Hetty veenhuis

Alles was goed geregeld.

Willemijn Arts

We hebben een hele gezellige en geslaagde middag gehad. De jongens hebben zich uitstekend vermaakt en werden professioneel begeleid.

Begeleider had alles goed onder controle, ondanks de twee groepen die steeds tegelijk speelden, en de snelle opvolging tussen de groepen. Lasergamen in het bos is een unieke ervaring voor jongetjes in de leeftijd van onze zoon. Een soort computerspel maar toch lekker buiten en met veel rennen en beweging.

Ter burg

Lasergamen was prima. Alleen wel jammer dat je nergens kan zitten als je af bent.

Ter burg

D

Heel leuk feest

Goede leider, streng op een leuke manier

Yven

Goed georganiseerd spel.

C.veltmann

Geweldig goed georganiseerd!

obs groenehoek

Net zoals elk jaar weer ons schoolkamp afgesloten met lasergamen. Opnieuw alles prima georganiseerd. De kinderen vonden het ook dit jaar weer geweldig!

Altijd op tijd. Genoeg materiaal enz. Prima organisatie en duidelijke uitleg voor de kinderen.

Ellis Zirkzee

De overall ervaring was super, mooie locatie, prachtig weer en enthousiaste kinderen. De enige wat negatieve ervaring was toch wel de persoon van Gotcha die het feestje verzorgde. Deze meneer kwam...

Het concept zelf werkt gewoon top voor die kinderen

Jeugd club Samuel

Afgelopen zaterdag een top uitje gehad in het bos van Bilthoven lasergamen... super fanatiek..geweldig leuk om te doen.. echt een aanrader, super geregeld, leuke instructeur!! Komen zeker een keer...

Leuk stuk bos wat glooiend veel schuilplaatsen, kon goed richten met apparatuur! Leuk in legerprints en niet te vergeten de camouflage stift...je waant je helemaal in the game!!