Marlou ten Heggeler

Uitstekende service.

Ik had een emaille kan besteld en deze was zeer zorgvuldig verpakt, zodat de kans op beschadigingen werd uitgesloten.

Ik kan geen tips bedenken.

Prima ervaring. Er was een tijdelijke storing in de betaalmodule (bij derde partij), waardoor bestelling niet lukte. Snel opgelost en daarna levering volgens de ‘normale’ route.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

Op de website wordt een pagina over een produkt op een telefoon zo getoond, dat eerst de prijs en mogelijkheid tot toevoegen in winkelwagen verschijnen en pas daaronder meer informatie. Ik was op... Op de website wordt een pagina over een produkt op een telefoon zo getoond, dat eerst de prijs en mogelijkheid tot toevoegen in winkelwagen verschijnen en pas daaronder meer informatie. Ik was op zoek naar diameter van een schaal en deze leek eerst niet worden vermeld.

Vereecken pierre

Twee maal coca cola emaillebordjes gekocht . Eerste keer was perfect, tweede levering was niet zo perfect met drie verticale bordjes schade aan de ophanggaatjes

Snelle kevering

Toch mss produkt toch even checken alvorens te verzenden

Lennart Lens

Heel vriendelijk en hulpvaardig

Er wordt onmiddellijk geantwoord op vragen en er wordt veel moeite gedaan om de klant tevreden te stellen.

Een betere manier om de grootte in te schatten van wat je aankoopt. Misschien via vergelijkende foto's?

Tc K

Zeer positief .
Via de telefoon ben ik heel snel en vriendelijk geholpen en te woord gestaan ik stond er zelf even van te kijken hoe snel dat verliep.
De items die ik had besteld waren...
Zeer positief .
De items die ik had besteld waren snel en heel netjes verzonden.
Ik ben zeer tevreden over de verloop van mijn bestelling bij dit bedrijf.
Ik ga hier zeker weer bestellen!

Goede verzending.
Duidelijke site.
Goed contact mee te krijgen.
Vriendelijk.

Het enige wat ik bij mijn bestelling een beetje eng vond was dat.... wanneer ik ging afrekenen mijn apparaat aangaf dat de site op dat moment onveilig was!!
Alles is goed gegaan....
Alles is goed gegaan. verder..Wellicht dat het lag aan dat ik mijn bestelling deed via de iPad?

joke

Goede ervaring en snelle service

snelle en goede service

als iets wordt aanprijst dan mag ik geen ander / hoger bedrag zien bij afrekenen.

Netjes geholpen!

Robbert

Mooie producten. Eerlijke prijs

duidelijke website. Veel varianten van producten.

Lagere grens voor gratis verzending

Winkel van 't Singel

Goede en snelle levering.

Erg goed en stevig verpakt verzonden

nee