GoVolt

Website
Snelheid van levering

Smit

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Meer verdiepen in BTW teruggave. Klant attent maken dat er bij 2e aanschaf van panelen er belastingtechnisch adders onder het gras zitten

Beste Dhr. Smit,

Klein

Prettige samenwerking. Komen afspraken na. keurig gewerkt.

Beste Dick,

van den berg

Heel goed

Beste Dhr Van den Berg,

Roy M

10 april offerte voor akkoord getekend en gelijk voorschot betaald, echter pas na bijkans 2 maanden mijn installatie opgeleverd. Heb diverse keren moeten bellen beloftes worden niet nagekomen.... 10 april offerte voor akkoord getekend en gelijk voorschot betaald, echter pas na bijkans 2 maanden mijn installatie opgeleverd. Heb diverse keren moeten bellen beloftes worden niet nagekomen. Monteurs waren wel aardig echter geen net werk geleverd. Ik heb ook getekend voor akkoord oplevering echter zie ik na de mail diverse punten als ja aangevinkt terwijl mij niks door de monteur is voorgelezen. Alles ging gehaast bij mij tijdens de installatie.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

meer tijd besteden aan installatie en niet gehaast werken. Eerlijk zijn met klanten en opruimen na werkzaamheden.

Tom

Prima!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Vooraf was bekend dat de levering niet binnen 14 dagen zou gebeuren en dit is ook netjes gemeld. Zelf zou ik het op prijs stellen om 14 dagen na het akkoord op de offerte wel even contact te... Vooraf was bekend dat de levering niet binnen 14 dagen zou gebeuren en dit is ook netjes gemeld. Zelf zou ik het op prijs stellen om 14 dagen na het akkoord op de offerte wel even contact te hebben/een statusupdate te krijgen hoe het staat met de bestelling. Verder was alles prima!

Beste Tom,

R de Kuijer

Na onze vraag om te komen schouwen omdat wij al een vervelende ervaring hadden gehad mbt de hoeveelheid panelen die zouden passen op ons dak, ook van GoVolt helaas een verkeerd advies gekregen. Er... Na onze vraag om te komen schouwen omdat wij al een vervelende ervaring hadden gehad mbt de hoeveelheid panelen die zouden passen op ons dak, ook van GoVolt helaas een verkeerd advies gekregen. Er bleken uiteindelijk 7 ipv 8 panelen op ons dak te passen. Dit is naar onze tevredenheid verder afgehandeld. Het team dat kwam installeren was geweldig, heeft meegedacht en oplossingen aangedragen. Alles strak en schoon achter gelaten.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Secuur meten voorkomt teleurstellingen. Helaas is het bijna standaard dat er geadviseerd wordt via lucht foto's.

Beste heer Kuijer,
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat het zo heeft verlopen maar we wensen u veel opbrengst van de geplaatste panelen.

EOvD bv

Heldere uitleg over systemen, en de voor en nadelen. Duidelijk advies gericht op de situatie, niet onnodig meer kosten. Concurrerend tov andere leveranciers. Montage door professionals.

Beste Eovd bv,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons, fijn om te horen dat alles goed is gegaan!

Khalid Atif

Alles soepel verlopen, prima bedrijf

Beste Khalid,
Bedankt voor u mooie beoordeling over ons!

C Spruit

Snel en vriendelijk na levering geholpen.
Ook vakkundig aangebracht.
In mijn ogen een betrouwbaar bedrijf.

Beste heer Spruit,
Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons!

Bas Molenaar

Gezellig, soepel en deskundig. Een perfecte installatie en alles weer netjes weggewerkt.

Beste Bas,