Erg goed!

Snelle service en ook snelle oplossing voor foutjes.

erik moller

Zeer goed, ze beelen terug als ze denken dat er iets niet klopt, geweldige services

communicatie

Heb al enkele malen programmaboekjes besteld voor mijn kamerkoor.

Gaat meestal heel soepel en snel en de kwaliteit is prima.

Laatste keer was er ineens onduidelijkheid. Op de website blijkt niet of het aantal pagina's dat je opgeeft inclusief of exclusief de kaft is, dat leidde tot mails heen en weer. Ik vond het niet... Laatste keer was er ineens onduidelijkheid. Op de website blijkt niet of het aantal pagina's dat je opgeeft inclusief of exclusief de kaft is, dat leidde tot mails heen en weer. Ik vond het niet handig dat de behandelende persoon niet even belde maar mailde; daardoor liepen wij vertraging op want ik zie mijn mail niet elke dag. Bovendien zei hij het vreemd te vinden dat de achterkant van ons programmaboekje leeg zou blijven, maar dat vind ik vrij normaal en dat doen we eigenlijk altijd. Maar ach, het is allemaal goed gekomen. Wel dus de tip: zet op de site bij programmaboekjes of het aantal pagina's met of zonder kaft is!

Goed, prima product voor een prima prijs. Jammer dat de bestelling niet werd afgeleverd op het opgegeven afleveradres, maar aan de andere kant van Nederland.

Heel erg snel, en prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

De bestelde brochures werden geleverd op het contactadres i.p.v. op het afleveradres. Heel onhandig, aangezien beide locaties nogal wat kilometers uit elkaar lagen.

Bij de bestelling...

Bij de bestelling was gekozen voor achteraf betalen d.m.v. rembours, waarop er de volgende dag een mailtje kwam dat er nog niet betaald was. Dat klopte inderdaad, waarna werd beloofd dat er een factuur gestuurd zou worden. Dat is niet gebeurd, dus de betaling heeft plaatsgevonden met de factuur die bij de bevestiging van de bestelling zat.

Reactie Goud PrintCenter:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Vervelend om te lezen dat wij onze afspraken niet zijn nagekomen. Wij zullen hier en volgende keer zeker meer aandacht aan besteden. U ontvangt van ons, via de mail een kortingscode waarmee u bij de volgende bestelling korting ontvangt. Nogmaals excuses.
Namens drukkerij123
Alexander Bot

Nadia Ali

Ik ben erg tevreden over Drukkerij123. Op zaterdag heb ik een opdracht ingediend via de website en dinsdag was het drukwerk al binnen. De kwaliteit van het drukwerk is ook super!

De site is eenvoudig te gebruiken.

Nadat ik mijn opdracht had verstuur kon ik niet zien of het .pdf bestand goed was meegekomen.

Yaksha's Lessen

Fijn dat ik voor zo'n mooie prijs een brochure kon uitproberen. Kleine oplage was erg betaalbaar dus ik bestel er zeker meer in de toekomst

Eerste ervaring: Zeer goed

Geen gedoe met allerlei ingewikkelde vragen en tekeningen vooraf. Gewoon een PDF opsturen en twee dagen later hadden we zeer mooie en kwalitatieve A# posters voor een mooie prijs.

Voorlopig geen aanmerkingen of verbeterpunten.

FEL

Bij mijn eerste contact werd 5% korting geboden. Ik vulde de code in, maar op de rekening vond ik de korting niet terug. Een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik het antwoord dat ik de code de... Bij mijn eerste contact werd 5% korting geboden. Ik vulde de code in, maar op de rekening vond ik de korting niet terug. Een mailtje gestuurd en daarop kreeg ik het antwoord dat ik de code de volgende keer kan gebruiken. Maar ik weet niet of ik na deze ervaring nog een bestelling zal doen.

Goedkoper dan concurrenten.

Betere service via de website. Snellere levering, bijvoorbeeld via PostNL.

Reactie Goud PrintCenter:

Beste Frans,
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb het even nagezocht maar kan niets terug vinden over de toegezegde korting of kortingscode. Ik hoor graag nog van...
Beste Frans,
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb het even nagezocht maar kan niets terug vinden over de toegezegde korting of kortingscode. Ik hoor graag nog van u.
Alexander Bot

Voor de tweede keer hier wat besteld, erg tevreden.

Prima kwaliteiy

Geboortekaartjes besteld

Service, kwaliteit, snelheid

Track en trace van pakketje, of mail wanneer iets verzonden is