Waardeloos

Reactie GorillaSports:

Beste Kim, bedankt voor je feedback! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment niet spreken bent over hoe alles is gelopen. Wij doen altijd ons uiterste best om binnen de afgesproken... Beste Kim, bedankt voor je feedback! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op dit moment niet spreken bent over hoe alles is gelopen. Wij doen altijd ons uiterste best om binnen de afgesproken termijn te leveren. Er heeft zich een situatie voorgedaan waar wij tot onze spijt geen invloed op hadden. Ik zie het mailverkeer met jou dat mijn collega herhaaldelijk zijn excuses heeft aangeboden voor de situatie. Onze excuses dat wij jou niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.

Elisabethe Ramos Fortes

Geweldig. De bestelling was veel eerder binnen dan gepland.

G.G

Super goed en netjes

J. Sijsenaar

Veel e-mails, amper tot geen oplossingen

Reactie GorillaSports:

Hoi Jordy, bedankt voor je feedback. Dit nemen wij zeker mee:-). Wij wensen jou ondanks alles veel sportplezier en zien je graag een keer terug in onze webshop.

Nico Verberckmoes

Over hetgeen ik al heb besteld ben ik tevreden.. ik ben echter zeer ontevreden over het aantal maanden.. om nog te zwijgen over een heel jaar sinds de Corona bullshit is begonnen er amper... Over hetgeen ik al heb besteld ben ik tevreden.. ik ben echter zeer ontevreden over het aantal maanden.. om nog te zwijgen over een heel jaar sinds de Corona bullshit is begonnen er amper gietijzeren halterschijven voorradig zijn.. dus je kan bij jullie momenteel terecht voor zoveel toestellen maar als je schijven nodig hebt moet je ze ergens anders zoeken???

Reactie GorillaSports:

Hoi Nico, bedankt voor je feedback! De gietijzer schijven zijn nu inderdaad schaars:-(, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij hebben nu in onze showroom wel gietijzer schijven op... Hoi Nico, bedankt voor je feedback! De gietijzer schijven zijn nu inderdaad schaars:-(, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Wij hebben nu in onze showroom wel gietijzer schijven op voorraad:-). Mocht je interesse hebben, neem dan even een kijkje op onze showroom website: https://showroom.gorillasports.nl/halterschijven/gietijzer/

Billy van Leeuwen

Prima alleen is het apparaat zelf minder dan verwacht.

Reactie GorillaSports:

Hoi Billy! Bedankt voor je feedback! Wij vinden het erg jammer dat het apparaat niet aan jouw verwachting voldeed:-(. Wij hopen je graag weer een keer terug te zien in onze webshop!

M

Slecht

Reactie GorillaSports:

Hoi Melvin! Ik zie dat deze review betrekking heeft op een bestelling van een jaar geleden. Wij waarderen het altijd als onze klanten de moeite nemen om ons feedback te geven. Desalniettemin vinden... Hoi Melvin! Ik zie dat deze review betrekking heeft op een bestelling van een jaar geleden. Wij waarderen het altijd als onze klanten de moeite nemen om ons feedback te geven. Desalniettemin vinden wij het wel jammer dat je ons na een jaar een slechte review geeft:-(.

Wim

Prima, alles goed verlopen.

Nicolas Willaert

Goed en snelle levering