GoVolt

Floep

Kijk ook eens op Trustpilot.nl, daar staan heel andere ervaringen

Kijk ook eens op Trustpilot.nl, daar staan heel andere ervaringen

Goedemorgen meneer, mevrouw
Bedankt voor uw mooie 5 sterren review.
Met vriendelijk groet,

Olger

Zonnepanelen netjes geplaatst

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Helaas heeft de installatie enkele weken langer op zich laten wachten ivm levering problemen van de frames, maar zodra deze binnen waren is er direct een afspraak ingepland binnen 5 dagen, dus 👍

Goedemiddag meneer Olger,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat zodra alles binnen was we alsnog snel hebben kunnen leveren en installeren.
Wij wensen u heel veel plezier...
Goedemiddag meneer Olger,

Henk kalfsbeek

Levering

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Waardeloos . Panelen vier maanden tevoren besteld. Levering geen probleem. Nu tot tweemaal op de afgesproken leverdatunm zelf moeten bellen waar eea blijf

Goedemorgen meneer Kalfsbeek,
Wat vervelend om te vernemen dat uw afspraak tot twee keer toe is verzet.
Goedemorgen meneer Kalfsbeek,
Wat vervelend om te vernemen dat uw afspraak tot twee keer toe is verzet.
Inmiddels zie ik dat u contact heeft met mijn collega van de afdeling Klantenservice en hij voor u contact heeft gelegd met de afdeling planning.
Ondanks de vervelende start ga ik er vanuit dat het helemaal goed gaat komen.

Ronald van Leeuwen

Heel tevreden!

Goedemiddag meneer van Leeuwen,
Wat fijn dat u zo tevreden bent met GoVolt en ons een 10 geeft!
Onze waardering is enorm.
Met...
Goedemiddag meneer van Leeuwen,
Wat fijn dat u zo tevreden bent met GoVolt en ons een 10 geeft!
Onze waardering is enorm.

Eren Yildirim

Communicatief sterk. Open in wat voor mogelijkheden er zijn en denken met je mee. Lucas heeft me goed te woord gestaan!

Goedemorgen meneer Yildirim,
Bedankt voor uw mooie 4 sterren review.
Goedemorgen meneer Yildirim,
Bedankt voor uw mooie 4 sterren review.
Fijn ook om te lezen dat onze collega Lucas goed met u meedacht en u goed te woord heeft gestaan. Uw compliment zullen wij hem zeker doorgeven.
Met vriendelijk groet,

Ooijman

Kwantiteit gaat boven kwaliteit

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Zorg dat je weet wat er voor je werkt

