GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Familie Anli

Prima! Echter, dit is niet een bedrijf wat jouw zonnepanelen na installatie voor jou in de gaten houdt en je moet zelf bij de les blijven bij het uitzoeken van de omvormer & panelen (bij ons in... Prima! Echter, dit is niet een bedrijf wat jouw zonnepanelen na installatie voor jou in de gaten houdt en je moet zelf bij de les blijven bij het uitzoeken van de omvormer & panelen (bij ons in eerst instantie een te kleine omvormer geadviseerd). Zelf scherp blijven en ook zelf aan de bel trekken als je denkt dat de opbrengst beter kan. Verder hele kundige monteurs, goede service, snelle levering en vooral scherpe prijs!

Beste familie Anli,
Beste familie Anli,
Bedankt voor uw beoordeling.
Het is de bedoeling dat de zonnepanelen na de installatie door u zelf in de gaten word gehouden. Als koper moet u te altijd bij de les blijven. De adviseurs zijn ook mensen en kunnen ook fouten maken. Als er een fout is gemaakt is het ons taak om deze zo snel mogelijk te verhelpen.

Gert van den Berg

Uitstekende manier van werken, snelle levering, harde werkers en dus snel klaar. Prima contact gehad en zeer netjes geholpen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

De eis om binnen 24 uur na levering te betalen komt wat vreemd over.

Beste heer Van den Berg,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Beste heer Van den Berg,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
U geeft in uw opmerking aan dat de betaling binnen 24 uur na oplevering vreemd over komt. Vele partijen willen dat de resterende deel van het factuur vóór de installatie op hun rekening staat. Wij geven juist de ruimte om na de oplevering binnen 24 uur de resterende betaling over te maken. Tevens staat dit in uw opdrachtbevestiging ook vermeldt.
Met een zonnige groet,

Mark

Goede service, reële offerte, goed materiaal en zeer goede monteurs

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Ik begrijp dat snelle betaling gewenst is, maar binnen 24 uur klinkt niet zo lekker.

Beste Mark,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Je opmerking zullen wij meenemen met het overgaan naar GoVolt.

Mark

Uitstekend

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Before I spoke with Niels I knew nothing about Solar panels. He clearly explained - what and why and now I am an expert!!!
Price was competitive, delivery quick and the installers did a great...
Price was competitive, delivery quick and the installers did a great job

Dear Mark,
Thank you for your positive review!
Dear Mark,
Thank you for your positive review!
It looks like you have been well advised and informed by our advisor, it is great that you are satisfied with that. We still have a vacancy available :)
Greetings,

van Antwerpen

Het oordeel over een goede afspraak nakomen is zeker van belang.
Het oordeel over een goede afspraak nakomen is zeker van belang.
Alles is goed verlopen moet nog even contact opnemen over verplaatsen van schakelkast, maar ben er van overtuigt dat dat ook in orde zal komen.
Lever afspraak zijn zeker goed nagekomen.

Beste heer Van Antwerpen,
Bedankt voor uw beoordeling.
Afspraak is afspraak, we komen het zeker weten na :)

R. Eeuwijk

Zeer Tevreden, Duidelijke offerte, levering binnen de beloofde 14 dagen. Montage verliep goed, vriendelijke mensen die een duidelijke uitleg over de apparatuur gaven

Beste heer Eeuwijk,
Bedankt voor uw beoordeling!

J. Dekker

Afspraak is afspraak. Snelle levering en goed geïnstalleerd.

Beste heer Dekker,
Afspraak is afspraak inderdaad! Bedankt voor uw beoordeling.

MJH

Vriendelijke mensen bij ZPC die snel reageren. Ook de Installatie is goed verzorgd/verlopen en door vriendelijk meedenkende mensen geplaatst. Kortom wij zijn erg tevreden!

Reactie GoVolt:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

G.w.kr

Prima vaklui snelle werkers en erg aanspreekbaar van begin tot uitleg. Offerte was duidelijk en ik denk dat de prijs zeer concurrerend was. Ook de afspraken dat ze geplaatst zouden worden binnen 14... Prima vaklui snelle werkers en erg aanspreekbaar van begin tot uitleg. Offerte was duidelijk en ik denk dat de prijs zeer concurrerend was. Ook de afspraken dat ze geplaatst zouden worden binnen 14 dagen werd nageleefd. Al met al heb ik mooie panelen keurig geplaatst en snel geleverd voor een goeie prijs. Voor iedereen aan te raden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Beste,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Suleyman Ozdemir

Ik ben tevreden, met het weer hebben we wat tegenslag gehad, teveel wind, te hoge risico hierdoor moesten ze nogmaals komen. maar super aardige jongens en ben blij dat ik het met Zonnepanelen centra... Ik ben tevreden, met het weer hebben we wat tegenslag gehad, teveel wind, te hoge risico hierdoor moesten ze nogmaals komen. maar super aardige jongens en ben blij dat ik het met Zonnepanelen centra hebt geregeld. Alles netjes uitgevoerd en opgeleverd.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Collega's onderling zouden vaker met elkaar overleg moeten plegen om de situatie bij de klant goed in kaart te zetten.

Beste Suleyman,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Helaas zit het weer soms tegen, maar wij proberen het z.s.m. weer op te pakken :)