Een fluitketel geleverd, waarvan de fluit het niet deed.
Zonder problemen een andere fluit gezonden en zeer plezierig contact met Janneke Goudbeek.

zeer klantvriendelijk

ga zo door

La Esmaltería (Spanje)

De ervaring was perfect.

Altijd bereid. Heel enthousiast.

De factuurmethode. Mischien alles in een document.

Godelieve Vaesen

Zeer klantvriendelijk en prachtig materiaal.

Producten worden perfect beschreven en weergegeven zoals ze zijn.

Neen.

dingenliefde

Super klantvriendelijk, fijn om zaken met jullie te doen!

Een rood steelpannetje besteld, een kleine week later in huis. Het pannetje is mooi, een prachtige kleur rood en een goede kwaliteit emaille, ik wist niet dat emaille zo strak en glad kon zijn.

Product is van goede kwaliteit.

Verpakking leek weinig professioneel, iets te kwistig met bubbeltjesplastic, de doos paste niet. Een iets duurzamere verpakking zou een verbetering zijn. Hieronder moet ik iets scoren over... Verpakking leek weinig professioneel, iets te kwistig met bubbeltjesplastic, de doos paste niet. Een iets duurzamere verpakking zou een verbetering zijn. Hieronder moet ik iets scoren over klantvriendelijkheid, reactiesnelheid en after sales, dat lijkt me alleen aan de orde als ik na ontvangst van het product nog vragen heb. Daarom is het beter die vragen niet verplicht te maken, want nu weet ik niet wat ik daar in moet vullen.

Katja

Mooie producten en heel goed verpakt verzonden (meters aan bubbelfolie). Goed op de hoogte gehouden van de stappen van de bestelling.

Heel goed verpakt

snellere verzending zou leuk zijn

Prima hoor, de eerste levering ging een beetje mis maar werd goed opgevangen.

persoonlijk contact

voor zakelijke klanten zou het makkelijk zijn de adviesprijzen te zien. Die zie je nu niet als je een zakelijk account hebt.

peter dheere

Het bedrijf is gewoon top

mijn product was gewoon zo als op de foto van de website

ik weet niet wat er moet verbeteren alles is voor mij uitstekend gewoon top bedrijf mijn aankopen zelf zeer goed verpakt want ik woon in belgie ik heb u daar veel dank voor

Reactie Goudbeek Emaille:

Wat super leuk om te horen! Dank u wel! En veel plezier met uw emaille bordje :)

Caroline Crutzen

Vriendelijke en goede service

Zeer vriendelijke service en de emaille was super beschermend verpakt :-)

Valt me zo even niets in