Netty Kraaijeveld

Wij kregen eind maart een nette duidelijke offerte van GoVolt.
Wij kregen eind maart een nette duidelijke offerte van GoVolt.
Prijs/kwaliteitverhouding was prima en binnen 12 weken zouden de zonnepanelen al geleverd kunnen worden, dat laatste trok ons over de streep en 31 maart tekenden we voor akkoord.
In de aanloop naar het plaatsen was er soms wel een moeizame communicatie en helaas ook een keer een miscommunicatie, dit kwam vooral doordat GoVolt slecht bereikbaar was/is, naar later duidelijk werd komt GoVolt werkelijk om in het werk, dat is enerzijds fijn maar andezijds is dat niet zoals de communicatie behoort te verlopen en schuilt er een groot risico in dat er veel onnodige fouten worden gemaakt
Maar afgelopen maandag 20 juni, wegens drukte wel wat later dan beloofd, was het dan zover en zijn de panelen op het dak geplaatst, de monteurs werkten netjes en snel.
Na het plaatsen bleken we wat startproblemen te hebben, dat werd door Nathasja van GoVolt ontdekt.
De afgelopen dagen bleek zij werkelijk "Een Fantastische Troubleshooter" te zijn, wat een kanjer is zij, niets is haar te veel!
Want wat bleek, door een te zwak wifi signaal in ons huis hadden we storingen, maar daar werd wel heel snel op geanticipeerd, Nathasja stuurde 2 van haar beste monteurs naar ons, zij wisten al een groot deel van het probleem op te lossen.
Het advies was dat wij voor wifi versterkers gingen zorgen.
Dat hebben we ook geregeld, maar duurde wel 1 à 2 dagen voor ze geleverd konden worden, zodoende konden we zelf nog niet zien of de panelen nu al werkten, want we hadden de toegangscode voor de app ook nog niet dus hadden we daarover wel enige twijfels....
Nathasja vond het voor ons vervelend dat het allemaal niet zo soepeltjes verliep, ze bood toen uit zichzelf aan om bij ons langs te komen met haar laptop om zo via haar systeem ons te laten zien dat het echt al wél werkte.
Ze hield zich aan haar woord en dezelfde avond stond ze al bij op de stoep en zagen we met eigen ogen dat het inderdaad werkte.
Vandaag kwamen de wifi versterkers, met hulp van een slimme buurman werkten ze in no time en namen we zoals afgesproken weer contact met Nathasja op.
Zij regelde direct de toegangscodes voor de app en nam (weer) de tijd voor ons.
Ze heeft ons vervolgens begeleid met het installeren van de app en we kregen over alles ook een hele duidelijke uitleg.
Toen alles werkte en wij begrepen hoe alles werk eindigde ze met:
Ik wens u heel veel plezier van uw zonnepanelen en loopt u in de toekomst ergens tegenaan of mocht er per ongelijk een storing optreden, bel mij en ik stel alles in het werk om uw vragen te beantwoorden of om de storing zsm te verhelpen.
Zij is echt het visiteplaatje van GoVolt
Kortom:
Wij zijn tevreden, eind goed, al goed!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Door het vele werk wat GoVolt binnenhaalt is de werkdruk erg hoog, dus probeer sowieso meer deskundig personeel aannemen.
Maar zeker ook moet de bereikbaarheid verbeteren!
Daarnaast kregen...
Maar zeker ook moet de bereikbaarheid verbeteren!
Daarnaast kregen wij de indruk dat de communicatie op het kantoor onderling ook is onder de loep moet worden genomen.
Want afspraken die gemaakt zijn moeten inzichtelijk zijn voor iedereen die op het kantoor werkt, zodat iedere collega kan zien wat de ander heeft afgesproken.
Als dat meer gestructureerd verloopt
zal er niet meer langs elkaar heen gewerkt worden en zal er ook veel minder miscommunicatie ontstaan.
Dan heb je geen boze ontevreden gefrustreerde klanten meer aan de telefoon.
Nathasja hebben wij de afgelopen dagen pas leren kennen, maar op grond van wat wij van haar hebben gehoord en gezien vermoeden wij dat zij over de juiste talenten en inzichten beschikt om duidelijke structuren binnen het bedrijf aan te brengen.
Wellicht met een sterke collega naast haar, want er is nog veel werk aan de winkel, maar dan tzt worden jullie wel een geoliede machine met een hoog aanzien binnen de zonnepanelenbussiness.

Wij wensen jullie veel succes toe!

E.Meijer

Écht topservice! Snelle levering. Goed bereikbaar, zeker aan te raden!

Goedemiddag meneer, mevrouw Meijer,
Goedemiddag meneer, mevrouw Meijer,
Super bedankt voor uw geweldige 10 sterren review! Wij waarderen u enorm als klant en om dan te zien dat u zo tevreden over ons bent doet ons zeker veel goeds.
Dit waarderen wij echt heel erg als GoVolt.

Jeroen de wild

Vandaag zijn de zonnepanelen geplaatst. Heel netjes en specialistisch.
Vriendelijke en vakbekwame monteurs.

