GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Gerard

Snelle offerte, goed bereikbaar voor vragen, goed voorstel met een juiste prijs / kwaliteit verhouding, installatie is keurig op de afgesproken datum uitgevoerd, nette en meedenkende monteurs. Wij... Snelle offerte, goed bereikbaar voor vragen, goed voorstel met een juiste prijs / kwaliteit verhouding, installatie is keurig op de afgesproken datum uitgevoerd, nette en meedenkende monteurs. Wij zijn zeer tevreden met Govolt en de geleverde installatie.

Johan van de Graaf

Klantgericht, correct, zeer informatief, keurig bedrijf waar het om de klant gaat.

M.Versteeg

Communicatie kan verbeterd worden afspraken maken via mail bar slecht zelf gebeld was niet ingepland govolt verwacht dat je eigen aan hun aanpast dag van plaatsing tussen 8 & 11 uur werd 15.30 uur... Communicatie kan verbeterd worden afspraken maken via mail bar slecht zelf gebeld was niet ingepland govolt verwacht dat je eigen aan hun aanpast dag van plaatsing tussen 8 & 11 uur werd 15.30 uur je moet zelf overal achterheen monteurs waren prima erg gehaast om 17.00 uur moest het af zijn hopelijk werkt alles naar behoren en lang plezier van kunnen hebben als govolt deze punten verbeterd hadden ze een 10 van mij gehad

Betere communicatie

Sebastiaan

Soepele afhandeling en vriendelijk contact

Johann Engelbregt

Uitstekende levering van de zonnepanelen en installatie

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Enn zonnetje zou luek zijn

C.Hoefkens

Prijsstelling redelijk scherp , communicatie een ramp !
Medewerkers praten niet met elkaar en je wordt als klant tot de uitlevering slecht op de hoogte gehouden.
Dat bestellingen tijd...
Prijsstelling redelijk scherp , communicatie een ramp !
Dat bestellingen tijd kosten is op zich niet erg maar blijf de klant informeren.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Een reactie bij het afhalen van de spullen "ik heb er geen verstand van " kan natuurlijk niet.

S.Knauts

Ik zal niemand adviseren

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Werk heel hard met communicatie!!

Ronald

Alles super geregeld, van aanvraag tot installatie

Wing

Het werk is goed uitgevoerd.
Het bedrijf is flexibel, luistert naar mijn wensen en de klantenservice is behulpzaam.
Bij mijn installatie moest eerst mijn elektra verzwaar worden door de...
Het werk is goed uitgevoerd.
Bij mijn installatie moest eerst mijn elektra verzwaar worden door de netwerkbeheerder. GoVolt heeft mijn installatiedatum zodanig gepland dat deze samen valt met de klus van de elektra verzwaring van de netwerkbeheerder.
Ondanks de zeer drukke schema heeft de heer Molenaar enorm ingezet om mijn installatie op tijd operationeel te krijgen.

van vliet

Het eerste contact was voor mij de doorslaggevende factor open en duidelijk gaf een goed gevoel.