Marga

Snelle reactie en snelle levering

Paul Van Den Abbeele

Positieve ervaring

Aanbod is overzichtelijk .

De emaille emmers die ik besteld had, waren heel erg goed verpakt en zijn snel gearriveerd.

Kim

- duidelijke site
- mooie producten
- super snelle levering
- snelle communicatie via mail: er was een foutje gebeurd met de levering. Dit werd asap rechtgezet. Waarvoor dank

Snelle levering.
Foutjes worden meteen rechtgezet.
Vriendelijke communicatie.

De betaling: zou makkelijker kunnen met de betaal app op je gsm.

Ik had betaling gedaan via ideal en twee dagen lang stond op VOLG STAP-VOOR-STAP UW BESTELLING dat ze wachten op betaling terwijl geld dus meteen van mijn rekening was afgeschreven.ik heb ze gebeld...

Reactie Goudbeek Emaille:

Jammer dat u ons bedrijf een 1 waard vind. Graag wil ik hierop reageren. Als u bij uw account inlogde stond er inderdaad dat er nog niet betaald was, dit kwam door een tijdelijke storing in de koppeling met het betalingssysteem dat heb ik u ook gemaild. Ik heb het handmatig aangepast. U hebt ons 1x gebeld op het vaste nummer en 1x op het mobiele nummer. Inderdaad kon ik op dat moment niet opnemen, maar u had mijn voicemail ingesproken. Ik heb u daarna een mail gestuurd met alle informatie waar u om vroeg incl. de barcode. Onze levertijd is maximaal 3 werkdagen daar hebben wij ons in uw geval ook zeker aan gehouden en hierover werd u tijdens het bestelproces ook duidelijk geinformeerd. Vriendelijke groet, Janneke

M.C. Schotanus

Alles goed afgehandeld.

Netjes ingepakt, vlotte behandeling

zou ik zo niet weten

Alles oke . duidelijk website en duidelijk wanneer het geleverd wordt.

goed

nee

Prachtige emaille spullen. De foto’s zijn duidelijk en kloppen met de werkelijkheid. Goede en snelle levering.

Alles is prima geregeld.

W.Bhattoe

Een goed bedrijf.
Je wordt zeer vriendelijk geholpen

Alles is naar mijn wensen gegaan.

Bhattoe

Super goed geholpen door de medewerkster.