GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

EM installatie

Zeer tevreden over Govolt. Afspraken waren duidelijk gemaakt en nagekomen. Wij hebben super goede ervaring met hun en binnenkort gaan meer kennissen en vrienden zonnepanelen bij hun kopen.

Succes met verkoop team Govolt

Goedemorgen meneer, mevrouw,
Goedemorgen meneer, mevrouw,
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf en ons een 10 geeft! Hier zijn wij als bedrijf uiteraard enorm blij mee. Nog fijner is het om te lezen dat u ons bedrijf aan uw vrienden en kennissen gaat aanbevelen. Wij zien hun aanvraag met belangstelling tegemoet!
Nogmaals bedankt voor uw mooie review en wij wensen u heel veel mooie dagen toe!

A.L.Nauta

Wat een top bedrijf met bijbehorende services. Altijd goed en snel bereikbaar De levertijd zou tussen 10 en 14 week duren,maar binnen 4 week werden ze al tot volle tevredenheid geplaatst . Wat een top bedrijf met bijbehorende services. Altijd goed en snel bereikbaar De levertijd zou tussen 10 en 14 week duren,maar binnen 4 week werden ze al tot volle tevredenheid geplaatst .
Waar de mussen bijna dood van het dak vielen met 45 graden op het dak door de hitte,gingen de monteurs door tot savonds om alles geheel klaar en werkend te maken.
Een groot compliment voor de monteurs.
En het bedrijf Go Volt.
Cijfer 10 is het max maar deze mannen verdienen erboven.
Een aanrader voor ieder die van plan is zonnepanelen aan te schaffen.
Ga Naar Go Volt en u bent verzekerd van de beste services die je kan wensen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geen enkel verbeterpunt te bedenken.

Goedemorgen meneer, mevrouw Nauta,
Wat een geweldig cijfer heeft u ons gegeven. Onze dank is enorm!
Goedemorgen meneer, mevrouw Nauta,
Wat een geweldig cijfer heeft u ons gegeven. Onze dank is enorm!
Fijn om te lezen dat wij u toch eerder dan gepland hebben kunnen installeren. Ook heel goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de monteurs die bij u zijn geweest. Ik ga uw cijfer 10 voor deze monteurs zeker aan hen doorgeven.
Nogmaals bedankt voor uw mooie cijfers en het feit dat u zo tevreden bent over ons bedrijf.
Wij wensen u hele zonnige dagen toe!

S.de Raadt

Ik heb maar 1 ervaring met GO VOLOT dat is zeer slecht 1258 euro aanbetaald geen zonnepanelen op het dak geen,schouwer langs gekomen. Er is alleen geld afgeschreven daar kan ik het mee doen ....... Ik heb maar 1 ervaring met GO VOLOT dat is zeer slecht 1258 euro aanbetaald geen zonnepanelen op het dak geen,schouwer langs gekomen. Er is alleen geld afgeschreven daar kan ik het mee doen .... heb al heel vaak gevraagd om me aanbetaling terug, maar daar is geen mogelijkheid geen medewerking. Hun zijn in gebreke ze hebben niet binnen nog buiten de offerte termijn geleverd nog zijn ze langs geweest om te schouwen wel is er in rap tempo geld afgeschreven .....de aanbetaling!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

doe waar mensen voor betalen en laat je neus zien!!!

Goedemiddag meneer de Raadt,
Vervelend om te vernemen dat er qua communicatie e.e.a. niet naar behoren is verlopen.
Wij begrijpen dat u vanuit de afdeling planning afgebeld bent omdat wij...
Goedemiddag meneer de Raadt,
Wij begrijpen dat u vanuit de afdeling planning afgebeld bent omdat wij helaas leveringsproblemen hebben. Dit is een probleem wat helaas niet alleen bij GoVolt het geval is. Er is een tekort aan kritieke componenten voor omvormers, montagesystemen en zonnepanelen. Hierdoor zijn de wachttijden langer als gewenst bij zonnepanelen leveranciers. Wij lichten onze klanten graag voortijdig in en verplaatsen het liefste geen afspraken. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van onze leveranciers en krijgen wij ook soms op het laatste moment door dat wij levering niet op tijd zullen ontvangen.
Wij willen heel graag alsnog de kans van u krijgen om de installatie voor u in orde te maken.
Graag vernemen wij van u of wij de installatie inclusief schouwing alsnog voor u mogen realiseren.
U kunt via de mail en/of telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij dit verder kunnen bespreken.

A van Hamont

Helaas slecht nagekomen afspraken vanuit Govolt, bijna een half jaar bezig geweest om de panelen geplaatst te krijgen. Meerder afspraken afgezegd, de klus niet goed ingeschat enz. Gelukkig waren de... Helaas slecht nagekomen afspraken vanuit Govolt, bijna een half jaar bezig geweest om de panelen geplaatst te krijgen. Meerder afspraken afgezegd, de klus niet goed ingeschat enz. Gelukkig waren de onderaannemers zo goed dat alle ongemak vanuit Govolt snel vergeten waren.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Beter kijken naar de gevraagde offertes en veel betrouwbaarder worden wat betreft de afspraken die gemaakt worden.

Goedemiddag mevrouw van Hamont,
Vervelend om te lezen dat u langer als gewenst heeft moeten wachten op uw installatie.
Wij zijn blij dat ondanks de vele afzeggingen u nu wel een goed...
Goedemiddag mevrouw van Hamont,
Wij zijn blij dat ondanks de vele afzeggingen u nu wel een goed werkende installatie heeft.
Wij nemen uw feedback met betrekking tot het niet nakomen van de afspraken in behandeling en gaan dit intern gebruiken om onze service en kwaliteit te verhogen.

