GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Ten Holte

Slechte communicatie, houden zich niet aan de afspraken. Systeem vier maanden later dan afgesproken geplaatst. Na 1 dag werkzaamheid, systeem in storing. Storingsdienst niet bereikbaar. Ben blij dat... Slechte communicatie, houden zich niet aan de afspraken. Systeem vier maanden later dan afgesproken geplaatst. Na 1 dag werkzaamheid, systeem in storing. Storingsdienst niet bereikbaar. Ben blij dat wij nog niet betaald hebben. Wat een slecht bedrijf! Verkopen graag maar kunnen niets waarmaken.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Alles. Mogen geen bestaansrecht hebben.

Geachte heer, mevrouw Ten Holte,
Wat vervelend om te lezen dat u slechte ervaringen met ons heeft gehad. Het feit dat u na 1 dag al storing heeft, is uiteraard niet de bedoeling.
Ik zie dat...
Geachte heer, mevrouw Ten Holte,
Ik zie dat u inmiddels met zowel onze klantenservice- en planning afdeling contact heeft gehad en u voor vandaag 14-6-2022 op de planning staat. Wij gaan er vanuit dat vandaag alles op een correcte wijze opgelost wordt en u hiermee een goed werkende installatie heeft.
Wij nemen uw feedback over de slechte communicatie en niet nakomen van afspraken in behandeling en gebruiken dit om onze kwaliteit aan te scherpen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ilka van Vliet

Nog steeds niet teruggebeld (10 terugbelverzoeken), en haast genoden want panelen staan over de erfgrens van de buurman!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Niet over de erfgrens plaatsen

Goedemiddag meneer, mevrouw van Vliet,
Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring met ons heeft gehad m.b.t. het niet terug gebeld worden.
Inmiddels zie ik dat u al contact heeft...
Goedemiddag meneer, mevrouw van Vliet,
Inmiddels zie ik dat u al contact heeft gehad met onze afdeling planning en dat er aanstaande vrijdag 17-6-2022 een afspraak voor u ingepland staat.
Wij gaan er vanuit dat vrijdag 17-6-2022 alles correct voor u afgehandeld wordt en wensen u nog een hele fijne dag toe.

Jan- Pieter Hoogenboom

Pas geleden hebben wij zonnepanelen laten plaatsen door Govolt. Mijn ervaring met hun is zeer goed. Communicatief, vakmanschap en after sales zijn hun de beste. Heel jammer dat sommige klanten het... Pas geleden hebben wij zonnepanelen laten plaatsen door Govolt. Mijn ervaring met hun is zeer goed. Communicatief, vakmanschap en after sales zijn hun de beste. Heel jammer dat sommige klanten het anders hebben ervaren. Tegenwoordig willen mensen alleen 1 kant van het verhaal horen. Nou hierbij onze ervaring.

Heel veel succes Team Govolt

Goedemiddag meneer Hoogenboom,
Goedemiddag meneer Hoogenboom,
Heel erg bedankt voor uw zeer mooie review! Goed om te lezen dat u het contact met ons op verschillende vlakken als zeer goed heeft ervaren. Dit is een punt dat bij ons hoog in het vandaal staat en hierdoor waarderen wij uw positieve reactie enorm.
Wij wensen u veel plezier met uw installatie en heel veel zonnige dagen gewenst!

Zeki Karakaya

Top service

Goedemiddag meneer, mevrouw Karakaya,
Hartelijk dank voor uw 5 sterren review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.
Wij wensen u veel zonnige dagen toe!
Met...
Goedemiddag meneer, mevrouw Karakaya,
Wij wensen u veel zonnige dagen toe!

