Sebastiaan Nikkels

Super producten

Nancy de Wit

Erg goed!

Eddy Symoens

Snelle en correcte afhandeling. Echter, jammer dat een gebruiksaanwijzing niet meegeleverd wordt en dat de gebruiksaanwijzing die op internet te vinden is maar pover is.

Jeroen de Boer

Het geleverde product is uitstekend. Het contact met de klatenservice kan beter gestroomlijnd worden: contact met verschillende medewerkers, waarbij ogenschijnlijk de interne communicatie beter kan.

A. de Jong

Wij hebben screens gekocht. In de winkel kregen wij een duidelijke uitleg naar de mogelijkheden en meteen een offerte mee. Na het inmeten werden we prima op de hoogte gehouden via de mail van het... Wij hebben screens gekocht. In de winkel kregen wij een duidelijke uitleg naar de mogelijkheden en meteen een offerte mee. Na het inmeten werden we prima op de hoogte gehouden via de mail van het bestelproces.
De screens zijn netjes gemonteerd en wij zijn er heel tevreden over.

Voor onze nieuwbouwwoning in Zoetermeer hebben wij alles bij Solano gekocht en vooraf laten inmeten. Positief vinden wij vooral dat Solano voor de binnen- en buitenkant van de woning alles levert.... Voor onze nieuwbouwwoning in Zoetermeer hebben wij alles bij Solano gekocht en vooraf laten inmeten. Positief vinden wij vooral dat Solano voor de binnen- en buitenkant van de woning alles levert. Behalve screens, hebben we ook horren, plisees en rolgordijnen bestelt.

Sander Voorn

Prima levering, goede kwaliteit

Liesbeth Houwelingen Van

Mw. Jonker

Goed geholpen en vlotte service