GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Ton Pillich

Bij toeval kwamen wij in contact met GoVolt. Panelen die eigenlijk voor iemand anders waren bedoeld, konden bij ons worden geplaatst.

Uzako

In een woord geweldig!

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Prima bedrijf, alles snel en goed geregeld. Ik ben er zeer blij mee en kan iedereen aanraden met dit bedrijf in zee te gaan.

G.Nijhoff

De installatie van de zonnepanelen en omvormer is vakkundig en accuraat uitgevoerd.
Alles werkt prima!
GoVolt verdient hiermee een grote pluim en is voor dit karwei zeker aan te bevelen.

Paul Hoogenboezem

Het geheel verliep vlot. Snelle reactie op aanvraag offerte en prompte levering. Monteurs werkten netjes en dachten mee in de beste oplossing voor de afwerking. Lof hiervoor.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

In het offertetraject graag vergewissen of er een 3-fasen aansluiting is. Heeft nu voor onnodig oponthoud gezorgd

SH Broekhoven

Ontzettend tevreden netjes gewerkt!!

Johan Meeuwsen

Goede offerte, snelle levering. Denken mee in oplossingen. Goede service.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Groepenkast beter beoordelen. Wij hadden een oudere groepenkast, das er kwam nog onverwachten kosten bij, maar toch prima opgelost door Govolt.

M. de Roon

Begin juni laten plaatsen. In de middag zag ik dat de onderste rij deels in de schaduw lag. Contact opgenomen en na enkele weken zijn ze dit komen verhelpen en hebben ze alle panelen omhoog... Begin juni laten plaatsen. In de middag zag ik dat de onderste rij deels in de schaduw lag. Contact opgenomen en na enkele weken zijn ze dit komen verhelpen en hebben ze alle panelen omhoog geplaatst. Goeie service. Vriendelijke monteurs.

Ton

Snel, accuraat en vindingrijk!

Jim

Perfect, snelle communicatie, snelle levering en duidelijke uitleg.