Smit

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Goede ervaring met govolt en de heren die het geplaatst hebben... duurde even voor de afspraak was gemaakt maar wat wil je ook als half Nederland zonnepanelen wilt. Altijd meteen antwoord via de... Goede ervaring met govolt en de heren die het geplaatst hebben... duurde even voor de afspraak was gemaakt maar wat wil je ook als half Nederland zonnepanelen wilt. Altijd meteen antwoord via de mail en ook keurig mail en telefoontje ter bevestiging dat ze kwamen. Ondanks ziekte originele.monteur werd er meteen een andere ingezet....verder zeer tevreden en alles duidelijk uitgelegd

Goedemiddag meneer, mevrouw Smit,
Hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer. Wij waarderen u review enorm!
Team...
Goedemiddag meneer, mevrouw Smit,
Hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer. Wij waarderen u review enorm!

Henny Lamper

Prima werk geleverd, ook snel geleverd. Afspraak een week verzet wegens drukte, maar daarna netjes afgehandeld. Duidelijk gecommuniceerd, snelle reactie via telefoon en mail bij vragen.

Goedemiddag meneer Lamper,
Bedankt voor uw 10 sterren review! Dit waarderen wij enorm.
Goedemiddag meneer Lamper,
Bedankt voor uw 10 sterren review! Dit waarderen wij enorm.
Wij willen u namens de afdeling planning bedanken voor uw begrip toen wij uw afspraak met een weekje moesten verzetten.
Uw compliment over de goede communicatie via de e-mail en telefoon heb ik intern aan het team doorgegeven.
Nogmaals bedankt voor uw mooie review en namens het gehele team wensen u veel plezier met uw installatie!

Andre

Schofterig, afspraken niet nakomen. Liegen en voor de gek houden. Vervolg op review van Andre van 31/05/2022.
2weken geleden gebeld na meerdere malen afspraak niet te zijn nagekomen.
De...
2weken geleden gebeld na meerdere malen afspraak niet te zijn nagekomen.
De monteur komt er over 2 weken , je leest het goed, na meerdere keren afspraak niet te zijn nagekomen en geen contact hierover opgenomen. Eerder als na 2 weken ging niet.
Ze zouden om 8u00 bij ons zijn.
Jullie raden het al, monteur niet gekomen en Govolt heeft gewoon weer geen contact opgenomen.
Weer voorgelogen en voor de gek gehouden.
Zelfs na een slechte revieuw en een aangetekende brief geadviseerd door mijn advocaat.
Govolt, willen jullie zo vriendelijk zijn niet op deze review te reageren. Jullie reactie stelt niets voor en dan voel ik mij weer voor de gek gehouden.
Jullie dwingen mij om mijn juridische stappen die ik al had ingezet nu volledig in te zetten.

Stoppen met het bedrijf

Sander

16-06 zijn bij ons de Zonnepanelen geplaatst nadat de afspraak 1x verzet was. Dit is naar volle tevredenheid gegaan. De mensen die het kwamen plaatsen hebben de gehele dag keihard gewerkt en zonder... 16-06 zijn bij ons de Zonnepanelen geplaatst nadat de afspraak 1x verzet was. Dit is naar volle tevredenheid gegaan. De mensen die het kwamen plaatsen hebben de gehele dag keihard gewerkt en zonder problemen de panelen gelegd. Ben er zeer tevreden over.

Goedemorgen meneer Eijgelsheim,
Hartelijk dank voor uw zeer mooie review. Altijd goed om te lezen dat alles soepel is verlopen en nog fijner om te lezen dat u zeer tevreden bent.
Wij wensen...
Goedemorgen meneer Eijgelsheim,
Een zonnige groet,

Demirci

Paar keer is ons afspraak verzet( ook misschien een stukje onmacht). Govolt zelf is heel duidelijk, professioneel en probeert zoveel mogelijk klanten tevreden te stellen. De monteurs waren niet goed... Paar keer is ons afspraak verzet( ook misschien een stukje onmacht). Govolt zelf is heel duidelijk, professioneel en probeert zoveel mogelijk klanten tevreden te stellen. De monteurs waren niet goed voorbereid daar ging wel veel mis maar Govolt heeft de zelfde dag en een dag later monteurs gestuurd om het alsnog in orde te maken. De monteurs waren verder aardig en probeerden ook goed werk te leveren echter is dit nog niet helemaal gelukt.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Iets beter voorbereiden en met reserve onderdelen op pad gaan

Goedemorgen mevrouw Demirci,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u de keren dat wij de afspraak hebben moeten verzetten begrip had voor de situatie.
Wij hebben begrepen dat u een...
Goedemorgen mevrouw Demirci,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben begrepen dat u een heel prettig gesprek heeft gehad met onze collega Iris en zij ervoor gezorgd heeft dat alles alsnog goed is gekomen.
Uw compliment over de monteurs die bij u zijn geweest gaan wij aan hen doorgeven. Dit gaan zij zeker waarderen!
Een zonnige groet,

Hans Zandvliet

In een woord waardeloos

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Luister naar je klant en doe daar iets positiefs mee

Goedemorgen meneer Zandvliet,
Vervelend om te lezen dat u ons waardeloos vind.
Inmiddels heb ik begrepen dat u al contact heeft met onze afdeling financiële administratie.
Ik hoop dat...
Goedemorgen meneer Zandvliet,
Vervelend om te lezen dat u ons waardeloos vind.
Ik hoop dat wij er samen met u alsnog uit kunnen komen.
Ik wens u ondanks alles alsnog een hele fijne dag toe.