Caroline Pols

Erg leuk! Goede begeleiding due zag wanneer kinderen toe waren aan andere teams / ander spelletje. Regelde dit simpel. Was zodoende leuk voor iedereen!

Rustige organisatie, stoere spullen en lekker weer scheelt natuurlijk ook een heleboel.

Nicole Aarts

Hele leuke actie voor de kinderen. Er wordt super omgegaan met de kinderen. Naar begeleiders zeer vriendelijk en gastvrij. Heerlijk de rust zelve, ondanks vele springende onrustige kinderen. En dit...

Ik vond de manier van omgang met de kinderen tijdens de instructie super. Dat geeft meteen een goed gevoel.

Smit

Enthousiast en leuk met de kinderen.
Een mooi uur in de bossen!

Alles was top top geregeld

Joke van Breda

Erg mooie locatie met professionele begeleiding.
Topmiddag gehad.

Strakke leiding.
Flexibiliteit mbt extra deelnemers.

Numan

Wij hebben het heel leuk gehad. Degene die het begeleide deed dat zo goed. Hij ging zo goed met de kids om. In een woord geweldig!!! Ook het termijn was heel erg mooi aangelegd.

Dat was toch wel de begeleiding van de kids.

Tineke

Fantastisch! Supergoede instructeur ook in Appelscha!

De instructeur was perfect!

Roland

- Kinderfeestje - Richard kon prima o gaan met de zeer enthousiaste mannetjes.
- Prima opgevangen op locatie
- Duidelijke instructie
- Geslaagde middag

- Materieel goed
- Begeleiding goed
- Terrein in Bilthoven prima

Paul van Schie

Wat norsige begeleider die niet echt heel veel social skills heeftom er een feestje van te maken

Dat de kinderen het eenvoudig accepteerden dat de ene keer team groen en de andere keer team rood won

Angela Sap

Met 20 vrouwen al schietend door het bos. Met 20 vrouwen ook een hoop gekakel tussen door. Geweldig hoe de jonge instructeur dat kippenhok snel weer stil kreeg door ff hard te fluiten. Iedereen was...

Leuke locatie. De kleding en petje ook leuk voor de extra beleving. Wij hebben van de activiteit genoten!
Het contact en de correspondentie was ook prima.

simone

Top! heerlijk weer en superleuk spel... Ondanks dat mijn groepje ongeveer 8 jaar oud was, dus best beetje jong maar ze hebben het fantastisch gehad en moeders ook..;-)

buitenactie/ doet geen zeer/ leuk spel