GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Hans van der Sluis

Drama! Wat een miskleum om met de ‘aardige mannen’ van Govolt in zee te gaan voor twee veldopstellingen samen totaal 74 zonnepanelen.
Geen planning, slechte communicatie, en iedere keer weer...
Geen planning, slechte communicatie, en iedere keer weer maar geloven dat het geregeld wordt.
50 panelen uiteindelijk geplaatst en de vraag aan de installateurs wanneer de aansluiting in de meterkast gaat plaatsvinden: geen idee. Maar wel dezelde dag een telefoontje van, jawel ook weer een aardige, dame van Govolt of de restbetaling gedaan kon worden??
Helaas genoodzaakt, na al eerder een annulering terug gedraaid te hebben, nu de annulering van de overige 24 panelen gedaan.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Toezeggingen en afspraken nakomen.

Bart van der Geest

Heel goed

Niet. Duidelijke communicatie. Goede levering. Vriendelijke medewerkers

P Galenkamp

We hebben een installatie pakket van 12 panelen afgenomen met installatie door Govolt. Super service goed te woord gestaan door de verkoper. We wisten dat het druk was maar dat hebben we voor... We hebben een installatie pakket van 12 panelen afgenomen met installatie door Govolt. Super service goed te woord gestaan door de verkoper. We wisten dat het druk was maar dat hebben we voor liefgenomen. Werden ook prima op de hoogte gehouden tussentijds. Govolt dankjewel en ik raad Govolt echt iedereen aan.

Matthijs Gaards

We zijn heel tevreden met Govolt! Topbedrijf komt afspraken na en snelle vakbekwame monteurs.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

heb ik niet top bedrijf!

Gerard

Snelle offerte, goed bereikbaar voor vragen, goed voorstel met een juiste prijs / kwaliteit verhouding, installatie is keurig op de afgesproken datum uitgevoerd, nette en meedenkende monteurs. Wij... Snelle offerte, goed bereikbaar voor vragen, goed voorstel met een juiste prijs / kwaliteit verhouding, installatie is keurig op de afgesproken datum uitgevoerd, nette en meedenkende monteurs. Wij zijn zeer tevreden met Govolt en de geleverde installatie.

Johan van de Graaf

Klantgericht, correct, zeer informatief, keurig bedrijf waar het om de klant gaat.

Beste Johan,
Bedankt voor de prachtige review over GoVolt, Wij wensen u nog vele zonuren toe!

M.Versteeg

Communicatie kan verbeterd worden afspraken maken via mail bar slecht zelf gebeld was niet ingepland govolt verwacht dat je eigen aan hun aanpast dag van plaatsing tussen 8 & 11 uur werd 15.30 uur... Communicatie kan verbeterd worden afspraken maken via mail bar slecht zelf gebeld was niet ingepland govolt verwacht dat je eigen aan hun aanpast dag van plaatsing tussen 8 & 11 uur werd 15.30 uur je moet zelf overal achterheen monteurs waren prima erg gehaast om 17.00 uur moest het af zijn hopelijk werkt alles naar behoren en lang plezier van kunnen hebben als govolt deze punten verbeterd hadden ze een 10 van mij gehad

Betere communicatie

Sebastiaan

Soepele afhandeling en vriendelijk contact

Beste Sebastiaan,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!

Johann Engelbregt

Uitstekende levering van de zonnepanelen en installatie

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Enn zonnetje zou luek zijn

Beste Johan,
Wij bedanken u voor het plaatsen van een mooie review over GoVolt. Wij wensen u nog vele zonuren toe!

C.Hoefkens

Prijsstelling redelijk scherp , communicatie een ramp !
Medewerkers praten niet met elkaar en je wordt als klant tot de uitlevering slecht op de hoogte gehouden.
Dat bestellingen tijd...
Prijsstelling redelijk scherp , communicatie een ramp !
Dat bestellingen tijd kosten is op zich niet erg maar blijf de klant informeren.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Een reactie bij het afhalen van de spullen "ik heb er geen verstand van " kan natuurlijk niet.