GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Nihat Omer

Echt waardeloos bedrijf en zal niet lang blijven

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

ze moeten eerlijk zijn met hun afspraken ik heb offerte laten maken was installatie binnen 14 dagen na 10 keer bellen 20 keer mailen pas over 4 weken geïnstalleerd. en ze hebben een dakpan stuk... ze moeten eerlijk zijn met hun afspraken ik heb offerte laten maken was installatie binnen 14 dagen na 10 keer bellen 20 keer mailen pas over 4 weken geïnstalleerd. en ze hebben een dakpan stuk gemaakt en grote gat op me dak en regen komt onder me dak ze hadden geen oplossing voor me ze verwijzen me naar offerte voorwaarde dat niet hun verantwoordelijkheid dat ik moet zelf de dat oplossen , na 2 dagen heb ik zelf ergens een dakpan gevonden en hoge trap gekocht om deze pan op me dat zetten dus en meerde keer gebeld elke keer zoude Recai Turks collega zoude me terug bellen (hij is de baas) maar natuurlijke nooit terug gebeld en ze hebben allemaal troepen op ons zolder achter gelaten niet opgeruimd dus ik ben absolute niet blij met deze bedrijf sorry ik had anders verwacht ik vind het echt jammer ik heb € 4450,- betaald voor 10 zonnen panelen zij hebben minimaal €2000,- verdient en ik krijg deze service echt jammer.

B. Ozalp

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

ik laat bijna nooit een review achter maar ik ben echt heel tevreden over de service bij GoVolt. Er werd ook goed meegedacht tijdens het inplannen van de leveringsafspraak.

R

Rond uit!!!

Ga ik niet doen…

Romy

Prima; montage binnen afgesproken tijd bij lange niet gehaald en twee maal beloofd dat ik wat terug zou horen op bepaalde dag; twee maal niets gehoord en er zelf weer achterna gemoeten. Terwijl er... Prima; montage binnen afgesproken tijd bij lange niet gehaald en twee maal beloofd dat ik wat terug zou horen op bepaalde dag; twee maal niets gehoord en er zelf weer achterna gemoeten. Terwijl er een all-in installatie beloofd was toch extra kosten moeten maken voor installatie; en er is geen rare situatie. Dit hadden ze van te voren kunnen weten..... Monteur gaf ook aan dat vooraf foto's maken bij ons legplan normaal is, maar dat is ons niet gevraagd.
Maar, wel altijd snel en vriendelijk antwoord, aardige monteur die snel en netjes heeft gewerkt; en de installatie ziet er goed uit.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Terugbel/mail afspraken nakomen. Bij all-in installatie ook all-in werken. Geen twee weken montage beloven als je het toch (bij lange na) niet nakomt, en als dat één keer niet gehaald word zou je... Terugbel/mail afspraken nakomen. Bij all-in installatie ook all-in werken. Geen twee weken montage beloven als je het toch (bij lange na) niet nakomt, en als dat één keer niet gehaald word zou je die betreffende klant natuurlijk ook wel iets tegemoet kunnen komen.

Soesbergen

We gaan voor tevreden klanten

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Betere communicatie tussen verkoop en monteurs

Visser

Netjes en altijd wil men je te woord staan. Service is goed.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Salderen juist uitleggen. Bij ons klopte het verhaal niet helemaal.

J. Schipper

De installatie van de panelen was pas twee en halve maand voltooid na de eerste betaling.
De eerste keer dat de monteurs kwamen hadden ze niet de goeie dakhaken bij zich en moesten deze apart besteld worden. Een paar weken later kon de volgende afspraak ingepland worden en heb ik nog gemeld bij het kantoor dat ik een extra paneel er bij geplaatst wilde hebben, dat was geen probleem en zou doorgegeven worden.Op de dag dat ze zouden komen werd ik s'middags gebeld dat ze een klapband hadden en niet meer konden komen. Eindelijk een paar weken later waren ze er weer en wat dacht je ja hoor geen extra paneel meegenomen (ze wisten van niks) en moesten ze hiervoor apart terug komen. Na zoveel weken zijn de zonnepanelen eindelijk geplaatst en is verder netjes en vakkundig gedaan alleen hadden ze de rotzooi wel mogen opruimen.
Al met al heeft heeft dit mij 4 vrije dagen en 2 maanden werving van stroom opbrengst gekost.De communicatie bij dit bedrijf laat te wensen over en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt. Helaas niet meer dan 2 1/2 ster.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Openheid van zaken geven en communiceren onderling en met de klant

Gerard en Jacqueline de Graauw

Het bestelproces is soepel en vlot verlopen.
Het bestelproces is soepel en vlot verlopen.
Bij de installatie bleek het Legoland niet te kloppen. Uitgangspunt was alles leggen op een plat dak IPV twee omdat van een dak de constructie te zwak is. Dit was vooraf wel aangegeven.
Gevolg hiervan was dat. Niet het juiste materiaal aanwezig was. Gelukkig heeft Marcel dit goed opgelost. De installateurs waren vriendelijk, deskundig en behulpzaam. En bereikbaarheid van het bedrijf is erg goed, je wordt snel en vriendelijk te woord gestaan.

H.J.Nauta

Zeer goede service en uitstekende communicatie

Reactie GoVolt:

Beste Nauta,
Bedankt voor je review over ons!
Groetjes,
Team GoVolt

H.Verboom

Snelle reactie na aanvraag. Vriendelijke medewerkers. Duidelijke prijsopgave. Vakbekwame monteurs die meedenken.

Reactie GoVolt:

Beste heer Verboom,
Bedankt voor deze stralende review! Nog vele zonuren gewenst
Groetjes,
Team GoVolt