie niet goed was. Bedankt voor u beoordeling over ons en nog veel zonuren toegewenst!

W. van Velzen

Afspraken werden prima nagekomen. Installateurs keurige mensen en duidelijke uitleg.

nvt

Beste Wil,
Wat fijn dat we zo'n positieve indruk hebben achtergelaten, daar doen we het natuurlijk voor. Bedankt voor het delen van deze mooie ervaring!

Leeuw Beveiliging

Heel goed

Beste heer Sedat,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!

J. J. A. Van De Sande

Een zonnepaneel installatiebedrijf wat weet hoe te moeten werken, maar door veel vraag, met veel jong en enthousiast personeel dit probeert uit te voeren. Persoonlijk ervaar ik hier groei... Een zonnepaneel installatiebedrijf wat weet hoe te moeten werken, maar door veel vraag, met veel jong en enthousiast personeel dit probeert uit te voeren. Persoonlijk ervaar ik hier groei problemen, waardoor afspraken en geplande tijdspaden niet gevolgd worden wat frustratie en ontevredenheid in de hand werkt!

1/ communicatie
2/ afspraken opvolgen
3/ beheer storingen geregeld? (Mijn installatie levert al maanden (vanaf installatie) geen energie en dit wordt niet onderkend of getriggerd. 1/ communicatie
2/ afspraken opvolgen
4/ planning niet in staat snel te schakelen
5/ onvoldoende capaciteit elektriciens die kunnen aansluiten en onderzoeken.

Beste heer Van de Sande,
Dank voor uw feedback! Ons Excuses dat er niet goed is gecommuniceerd.

van der Meer

Latere plaatsing vd zonnepanelen werden pas op de derde afspraak geplaatst.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Betere planning en communicatie rondom datum van plaatsen

Beste Stewart,
Dank voor uw feedback! Ons excuses dat de panelen wat later zijn geplaatst.