Andre

11april zonnepanelen geplaatst. Tot dan toe tevreden. Ook de afgesproken dag gekomen en vakkundig geplaatst dacht ik. De dag erna om 7u00 hoofdschakelaar van de stroom springt uit, dus helemaal geen... 11april zonnepanelen geplaatst. Tot dan toe tevreden. Ook de afgesproken dag gekomen en vakkundig geplaatst dacht ik. De dag erna om 7u00 hoofdschakelaar van de stroom springt uit, dus helemaal geen stroom meer. De dag erna weer hetzelfde. Ben zelf op onderzoek gegaan en ben tot de conclusie gekomen dat bij zelfs al een hog luchtvochtigheid en zeker bij regen de hoofdschakelaar uitspringt als de omvormer opstart. Kontakt opgenomen met Govolt en het probleem uitgelegd. Daar kreeg ik te horen dat de monteur 5 weken kater kon komen om naar het probleem op te lossen. Dat vond ik vreemd, want wanneer je een goede service wilt verlenen probeer je dit urgente probleem toch snel op te lossen. Zeker als je het voor elkaar krijgt om 1 uur nadat de monteurs zijn vertrokken de rest factuur opstuurt die ik nog moest betalen nadat ik netjes zoals gevraagd de voorschot had betaald. De rest factuur heb ik ook direct betaald. De weersvoorspelling was niet goed voor de afgesproken dag en ik heb de week van tevoren gebeld of ze daar rekening mee konden houden, want met harde regen en onweer kunnen ze niet het dak op en zit ik nog altijd met de storing. Paar x daarvoor gebeld en de plannen zei stuur mij maar een mail dan probeer ik daar wat aan te doen. Niks meer gehoord. De monteurs zijn dan op de afgesproken dag gekomen, het weer viel gelukkig mee. Ze zeiden dat 1 verbinding niet goed was gemaakt en dat het nu was opgelost. Ik vroeg of ze niet alle verbindingen moesten nakijken, want er kunnen toch meerdere verbindingen niet goed zijn. Was niet nodig want dit komt zelden voor. De dag erop bij regen weer de hoofdschakelaar uit. Was tot op dat momement zeker niet tevreden zoals iederen zal begrijpen. Heb heel vaak telefonisch Kontakt gezocht met klantenservice, planners en zelfs nog met de verkoper die mij dit heeft verkocht. Iedereen zegt sorry, beloven veel en zeggen dat ze het gaan oplossen, maken afspraken dat de monteur gaat komen, maar ik zie niemand meer en blijf zitten met het probleem. Ze liegen je maar wat voor, houden je voor de gek en komen niets na. En niet 1 of 2 keer maar diverse malen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zal dit ook nooit meer meemaken. Als je hebt betaald tel je niet meer mee. Dit bedrijf met zo een medewerkers die je maar constant voorliegen en bedriegen die hoort niet te bestaan. Ik begrijp dat er wel iets mis kan gaan, maar hoe ze hier met je omgaan is onmenselijk. De status nu is dat het probleem na 7 weken nog altijd niet is opgelost na zoveel beloftes. Triest.

Stoppen met het bedrijf

Beste heer Korver,
Wat vervelend om te lezen dat, nadat alles naar behoren geïnstalleerd was, uw hoofdschakelaar er meerdere malen uit is gesprongen.
Uiteraard vinden wij het jammer om te...
Beste heer Korver,
Uiteraard vinden wij het jammer om te lezen dat u lang heeft moeten wachten voordat wij de 1ste keer voor uw storing langs konden komen. Op deze dag was de storing verholpen.
Helaas blijkt een dag later dat het probleem zich weer voordeed. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij hebben inmiddels vernomen dat u contact heeft gehad met onze afdeling planning en dat er een nieuwe datum is ingepland. Wij gaan er vanuit dat wij op de nieuwe afgesproken datum de storing die u nu nog ervaart op correcte wijzen kunnen oplossen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Fam. Daniëls

Vanaf het eerste contact van offerte aanvraag tot en met de (telefonische) bevestiging van de montage datum niets te klagen gehad. Uitleg van offerte was duidelijk en termijn van montage was eerder... Vanaf het eerste contact van offerte aanvraag tot en met de (telefonische) bevestiging van de montage datum niets te klagen gehad. Uitleg van offerte was duidelijk en termijn van montage was eerder dan bij opdracht. Weliswaar 2 verschillende ploegen - binnen 1 week - over de vloer (in dit geval: op het dak) gehad vanwege verkeerde onderdelen. Door de vlotte communicatie was het wachten zondermeer de moeite waard. Door de monteurs van GoVolt is bij ons voortreffelijk werk geleverd! Ook 'na' de installatie was er een paar keer telefonisch contact om de monitoring te fine tunen, hetgeen direct in orde is gemaakt. Al met al zeer aan te bevelen bedrijf!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

opvolgen van terugbelnotities zou wat ons betreft pro-actiever mogen zijn!

Goedemiddag familie Daniels,
Goedemiddag familie Daniels,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat de communicatie goed is verlopen en u tevreden bent over onze monteurs. Wij gaan uw mooie compliment doorgeven aan de monteurs die bij u zijn geweest en uiteraard ook aan uw accountmanager!
Wij wensen u nog vele zonnige dagen toe!

Lauwers

Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.
Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.
Verkoopkansen worden snel opgevolgd, daarna ben je de pineut. Panelen werden met een installatiegarantie van 4-6 weken verkocht, het staat zelfs beschreven. Het duurde 22 (!) weken voordat er panelen op mijn dak lagen.

DE AFSPRAAK GING 5 KEER NIET DOOR (!) Tuurlijk het kan druk zijn, maar de eerste 2 keer belden ze een uur voor tijd af. De andere 3 afspraken HEBBEN ZE GEWOON NIETS LATEN WETEN.
Je moet zelf bellen om erachter te komen dat ze niet komen.

