Snelle levering en goede service

Zeer snelle reactie op vraag via het contactformulier.

Duidelijke service

niet vragen om reply

Reactie Goudbeek Emaille:

Dank u wel voor uw beoordeling! Alles beoordeel u uitstekend behalve de after sales, deze beoordeeld u als slecht omdat wij niet moeten vragen om een reply. Ik heb dit nagekeken en het enige waarbij... Dank u wel voor uw beoordeling! Alles beoordeel u uitstekend behalve de after sales, deze beoordeeld u als slecht omdat wij niet moeten vragen om een reply. Ik heb dit nagekeken en het enige waarbij wij gevraagd hebben om een reply is de uitnodiging voor de feedbackcompany. Excuses als dit vervelend bij u overgekomen is! U bent ook helemaal niet verplicht om dit in te vullen, maar wij doen dit zodat andere klanten kunnen zien of u wel/niet een geschikte verkooppartij zijn. Vriendelijke groet, Janneke

Ilse

Prima!

Bedankt! Vrolijke groetjes, Janneke

H. Schoonhoven

Uiterst klantvriendelijk

De verkoopster weet waar ze het over heeft en laat de keus verder helemaal aan je zelf over

Reactie Goudbeek Emaille:

Dank u wel voor uw compliment, nadat u een aantal keren bij mij in het winkeltje geweest bent, is dat echt fijn om te horen. Vriendelijke groet, Janneke

Snelle service. mooi product

Reactie Goudbeek Emaille:

Fijn om te horen dat u het emaille mooi vind. Iedere dag verzenden wij pakketjes en dan hebt u het inderdaad snel in huis! Hartelijke groet, Janneke

Els Engel-Booden

In een mailtje aan Goudbeek Emaile heb ik al laten weten zeer tevreden te zijn over de producten en de manier van afwerking van de bestelling.

De aandacht waarmee de producten zijn verpakt is opvallen.. Een leuk lintje om de pompdoeken, een gezellige envelop en een duidelijke gebruiksaanwijzing. Het geeft je het gevoel dat iemand... De aandacht waarmee de producten zijn verpakt is opvallen.. Een leuk lintje om de pompdoeken, een gezellige envelop en een duidelijke gebruiksaanwijzing. Het geeft je het gevoel dat iemand persoonlijk voor jou een cadeau heeft uitgezocht.

Ga vooral zo door!

Reactie Goudbeek Emaille:

Ik heb bij iedere bestelling ook het gevoel dat ik iemand ga verrassen met een cadeautje, fijn dat dat u ook opgevallen is, dan weet ik dat het bij de klant ook zo overkomt! Hartelijke groet, Janneke

Wat een leuk bedrijf en wat een leuke site. Heerlijk, van die oud Hollandse producten, tijdloos en mooi!

Leuke sfeervolle site.
Vriendelijke en vrolijke bejegening.

Geen!

Reactie Goudbeek Emaille:

Wat fijn om te horen!! Zoveel plezier heb ik zelf ook in het speuren naar oud Hollandse producten en om de webshop daarmee te vullen. Ik ben blij dat ik een vrolijk pakketje naar u mocht... Wat fijn om te horen!! Zoveel plezier heb ik zelf ook in het speuren naar oud Hollandse producten en om de webshop daarmee te vullen. Ik ben blij dat ik een vrolijk pakketje naar u mocht sturen.
Hartelijke groet, Janneke

Rifko Meier / OystersXO.com

Ik bestel mijn pompdoeken bij Goudbeek Emaille

Ik woon in New York en heb de bestelling soms zelfs binnen een week in huis. Snel, goede kwaliteit en vriendelijk.

Ik heb echt geen idee wat beter zou kunnen,

Reactie Goudbeek Emaille:

Dank u wel dat is erg fijn om te horen! Het is ook leuk dat onze pompdoektheedoeken de hele wereld over gaan! Hartelijke groet, Janneke

Ria Romein

Zeer klantvriendelijk, informatief en eerlijk over de beschadigde producten.

Heeft een zeer eigen stijl en hart voor de producten die ze verkopen en is zeer klantvriendelijk.

Op de site valt mij op dat er veel geadverteerd wordt met beschadigde producten. Mijns inziens dient men dat op de een of
andere manier te minimaliseren, anders denkt men: dit bedrijf...
andere manier te minimaliseren, anders denkt men: dit bedrijf heeft wel veel beschadigde producten.
Verder heb ik geen tips en verbeterpunten.

Reactie Goudbeek Emaille:

Hartelijk bedankt voor uw compliment! Ik probeer mijzelf in de klant te verplaatsen omdat ik het zelf ook fijn vind om klantvriendelijk geholpen te worden. Fijn dat u dit ook zo ervaren hebt.... Hartelijk bedankt voor uw compliment! Ik probeer mijzelf in de klant te verplaatsen omdat ik het zelf ook fijn vind om klantvriendelijk geholpen te worden. Fijn dat u dit ook zo ervaren hebt.
De beschadigde producten staan alleen in de koopjeshoek. Maar inderdaad als u bij zoeken een zoekwoord intypt komen daar ook de beschadigde producten onder te staan, het zou fijn zijn als daarop dan weer gefilterd kon worden. Ik ga daar naar kijken. Bedankt voor de tip!

K. vd Beek

Kopen van diverse producten

Eigenaar heeft passie voor haar product. Leuke, gezellige meid.

Reactie Goudbeek Emaille:

Fijn dat dit bij u als klant ook zo overkomt! Veel plezier met uw producten!