GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

familie 't Jong

Wat een fijne club mensen om mee te werken, te communiceren en zaken te doen.
Sociaal, meedenken, goede prijs

We hebben "doe het zelf pakket" zelf geinstalleerd, en dit was goed te...
Wat een fijne club mensen om mee te werken, te communiceren en zaken te doen.
Sociaal, meedenken, goede prijs

We hebben "doe het zelf pakket" zelf geinstalleerd, en dit was goed te doen (als techneut)

Omdat wij in april de materialen voor een minuscuul kleine aanbetaling vast klaar konden zetten, hebben wij deze 1 maand geleden pas afgenomen.
Materialen waren netjes op tijd gebracht, keurig in de garage uitgeladen en neergezet.

Zeker een club om aan te raden!

Dank namens ons, de familie 't Jong uit Papendrecht

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

stuur een installatie uitleg/handleiding/ tekening mee voor de minder techneuten onder de zelf installateurs. Wij konden aardig puzzelen en lukte ons om zelf te verzinnen wat waar en hoe moest.

Beste familie 't Jong,

Gemma de Groot

Prettig contact, goede communicatie, installatie correct.

Beste Gemma,

Aart de Jong

Gemak dient de mens, dacht ik bij de aanbieding van GoVolt en dat is volledig bewaarheid, mer name het gemak van de BTW teruggave. Daarnaast een keurige en duidelijke offerte en snel geplaatst.... Gemak dient de mens, dacht ik bij de aanbieding van GoVolt en dat is volledig bewaarheid, mer name het gemak van de BTW teruggave. Daarnaast een keurige en duidelijke offerte en snel geplaatst. Vragen worden ook snel beantwoord en zijn belangrijke ingrediënten voor een klant. Het werkt allemaal als de spreekwoordelijke 'tierelier'. De snelheid van Usain Bolt? Ga dan ook voor GoVolt!

Ga vooral zo door!

Beste Aart,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over GoVolt!

Sintmaartensdijk

Fijn en voorspoedig

Beste Olav,

Sjoerd

Prima en snelle service alles betjes gemonteerd door de monteurs

Beste Sjoerd,

Sandra

Veel mis gegaan maar uiteindelijk goed opgelost

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

De externe monteurs kwamen afspraken slecht na. Uiteindelijk is het met een nieuwe ploeg installateurs goed gekomen.

De geoffreerde panelen pasten in eerste instantie niet. Een schouw...

De geoffreerde panelen pasten in eerste instantie niet. Een schouw voor aanvang had dit voorkomen. Dit zal de prijs vast doen stijgen maar scheelt veel ongemak

Beste Sandra,
Bedankt voor uw beoordeling, Sorry dat er veel mis is gegaan maar wel fijn dat het goed is opgelost!

KS

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Wat miscommunicatie m.b.t. installatie, maar met een extra bezoek helemaal herstelt.

Beste Kishan,
Bedankt voor uw kort en krachtige beoordeling over ons!

Ewout Scholte op Reimer

Super service!

Ga zo door!

Beste Ewout,

BP Biswal

Scherpe en laagste prijs, professionele installatie. Na het accepteren van de aanbieding zal GoVolt de installatie binnen twee weken laten plaatsvinden. Aanvankelijk was het geen goede ervaring... Scherpe en laagste prijs, professionele installatie. Na het accepteren van de aanbieding zal GoVolt de installatie binnen twee weken laten plaatsvinden. Aanvankelijk was het geen goede ervaring omdat ik een andere SolarEdge Optimizer kreeg dan op de offerte. Maar ik heb GoVolt gemarkeerd en ze hebben het voor mij opgelost. Hoewel het wat vertraging kostte om de installatie opnieuw in te plannen, maar uiteindelijk heeft hun installatieteam naar al mijn wensen geluisterd en geweldig werk geleverd. Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Luca, Neils, Ties en Installation team van GoVolt. Het zijn aardige, vriendelijke vakmensen. Groetjes, Biswal De Meern

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Alles goed, behalve dat ik het gevoel had dat er weinig organisatie was om de inventaris voor het installatieteam te organiseren.

Beste Biswal,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons, we zijn erg blij met zo een beoordeling over de team!
Team Govolt

Dennis

Fijne partij met een duidelijk advies en goed verhaal. Installatie kon op korte termijn plaatsvinden, wat natuurlijk heel fijn was. De installatie zelf verliep niet helemaal vlekkeloos maar na... Fijne partij met een duidelijk advies en goed verhaal. Installatie kon op korte termijn plaatsvinden, wat natuurlijk heel fijn was. De installatie zelf verliep niet helemaal vlekkeloos maar na contact is dit zeer snel en goed opgelost. Zeker een aanrader!

Beste Dennis,
Bedankt voor uw beoordeling over ons, jammer dat de installatie niet zo goed was eerst maar gelukkig is het snel opgelost onderling en bent u er blij mee!
Team...
Beste Dennis,