GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Peter Kruidenier

Helemaal goed en tevreden.
In de showroom geweest en daar hebben Nigel en Niels me netjes geholpen op mijn vragen en de materialen laten zien.
En later telefonisch ook nog netjes antwoord...
Helemaal goed en tevreden.
En later telefonisch ook nog netjes antwoord gegeven op een aantal vragen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Met de bezorging ging het niet helemaal lekker maar ja kan wel eens gebeuren.

Beste Peter,
Bedankt voor uw positieve beoordeling,
Fijn dat het uiteindelijk goed is verlopen.

Mark

Er fijne communicatie en snel geregeld. Installatie ook goed gedaan. Nu afwachten wat de productie gaat zijn.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Garantie op voorspelde productie in offerte. Ben namelijk benieuwd of de productie in praktijk de offerte productie gaat halen.

Beste Mark,
Beste Mark,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
De voorspelde productie in de offerte is slechts een indicatie, want de productie heeft met een aantal factoren te maken, zoals schaduw, bewolkte dagen etc.. Het systeem waarmee wij werken berekent de meeste factoren mee en zou het verschil met werkelijkheid minimaal moeten zijn.

Jeroen Kanis

Heel goede ervaring. Zowel bij het kiezen, terugbellen en mailen en zeker de vakbekwaamheid/ snelheid/precisie van de monteurs.

Geen.

Beste Jeroen,
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Rotte

Top. Kan het niet anders zeggen. Nigel hartelijk dank voor de duidelijke uitleg en snelle service

Beste heer Rotte,

V. van der Griend

Goede kwaliteit-prijsverhouding. Er ontstond wat onenigheid over wat er van de uitvoering en installatie verwacht mag worden. Meer duidelijkheid in de aanloopfase is gewenst. De klacht is door... Goede kwaliteit-prijsverhouding. Er ontstond wat onenigheid over wat er van de uitvoering en installatie verwacht mag worden. Meer duidelijkheid in de aanloopfase is gewenst. De klacht is door zonnepanelencentra goed opgepakt en naar tevredenheid opgelost.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

het is bij digitale offertes essentieel dat er geen misverstand is over wat de klant mag verwachten

Beste mevrouw Van der Gried,
Bedankt voor uw beoordeling!

Ruben

Slecht

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Er wordt een compleet systeem aangeboden. Echter bij levering is dit niet compleet, onderdelen er niet bij en je moet later hiervoor betalen zonder dat dit vooraf is aangegeven. Hierna sturen de... Er wordt een compleet systeem aangeboden. Echter bij levering is dit niet compleet, onderdelen er niet bij en je moet later hiervoor betalen zonder dat dit vooraf is aangegeven. Hierna sturen de medewerkers je van het kastje naar de muur steeds, je krijgt geen service of gehoor.

Beste heer Ruben,
Beste heer Ruben,
Jammer voor uw negatieve beoordeling. Wij hebben uw dossier doorgenomen en u geeft aan dat u de zijschermen va de onderconstructie mist. De zijschermen behoren niet tot de "complete zonnepanelen systeem" en zijn optioneel aan te schaffen.
Mijn collega's hebben dit ook duidelijk een aantal keer duidelijk aangegeven.
Als u vooralsnog de zijplaten wilt gemonteerd hebben wil ik u vragen om te reageren op onze mailbericht van afgelopen week.

Koomans

Op enkele minpuntjes na toch overwegend positief.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Met name bij zelf montage moet er een extra kontrolepunt zijn op de afgeleverde goederen, want bij mij is dit tot twee keer fout gegaan.
En dan sta je als doe het zelver helemaal stil

Beste heer Koomans,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wij zullen uw opmerking meenemen in onze leveringsproces.

Van der Lugt

Heel fijn geholpen denken met je mee .

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geen heel duidelijk allemaal en altijd bereid om te helpen

Beste heer Van der Lugt,
Bedankt voor uw positieve review!

Stevens

Beste heer Stevens,

K.A.W. KASTROP

Goede afspraak vriendelijke monteurs snel geplaatst,alleen WIFI stick moet nog geplaatst worden hoop dat ik niet steeds moet bellen.prijs en kwaliteit zeer goed.

WIFI snel installeren.

Beste heer Kastrop,
Bedankt voor uw positieve review.
Beste heer Kastrop,
Bedankt voor uw positieve review.
Vanwege het weer hebben we iets vertraging, maar u staat op het lijst om zo spoedig mogelijk de WiFi stick te leveren en installeren.