Stijn Vanheste

Zeer degelijke producten en snelle levering

Hodes

Goede service . Snelle levering!

J

Product was niet geschikt voor doeleinde (te dikke stangen voor gewichten). Retoursproces kon makkelijker maar hier wordt volgens GS aan gewerkt.

Tylo Kwant

Dankjewel Jack! veel plezier met trainen 💪 ^IO

Moreno Tienpond

Dankjewel Moreno! Trainse en veel plezier met je boks set 💪 IO^

T.A

Slechte kwaliteit, veel problemen bij toestellen

Hi Trevin,
Hi Trevin,
Bedankt voor je review. Ik lees dat je aangeeft dat er veel problemen zijn met toestellen maar we zien dat jij maar 1 toestel bij ons hebt besteld. Zou je kunnen aangeven of je wellicht andere orders hebt waar problemen mee waren? Dit konden wij zo snel niet terugvinden, maar zouden graag een oplossing bieden. Wat betreft het probleem met jouw toestel had je aangegeven het probleem al opgelost te hebben. Desondanks hebben wij aangeboden het onderdeel te vervangen, hier hebben we nog geen reactie op mogen ontvangen, maar dit aanbod geldt natuurlijk nog steeds! Er is natuurlijk ook nog altijd de optie te retourneren of ruilen als je echt niet tevreden bent met de kwaliteit van een product. We horen graag van je hoe we je verder kunnen helpen en wensen je een mooie dag toe!

PJ

Goed om te beginnen

Reactie GorillaSports:

Hi Pieterjan, dank voor het achterlaten van een beoordeling. We vinden het natuurlijk erg jammer dat we niet een mooiere beoordeling hebben maar vinden het wel belangrijk dat we feedback hebben op... Hi Pieterjan, dank voor het achterlaten van een beoordeling. We vinden het natuurlijk erg jammer dat we niet een mooiere beoordeling hebben maar vinden het wel belangrijk dat we feedback hebben op het product. Nu is deze set echt voor thuisgebruik, dus wellicht low budget maar ook met een verkoopprijs die daarbij hoort;) De maximale belastbaarheid wordt niet altijd volledig benut juist omdat men dat meer in de sportschool doet. Wel is het zo dat de lat pulley inderdaad goed en regelmatig onderhouden moet worden om de max. belasting aan te kunnen. Ik ben wel blij dat je al bijna twee jaar traint met de set en ik neem de feedback mee naar ons product team. Dank je wel!

Hondengedragsmeester

Flexibel, en tòch krachtig.

Bedankt voor je review Rashad! 💪 IO^