Eddy van 't Ende

Prima locatie en duidelijke uitleg van de begeleider.

De groep mocht zijn eigen invulling geven aan het spel.
Ontspannen omgang met de deelnemers en begeleiders.

Moerman

Enthousiaste ontvangst, goed verzorgd, mooie omgeving en duidelijke uitleg. Wij waren met over het algemeen 8 jarigen op een kinderfeestje & het was zeer geslaagd!

Zie bovenstaande punten.

Leontien Zuidinga Basisschool De Wilge

Via telefoon afgesproken. Dit werkte prima! Daarna via de mail een bevestiging gekregen. Vlak van te voren nogmaals een herinnering. Top! Van mij hadden er ook 4 kleuren petten mogen zijn, dit maakt...

Genoeg geweren en genoeg jasjes. Duidelijke uitleg. Enthousiaste begeleider! (Jan)

Kuiper

Super gezellige activiteit. Goede informatie en uitleg over de activiteit. Met humor.
Contact vooraf via mail was goed. Duidelijke info!

Mooie locatie. Gezellige en goede uitleg van het spel. Er is ruimte voor eigen ideeen en inbreng.

Ina Nilsen

We waren er met een vrijgezellenfeest. Het is een ontzettend leuke activiteit met meerdere spellen om te spelen. Lekker actief en iedereen voelt zich weer even kind die speelt in het bos. Erg...

De locatie is heel leuk. Groot oppervlak, mooi gebied.

Ageeth Mulder

De kinderen hebben heerlijk gespeeld en raakten er op de terug niet over uitgepraat.

Het parcour
De 2 verschillende standen op het wapen
De kleding
Leuke begeleiding en goede uitleg

Evenmens

Nette ontvangst goede begeleiding alles verliep soepel

vriendelijke begeleiding

Suzanne

We vonden het leuk en prima georganiseerd. De kinderen zijn heel enthousiast thuisgekomen. Bedankt voor de activiteit!

PV De Branding

Spannende locatie

Goede opbouw in het spelelement

Basisschool De Zevenster

Er hadden er een prachtige dag bij dus met veel plezier hebben alle kinderen lasergame gespeeld!