GoVolt

Duidelijkheid offerte
Website
Snelheid van levering

Lauwers

Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.
Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.
Verkoopkansen worden snel opgevolgd, daarna ben je de pineut. Panelen werden met een installatiegarantie van 4-6 weken verkocht, het staat zelfs beschreven. Het duurde 22 (!) weken voordat er panelen op mijn dak lagen.

DE AFSPRAAK GING 5 KEER NIET DOOR (!) Tuurlijk het kan druk zijn, maar de eerste 2 keer belden ze een uur voor tijd af. De andere 3 afspraken HEBBEN ZE GEWOON NIETS LATEN WETEN.
Je moet zelf bellen om erachter te komen dat ze niet komen.

Talloze keren heb ik gebeld, gemaild met de vraag mij terug te bellen met een nieuwe afspraak. ZE DOEN HET GEWOON NIET! En áls je iemand spreekt die de belofte maakt "morgen" met een planning terug te bellen gebeurd het niet. Keer op keer.

Ben ik de enige? Nee. Ik heb samen met mijn vader panelen besteld. Die doen het nauwelijks. Zelfs met aantoonbaar bewijs is er VIJF weken later nog altijd geen monteur langs geweest en zélfs geen datum afgesproken want: ze bellen steeds niet terug.

De App die alles inzichtelijk maakt waarmee ze op hun website pronken: DIE BESTAAT NIET. Ze hebben geen eigen app.

Als je zó met je klanten omgaat dan verdien je het niet om nog langer te bestaan. Voor de evt. toekomstige klanten zou dit maar beter zijn ook.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Behandel klant niet als vuil. Communiceer, bel terug en KOM AFSPRAKEN NA of maak ze niet.

Beste meneer Lauwers,
Wat vervelend om te lezen dat het een en ander niet helemaal naar verwachting is verlopen.
Wij hebben de afgelopen periode te maken gehad met een enorme groei en het...
Beste meneer Lauwers,
Wij hebben de afgelopen periode te maken gehad met een enorme groei en het vinden van genoeg en de juiste personeel kan soms een uitdaging zijn. Om deze reden kan het zijn dat wij te kort zijn geschoten in het tijdig informeren met betrekking tot het plannen van een installatiedatum. Dit is uiteraard geen excuus voor de omstandigheden die u heeft ervaren.
Uiteraard staat ook bij ons kwaliteit hoog in het vaandel en zijn wij intern hard bezig om dit aan te scherpen. Ook uw feedback nemen wij hierin mee en gaan wij mee aan de slag.
Wat betreft de app, klopt het inderdaad dat wij geen eigen GoVolt monitoringsapp hebben. Wij werken met twee merken omvormers die elk een eigen monitoringsapp hebben. Afhankelijk van de vragen m.b.t. tot de app, zoals monitoring of een storing, kunnen wij u hier wel bij helpen.

Brouwers P.

Na het lezen van eerdere reviews kregen we toch een beetje een spannende indruk.
Op de dag van plaatsing 3 monteurs op tijd aanwezig.
De monteur van de panelen stelde meteen voor de...
Op de dag van plaatsing 3 monteurs op tijd aanwezig.
De monteur van de panelen stelde meteen voor de panelen logischer te leggen dan op de offerte (meer zon en ruimte voor uitbreiding)
Dat is nog eens mee denken.

Binnen 4 uurtjes lagen ze er allemaal op en draaiende de GroWatt.

Vervolg afhandelingen waren ook goed geregeld.
Het is er erg druk dus bellen kan wel eens duren, mail ze dan dan komen ze zeker in de lucht...

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Uitleg na oplevering zou iets beter kunnen.

Beste meneer Brouwers,
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat onze monteurs goed met u mee hebben kunnen denken en de installatie naar alle tevredenheid is verlopen.
Wij wensen u nog vele...
Beste meneer Brouwers,
Wij wensen u nog vele zonnige dagen toe!

Sebestik jaroslav

Zie mijn schrijven

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Als mensen niet werken komen er ook geen problemen, en als die er zijn dan is er nog maar één ding belangrijk en dat is de OPLOSSING en dat is prima gedaan, nu naar 3 maanden in gebruikt alles 100%... Als mensen niet werken komen er ook geen problemen, en als die er zijn dan is er nog maar één ding belangrijk en dat is de OPLOSSING en dat is prima gedaan, nu naar 3 maanden in gebruikt alles 100% in orde, o ja geen zon geen stroom

Beste meneer Jaroslav,
Beste meneer Jaroslav,
Bedankt voor uw mooie review. Er ware wat obstakels bij het proces van uw installatie, maar gelukkig zijn wij overal samen goed uitgekomen en heeft u er toch nog een tevreden gevoel aan overgehouden.
Wij wensen u nog vele zonnige dagen tegemoet!

Claessens

De offerte verliep vloeiend. De levertijd zou 6 tot 8 weken zijn. Dat werden 3 maanden. Maar op de geplande dag van de installatie kwam er niemand opdagen... ook geen af-bericht gehad.

Mailtjes worden niet meer beantwoord. Na veel gedoe uiteindelijk vandaag een nieuwe afspraak gemaakt, maar dat kon pas over een maand! Huh? Maar ik was eigenlijk toch na 3 maanden wachten "al" aan de beurt? Wie gaan er nu opeens voor??

Wat een ruk bedrijf waar de planning en klantvriendelijkheid te wensen over laat.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Beter plannen, afspraken nakomen en beter communiceren!