Goedemiddag meneer de Wild,
Heel erg bedankt voor u mooie review! Uw compliment over de vriendelijke en vakbekwame monteurs zullen wij zeker aan hen terugkoppelen.
Wij wensen u veel plezier...
Goedemiddag meneer de Wild,
Wij wensen u veel plezier met uw installatie!
Een zonnige groet,

Netty Kraaijeveld

We kregen na 1 telefoontje daags erna eind maart al een keurige offerte toegestuurd. Prijs/Kwaliteitverhouding was prima en dat de zonnepanelen al binnen 12 weken geleverd konden worden trok ons... We kregen na 1 telefoontje daags erna eind maart al een keurige offerte toegestuurd. Prijs/Kwaliteitverhouding was prima en dat de zonnepanelen al binnen 12 weken geleverd konden worden trok ons over de streep en tekenden we voor akkoord. Daarna was de bereikbaarheid slecht, en door miscommunicatie en de hoge werkdruk kregen we wel iets later onze zonnepanelen. Het plaatsen verliep snel en er werd keurig gewerkt. Later die dag werd er helaas ontdekt dat er toch een storing zat. Dat gaf vertraging, maar alles werd wel in het werk gesteld om het te verhelpen. Er kwamen 2 andere deskundige monteurs die de storing grotendeels verholpen hebben. Zij constateerden dat wij zwakke wifi hadden en dat het wenselijk was om wifi verterkers aan te schaffen. Dat hebben we gedaan en vier dagen later met behulp van Nathasja hebben we de app geïnstalleerd en werkt alles naar behoren!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Bereikbaarheid voor de klant móet sowieso echt veel beter, maar ook aan de communicatie onder de collega's op kantoor moet nog flink gewerkt worden. Er wordt langs elkaar heen gewerkt, dat geeft... Bereikbaarheid voor de klant móet sowieso echt veel beter, maar ook aan de communicatie onder de collega's op kantoor moet nog flink gewerkt worden. Er wordt langs elkaar heen gewerkt, dat geeft miscommunicatie, de een weet van de ander niet wat er is afgesproken met de klant. En de klant verliest daardoor het vertrouwen. Jullie werken met een mooi produkt en allemaal ook heel hard!
Het zou toch zonde zijn als je daardoor in een negatieve spiraal terecht komt.
Zorg dat er meer deskundig personeel bijkomt, dat er duidelijk structuur en overzicht op alle afdelingen komt en daardoor de werkdruk voor iedereen behapbaar blijft.
Gelukkig is daar wel "Troubleshooter Nathasja" wat een aanwinst is zij voor GoVolt én de klant!
Zij is echt hét visitekaartje van de zaak, ze doet zoveel, ze biedt hulp waar nodig is, geeft je het vertrouwen dat het heus allemaal goed komt.
De wet van Murphy was nl bij ons van toepassing, vanaf het begin liep het niet soepel, we hadden serieus twijfels of we de juiste keuze wel hadden gemaakt.
Maar Nathasja was het die 's avonds met haar laptop op de stoep stond en via het systeem wat zij daarop heeft staan liet ze ons zien dat alles al werkte.
Dat het enkel nog door ons zwakke wifisysteem kwam waardoor het nog niet goed werkte. Met het plaatsen van extra wifiversterkers was dat de volgende dag ook opgelost en nu zijn we tevreden!
We wensen jullie voor de toekomst veel succes toe!

Goedemiddag mevrouw Kraaijeveld,
Goedemiddag mevrouw Kraaijeveld,
Wat fijn dat u ons een mooie 8 geeft. Hier zijn wij als GoVolt ontzettend blij mee. Ook willen wij u bedanken voor uw begrip m.b.t. de miscommunicatie die er bij u ontstaan is vanuit onze kant.
Gelukkig hebben twee monteurs de storing voor het grootste gedeelte kunnen verhelpen en heeft troubleshooter Natacha u alsnog van een werkend systeem kunnen voorzien.
Wij nemen uw feedback over de communicatie uiteraard intern mee voor het verbeteren van onze kwaliteit. Ook zullen wij de twee desbetreffende monteurs en Natacha voorzien van uw complimenten.
Wij wensen u heel veel plezier met uw installatie en uiteraard veel zonnige dagen toe!