Talloze keren heb ik gebeld, gemaild met de vraag mij terug te bellen met een nieuwe afspraak. ZE DOEN HET GEWOON NIET! En áls je iemand spreekt die de belofte maakt "morgen" met een planning terug te bellen gebeurd het niet. Keer op keer.

Ben ik de enige? Nee. Ik heb samen met mijn vader panelen besteld. Die doen het nauwelijks. Zelfs met aantoonbaar bewijs is er VIJF weken later nog altijd geen monteur langs geweest en zélfs geen datum afgesproken want: ze bellen steeds niet terug.

De App die alles inzichtelijk maakt waarmee ze op hun website pronken: DIE BESTAAT NIET. Ze hebben geen eigen app.

Als je zó met je klanten omgaat dan verdien je het niet om nog langer te bestaan. Voor de evt. toekomstige klanten zou dit maar beter zijn ook.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Behandel klant niet als vuil. Communiceer, bel terug en KOM AFSPRAKEN NA of maak ze niet.

Beste meneer Lauwers,
Wat vervelend om te lezen dat het een en ander niet helemaal naar verwachting is verlopen.
Wij hebben de afgelopen periode te maken gehad met een enorme groei en het...
Beste meneer Lauwers,
Wij hebben de afgelopen periode te maken gehad met een enorme groei en het vinden van genoeg en de juiste personeel kan soms een uitdaging zijn. Om deze reden kan het zijn dat wij te kort zijn geschoten in het tijdig informeren met betrekking tot het plannen van een installatiedatum. Dit is uiteraard geen excuus voor de omstandigheden die u heeft ervaren.
Uiteraard staat ook bij ons kwaliteit hoog in het vaandel en zijn wij intern hard bezig om dit aan te scherpen. Ook uw feedback nemen wij hierin mee en gaan wij mee aan de slag.
Wat betreft de app, klopt het inderdaad dat wij geen eigen GoVolt monitoringsapp hebben. Wij werken met twee merken omvormers die elk een eigen monitoringsapp hebben. Afhankelijk van de vragen m.b.t. tot de app, zoals monitoring of een storing, kunnen wij u hier wel bij helpen.

Brouwers P.

Na het lezen van eerdere reviews kregen we toch een beetje een spannende indruk.
Op de dag van plaatsing 3 monteurs op tijd aanwezig.
De monteur van de panelen stelde meteen voor de...
Op de dag van plaatsing 3 monteurs op tijd aanwezig.
De monteur van de panelen stelde meteen voor de panelen logischer te leggen dan op de offerte (meer zon en ruimte voor uitbreiding)
Dat is nog eens mee denken.

Binnen 4 uurtjes lagen ze er allemaal op en draaiende de GroWatt.

Vervolg afhandelingen waren ook goed geregeld.
Het is er erg druk dus bellen kan wel eens duren, mail ze dan dan komen ze zeker in de lucht...

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Uitleg na oplevering zou iets beter kunnen.

Beste meneer Brouwers,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat onze monteurs goed met u mee hebben kunnen denken en de installatie naar alle tevredenheid is verlopen.
Wij wensen u nog vele...
Beste meneer Brouwers,
Wij wensen u nog vele zonnige dagen toe!

Sebestik jaroslav

Zie mijn schrijven

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Als mensen niet werken komen er ook geen problemen, en als die er zijn dan is er nog maar één ding belangrijk en dat is de OPLOSSING en dat is prima gedaan, nu naar 3 maanden in gebruikt alles 100%... Als mensen niet werken komen er ook geen problemen, en als die er zijn dan is er nog maar één ding belangrijk en dat is de OPLOSSING en dat is prima gedaan, nu naar 3 maanden in gebruikt alles 100% in orde, o ja geen zon geen stroom

Beste meneer Jaroslav,
Beste meneer Jaroslav,
Bedankt voor uw mooie review. Er ware wat obstakels bij het proces van uw installatie, maar gelukkig zijn wij overal samen goed uitgekomen en heeft u er toch nog een tevreden gevoel aan overgehouden.
Wij wensen u nog vele zonnige dagen tegemoet!

Claessens

De offerte verliep vloeiend. De levertijd zou 6 tot 8 weken zijn. Dat werden 3 maanden. Maar op de geplande dag van de installatie kwam er niemand opdagen... ook geen af-bericht gehad.

Mailtjes worden niet meer beantwoord. Na veel gedoe uiteindelijk vandaag een nieuwe afspraak gemaakt, maar dat kon pas over een maand! Huh? Maar ik was eigenlijk toch na 3 maanden wachten "al" aan de beurt? Wie gaan er nu opeens voor??

Wat een ruk bedrijf waar de planning en klantvriendelijkheid te wensen over laat.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Beter plannen, afspraken nakomen en beter communiceren!