Fam. van Der Veen

Product kwaliteit en kennis is prima. Communicatie naar de klant gedurende de leverantie is zeer matig.

Mannie

Teleurgesteld ....dinsdag 8 september zouden twee rolgordijnen tussen 7.45 en 9.30 geleverd worden. Wordt ik om 11.00 gebeld dat het niet doorging ! Heb ik voor niets een verlofdag opgenomen. Ook... Teleurgesteld ....dinsdag 8 september zouden twee rolgordijnen tussen 7.45 en 9.30 geleverd worden. Wordt ik om 11.00 gebeld dat het niet doorging ! Heb ik voor niets een verlofdag opgenomen. Ook geen reden door gekregen waarom de levering niet doorging. Tot nu toe niets gehoord over een nieuwe leverdatum. Ben tot nu toe dus niet tevreden.

Piet H Kolff

Het maken van de montage afspraak ging vlot en zorgvuldig. Het was eenvoudig om een keuze te maken op de webshop van Solano en ik was verheugd over de actie die op dat moment liep.
Het maken van de montage afspraak ging vlot en zorgvuldig.
Tussentijds contact per telefoon was zeer klantvriendelijk en professioneel.
Montage werd deskundig gedaan en door keurige medewerkers.
Helaas is één van de doeken te kort gesneden.
Ik merkte dat pas de volgende dag, dit omdat ik bij de oplevering dat doek niet helemaal mocht uitrollen van de monteurs. Had te maken dat er nog iets moest uitharden, op zich opmerkelijk dat dit bij het tweede element niet nodig was. De monteurs hadden dit wel zelf kunnen constateren op het moment van montage. Wellicht vonden ze dat ongemakkelijk.
Vervolgens heb ik dit per mail gemeld en kreeg de volgende dag reactie dat mijn klacht werd begrepen en direct werd opgepakt.
Ik kreeg binnen een week reactie dat herstel zou plaatsvinden en er is ook al een datum gepland.

J.j.c. Gijzen

Goed, heldere uitleg, goed produkt en vlotte levering

Bianca Korczynski

Al meerdere malen rolgordijnen besteld. Altijd van goede kwaliteit. Enkele hebben we al 4 jaar en nog altijd niet verkleurd door de zon.

Peter Maerien

Stevige rolgordijn op maat. Eenvoudig te monteren. Communicatie betreffende de bestelling is goed

Arjen Peek

Goed bedrijf, klantvriendelijk en strak georganiseerd.

Annelies

Beetje raar dat ik tot 2x toe de vraag krijg om een beoordeling te schrijven, terwijl de levering van het product ineens 3 weken is uitgesteld....

Kristien van Der Perre

Prima communicatie met de klantendienst en tevreden over het geleverde product (inzethor).