A. Rijkeboer

Alles volgens afspraak verlopen, uitstekende monteurs, kwamen om 10:00 in de ochtend en om 14:30 was alles geinstalleerd, monteurs denken met je mee.

Beste meneer Rijkeboer,
Bedankt voor uw goede review en nog vele zonnige dagen toegewenst!

Wesley

Offerte snel geregeld, na zorg en storingen zeer SLECHT

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Vele mail verstuurd naar GoVolt. Heb diverse storingen. Maar er komt niemand. Geen een telefoon terug, geen afspraak geen mail. Ja ik loop naar de planning, week later nog niets. Ja het is druk bla... Vele mail verstuurd naar GoVolt. Heb diverse storingen. Maar er komt niemand. Geen een telefoon terug, geen afspraak geen mail. Ja ik loop naar de planning, week later nog niets. Ja het is druk bla bla. Heb nu al vanaf maart storingen aan het systeem en er is nog niet eens een afspraak gemaakt! ZEER SLECHTE AFTERSALES BEVEEL HET SEKER NIET AAN

Beste Wesley,
Erg vervelend om te lezen dat u al lang aan het wachten bent voor het verhelpen van uw storing.
Beste Wesley,
Wegens personeelstekort hebben wij een achterstand gehad in de planning en heeft het inplannen van een datum langer geduurd dan normaal. Wij bieden hier ons welgemeende excuses voor.
Wij hebben er hard aan gewerkt om de achterstand weg te werken en inmiddels voor u ook een nieuwe datum in kunnen plannen op 31 mei. Wij streven ernaar om de installatie op deze datum naar uw tevredenheid af te sluiten.
Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Arien de Bok

Vooraf leek het een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De kwaliteit in service is helaas érg ver te zoeken.
Een absolute afrader om met dit bedrijf in zee te gaan!

Mijn redenen...
Vooraf leek het een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De kwaliteit in service is helaas érg ver te zoeken.
Een absolute afrader om met dit bedrijf in zee te gaan!

-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-De monteurs (2 sets) waren onkundig; ze wisten niet hoe hun eigen apparatuur werkte, hadden de juiste spullen niet bij, gingen weg voordat het werkte, lieten verknipte kabels en onnodige boorgaten in de muur achter.
-De monteurs waren gemakzuchtig; keer op keer te laat en waren continue aan het bellen en/of meerdere uren weg zonder melden.
-Bij vragen om korting/vergoeding wordt er gelijk naar de algemene voorwaarden gewezen, waarin de klant tot van alles verplicht is maar GoVolt schijnbaar kan doen en laten wat ze willen.
-Achteraf wordt er (bij een nog niet werkend systeem) al na 1 dag gedreigd met een incassobureau.

-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-De monteurs (2 sets) waren onkundig;...
-Plaatsing duurde 3 dagen in plaats van de beloofde halve dag
-Bij vragen om korting/vergoeding wordt er gelijk naar de algemene voorwaarden gewezen, waarin de klant tot van alles verplicht is maar GoVolt schijnbaar kan doen en laten wat ze/jullie willen.

Beste meneer de Bok,
Beste meneer de Bok,
Wij betreuren dat het proces van de installatie niet naar behoren is gegaan. Naar aanleiding van uw review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij hebben wij ervoor kunnen zorgen dat uw installatie naar behoren werkzaam is en u voor het ongemak een compensatie aangeboden waar u ook akkoord mee bent gegaan.
Uiteindelijk hebben wij het gezamenlijk goed af kunnen sluiten. Mochten wij u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, staan wij u graag te woord.

Paul

Buiten de planningperikelen (6-8 weken werd 4 maanden) prima technische oplevering.

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Planning en afhandeling teruggekoppelde informatie

Beste Paul,
Bedank voor uw review.
Beste Paul,
Bedank voor uw review.
Onze excuses dat uw installatie buiten de aangegeven indicatie is gevallen. Wij hebben wegens een enorm snelle groei in ons bedrijf en een krapte aan personeel een achterstand gehad. Gelukkig hebben wij deze inmiddels kunnen wegwerken.
Fijn om te lezen dat de oplevering wel naar tevredenheid is geweest en we het toch nog goed hebben kunnen afsluiten.
Nog vele zonnige jaren toegewenst!

Dik

De zonnepanelen en installatie in 1 dag opgeleverd. ziet er goed uit. bedankt GOVOLT

Beste Dik,
Bedankt voor uw review, wij waarderen de 10 sterren enorm!
Nog vele zonnige dagen toegewenst.

Rowdy Lagraauw

Zeer onprofessioneel

Eventuele verbeterpunten en/of tips:

Alles - planning - communicatie - afspraken nakomen - kennis van materiaal - klantvriendelijkheid - bedrijfsvoering

Beste meneer Lagraauw,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er heel veel bij u mis is gegaan.
Beste meneer Lagraauw,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er heel veel bij u mis is gegaan.
Wij hebben de afgelopen periode te maken gehad met een enorm snelle groei binnen ons bedrijf. Hierdoor is het voor ons lastig geweest om ook op tijd goed en voldoende personeel te vinden. Gelukkig hebben wij dit inmiddels meer personeel in dienst waardoor wij onze kwaliteit hebben kunnen aanscherpen.
Ik heb vernomen dat er inmiddels contact is geweest tussen u en onze afdeling klachtenafhandeling en dat wij tot een compensatie zijn gekomen met wederzijds goedkeuren.
Wij begrijpen dat het erg frustrerend moet zijn geweest voor u dat uw afspraak weer was verzet en willen u bedanken dat u hier toch begrip voor heeft.