GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

NVT

Dit bedrijf is in een woord perfect.

Beste Heer Orbons,
Bedankt voor uw beoordeling over ons, goed om te zien dat wij als bedrijf in een woord perfect zijn! Wij wensen u nog vele zonuren toe!

Familie Bultman

Zeer tevreden

Beste Ronald,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!

Donnie Hoffman

Ongelofelijk goed!! Govolt staat voor kwaliteit, garantie, super goede service. Wat een helden. Heb zo een goede ervaring met deze bedrijf dat wij met de hele familie hebben gekocht. 6 installaties... Ongelofelijk goed!! Govolt staat voor kwaliteit, garantie, super goede service. Wat een helden. Heb zo een goede ervaring met deze bedrijf dat wij met de hele familie hebben gekocht. 6 installaties in 1 dag uitgevoerd.

Ga zo door Govolt!!

Jna van Delft

Prima plaatsen van de zonnepanelen en vakkundig personeel

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Overmacht is mogelijk, maar meer duidelijker communicatie vanwege onvoorziene omstandigheden en ziekte met corona is wel prettig voor een consument.

Beste meneer Van Delft,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!

B. Ozalp

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

ik laat bijna nooit een review achter maar ik ben echt heel tevreden over de service bij GoVolt. Er werd ook goed meegedacht tijdens het inplannen van de leveringsafspraak.

Romy

Prima; montage binnen afgesproken tijd bij lange niet gehaald en twee maal beloofd dat ik wat terug zou horen op bepaalde dag; twee maal niets gehoord en er zelf weer achterna gemoeten. Terwijl er... Prima; montage binnen afgesproken tijd bij lange niet gehaald en twee maal beloofd dat ik wat terug zou horen op bepaalde dag; twee maal niets gehoord en er zelf weer achterna gemoeten. Terwijl er een all-in installatie beloofd was toch extra kosten moeten maken voor installatie; en er is geen rare situatie. Dit hadden ze van te voren kunnen weten..... Monteur gaf ook aan dat vooraf foto's maken bij ons legplan normaal is, maar dat is ons niet gevraagd.
Maar, wel altijd snel en vriendelijk antwoord, aardige monteur die snel en netjes heeft gewerkt; en de installatie ziet er goed uit.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Terugbel/mail afspraken nakomen. Bij all-in installatie ook all-in werken. Geen twee weken montage beloven als je het toch (bij lange na) niet nakomt, en als dat één keer niet gehaald word zou je... Terugbel/mail afspraken nakomen. Bij all-in installatie ook all-in werken. Geen twee weken montage beloven als je het toch (bij lange na) niet nakomt, en als dat één keer niet gehaald word zou je die betreffende klant natuurlijk ook wel iets tegemoet kunnen komen.

Beste Romy,
Beste Romy,
Bedankt voor uw review over GoVolt! Onze excuses over de late installatie en communicatie, wel fijn dat de installatie er goed uit ziet en het netjes is gedaan. Wij wensen u nog vele zonuren toe!

Soesbergen

We gaan voor tevreden klanten

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Betere communicatie tussen verkoop en monteurs

Beste meneer Soesbergen,
Bedankt voor uw review over ons!

Visser

Netjes en altijd wil men je te woord staan. Service is goed.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Salderen juist uitleggen. Bij ons klopte het verhaal niet helemaal.

Beste Robert,
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te zien dat u blij bent met ons service!
wij wensen u nog vele zonuren!

J. Schipper

De installatie van de panelen was pas twee en halve maand voltooid na de eerste betaling.
De eerste keer dat de monteurs kwamen hadden ze niet de goeie dakhaken bij zich en moesten deze apart besteld worden. Een paar weken later kon de volgende afspraak ingepland worden en heb ik nog gemeld bij het kantoor dat ik een extra paneel er bij geplaatst wilde hebben, dat was geen probleem en zou doorgegeven worden.Op de dag dat ze zouden komen werd ik s'middags gebeld dat ze een klapband hadden en niet meer konden komen. Eindelijk een paar weken later waren ze er weer en wat dacht je ja hoor geen extra paneel meegenomen (ze wisten van niks) en moesten ze hiervoor apart terug komen. Na zoveel weken zijn de zonnepanelen eindelijk geplaatst en is verder netjes en vakkundig gedaan alleen hadden ze de rotzooi wel mogen opruimen.
Al met al heeft heeft dit mij 4 vrije dagen en 2 maanden werving van stroom opbrengst gekost.De communicatie bij dit bedrijf laat te wensen over en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt. Helaas niet meer dan 2 1/2 ster.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Openheid van zaken geven en communiceren onderling en met de klant

Gerard en Jacqueline de Graauw

Het bestelproces is soepel en vlot verlopen.
Het bestelproces is soepel en vlot verlopen.
Bij de installatie bleek het Legoland niet te kloppen. Uitgangspunt was alles leggen op een plat dak IPV twee omdat van een dak de constructie te zwak is. Dit was vooraf wel aangegeven.
Gevolg hiervan was dat. Niet het juiste materiaal aanwezig was. Gelukkig heeft Marcel dit goed opgelost. De installateurs waren vriendelijk, deskundig en behulpzaam. En bereikbaarheid van het bedrijf is erg goed, je wordt snel en vriendelijk te woord gestaan.