GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

A de fijter

Ik kan niet anders melden dan goed
Goedeservice vlotte afhandeling
Nette werkwijze wordt goed en duidelijk te woord gestaan .
Ik raad het ieders aan

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Aanmelden bij stroom leverancier is
Omslachtig /moeilijk

Beste heer De Fijter,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Kleijn ilex

Prima bedrijf. ZE DOEN WAT ZE ZEGGEN EN SNELLE LEVERING.

Beste Kleijn Ilex,
Bedankt voor uw beoordeling.

De Bakker

Zeer accuraat en snelle plaatsing van de zonnepanelen

Beste De Bakker,
Bedankt voor uw positieve review.
Groeten,

Ligtenberg

Supersnel en goed geleverd. Binnen een week was alles binnen op de WiFi stick na. Hier hebben we iets langer op moeten wachten als dat we gehoopt hadden maar ook dat is verder geregeld.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

De nalevering had sneller gekund.

Beste Ligtenberg,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Bart Lammers

Altijd vriendelijk en reageren zeer snel op vragen

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Voorgestelde layout bleek ter plaatse niet mogelijk, gelukkig kon de monteur hem gemakkelijk ter plaatse anders monteren. Een controle vooraf in den lijve had dat voorkomen.

Beste Bart,
Wij willen u bedanken voor uw positieve beoordeling en wensen u heel veel succes met het opwekken van zonne-energie!

Ad V.

Traject vanaf aanvraag offerte t/m oplevering is heel snel verlopen en naar volle tevredenheid.
Installateurs zijn echte vakmensen. Contact met de sales is ook goed. Er werd direct gereageerd op mijn vragen.

Beste Ad,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Hans Dirkse

Niet alles compleet

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geen handleiding geleverd en geen afstandhouder

Beste Hans,
Bedankt voor uw feedback.
Uw reactie komt voor ons uit de lucht gevallen. We willen u graag helpen. Zou u ons een mailtje kunnen sturen naar klantenservice@zonnepanelencentra.nl...
Beste Hans,
Bedankt voor uw feedback.
Wij zullen direct nakijken wat u mist.
Wij zijn overigens erg goed te bereiken tijdens onze openingstijden, indien u zou willen kunt u ons altijd bellen en helpen we u direct telefonisch.
Onze openingstijden waarop wij telefonisch bereikbaar zijn:
Maandag t/m vrijdag -- 10:00 - 18:00 uur
Zaterdag -- 12:00 - 17:00 uur
We horen graag van u.

Jeffrey Niesing

Eigenlijk erg tevreden over alles, en zeer snelle levering.

Beste Jeffrey,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij zijn ook erg tevreden dat alles naar wens is verlopen.

Christiaan

Snelle plaatsing, goede prijs/kwaliteit verhouding

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Geleverde omvormer bleek niet correct, hier had ik vooraf al twijfels over geuit en er zou nog op terug gekomen worden. Toch werd deze tijdens installatie meegenomen en bleek niet voldoende te zijn.... Geleverde omvormer bleek niet correct, hier had ik vooraf al twijfels over geuit en er zou nog op terug gekomen worden. Toch werd deze tijdens installatie meegenomen en bleek niet voldoende te zijn. Echter wel keurig opgelost door binnen dezelfde week alsnog de juiste omvormer te plaatsen.
Dag na plaatsing ontving ik vrij onvriendelijk mailtje, na twee gemiste oproepen direct achter elkaar, dat er nog niet betaald was en ze de betaling nodig hadden. Dit terwijl ik nog geen factuur had ontvangen.
Tip gegeven om deze email ook wat vriendelijker van toon te maken omdat voortraject juist positief van toon was. Er werd netjes aangegeven dat ze er op zouden gaan letten.

Beste Christiaan,
Bedankt voor uw positieve beoordeling,
Beste Christiaan,
Bedankt voor uw positieve beoordeling,
Jammer dat het iets onvriendelijk is verlopen tijdens de afhandelingsproces, maar ik begrijp uit uw verhaal dat u het heeft aangegeven bij de desbetreffende persoon.

Gert Jan

Prettig contact met de sales afdeling, snelle offerte en vlotte plaatsing van de panelen.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

We hadden nog een discussie over het gebruik van geschroefde of gehaakte dakhaken, maar dit is netjes opgelost en verschil in kosten aangepast op de factuur. Als dit tijdens de installatie al... We hadden nog een discussie over het gebruik van geschroefde of gehaakte dakhaken, maar dit is netjes opgelost en verschil in kosten aangepast op de factuur. Als dit tijdens de installatie al gecommuniceerd was, was dit beter geweest.

Beste Gert Jan,
Bedankt voor uw beoordeling.
Fijn dat de discussie netjes is opgelost.
Groet,