GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Michel van Son

Een ontzettend dramatische installatie met een doorlooptijd van maar liefst 3! maanden.

De eerste keer dat ze langs kwamen konden de monteurs niet aan het werk vanwege harde wind, helemaal begrijpelijk maar daarna...

De tweede keer komt men langs: ondanks dat er duidelijk is aangegeven dat het een schuin dak en 2 platte daken betreft (huis, dakkapel en garage, stond ook zo op de tekening) hadden de monteurs enkel installatiemateriaal bij voor het schuine dak. Dus terug naar Ridderkerk om andere materialen te halen. Halve dag kwijt! Vervolgens is alles op het dak gelegd een aangesloten behalve de garage aangezien er nog geen geul was gegraven van het huis naar de garage voor de kabels. De monteurs zouden dus nog een keer terug komen om de garage aan te sluiten.

Twee weken later komen ze terug om te constateren dat er nog steeds geen geul is gegraven en ze de garage dus niet aan kunnen sluiten. Monteurs gaan weer weg.

Wederom twee weken later: monteurs komen weer terug, zien wederom dat er nog geen geul gegraven is maar besluiten nu dan wel de omvormer aan te zetten zodat er in ieder geval op 13 panelen gedraait kan worden. (liggen er 19 in totaal).

Ik besluit maar eens te bellen met GoVolt om te vragen wanneer de graafwerkzaamheden uitgevoerd worden...."Maar meneer, dat moet u zelf doen." Ondanks dat de offerte schreeuwt over een "All-inclusive installatie" geldt dit blijkbaar niet voor graafwerkzaamheden en besluit GoVolt mij dit na 6 weken uiteindelijk te vertellen.

Ik graaf de geul, monteurs komen een paar dagen later terug, trekken de kabels en sluiten het e.e.a. aan. Omvormer zegt "knal" en einde oefening.

Nu begint een lang getouwtrek van wat er aan de hand is. Er komen nogmaals een paar monteurs langs die niets kunnen aangezien ze niet eens een multimeter bij hadden. Tussentijds zijn ook nog een keer de optimizers gewisseld, dit bleek achteraf niet nodig en is dus weer terug gedraaid.

Uiteindelijk was met het met mij eens dat de omvormer kapot was. Deze zou terug moeten naar de fabrikant voor onderzoek. Ik heb aangegeven dat ik dat niet accepteerde aangezien ik nu toch wel een keer een werkend systeem wilde hebben.
Na lang debat is men akkoord gegaan en is de omvormer gewisseld.

Nu, na ruim 3 maanden, is de PV installatie dan eindelijk werkend.

Hans van der Sluis

Drama! Wat een miskleum om met de ‘aardige mannen’ van Govolt in zee te gaan voor twee veldopstellingen samen totaal 74 zonnepanelen.
Geen planning, slechte communicatie, en iedere keer weer...
Geen planning, slechte communicatie, en iedere keer weer maar geloven dat het geregeld wordt.
50 panelen uiteindelijk geplaatst en de vraag aan de installateurs wanneer de aansluiting in de meterkast gaat plaatsvinden: geen idee. Maar wel dezelde dag een telefoontje van, jawel ook weer een aardige, dame van Govolt of de restbetaling gedaan kon worden??
Helaas genoodzaakt, na al eerder een annulering terug gedraaid te hebben, nu de annulering van de overige 24 panelen gedaan.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Toezeggingen en afspraken nakomen.

Bart van der Geest

Heel goed

Niet. Duidelijke communicatie. Goede levering. Vriendelijke medewerkers

P Galenkamp

We hebben een installatie pakket van 12 panelen afgenomen met installatie door Govolt. Super service goed te woord gestaan door de verkoper. We wisten dat het druk was maar dat hebben we voor... We hebben een installatie pakket van 12 panelen afgenomen met installatie door Govolt. Super service goed te woord gestaan door de verkoper. We wisten dat het druk was maar dat hebben we voor liefgenomen. Werden ook prima op de hoogte gehouden tussentijds. Govolt dankjewel en ik raad Govolt echt iedereen aan.

Matthijs Gaards

We zijn heel tevreden met Govolt! Topbedrijf komt afspraken na en snelle vakbekwame monteurs.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

heb ik niet top bedrijf!

Gerard

Snelle offerte, goed bereikbaar voor vragen, goed voorstel met een juiste prijs / kwaliteit verhouding, installatie is keurig op de afgesproken datum uitgevoerd, nette en meedenkende monteurs. Wij... Snelle offerte, goed bereikbaar voor vragen, goed voorstel met een juiste prijs / kwaliteit verhouding, installatie is keurig op de afgesproken datum uitgevoerd, nette en meedenkende monteurs. Wij zijn zeer tevreden met Govolt en de geleverde installatie.

Johan van de Graaf

Klantgericht, correct, zeer informatief, keurig bedrijf waar het om de klant gaat.

Beste Johan,
Bedankt voor de prachtige review over GoVolt, Wij wensen u nog vele zonuren toe!

M.Versteeg

Communicatie kan verbeterd worden afspraken maken via mail bar slecht zelf gebeld was niet ingepland govolt verwacht dat je eigen aan hun aanpast dag van plaatsing tussen 8 & 11 uur werd 15.30 uur... Communicatie kan verbeterd worden afspraken maken via mail bar slecht zelf gebeld was niet ingepland govolt verwacht dat je eigen aan hun aanpast dag van plaatsing tussen 8 & 11 uur werd 15.30 uur je moet zelf overal achterheen monteurs waren prima erg gehaast om 17.00 uur moest het af zijn hopelijk werkt alles naar behoren en lang plezier van kunnen hebben als govolt deze punten verbeterd hadden ze een 10 van mij gehad

Betere communicatie

Sebastiaan

Soepele afhandeling en vriendelijk contact

Beste Sebastiaan,
Bedankt voor uw beoordeling over ons!

Johann Engelbregt

Uitstekende levering van de zonnepanelen en installatie

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Enn zonnetje zou luek zijn

Beste Johan,
Wij bedanken u voor het plaatsen van een mooie review over GoVolt. Wij wensen u nog vele zonuren toe!