Zeer snelle en goede service

Bianca

Eerste ervaring was minder vanwege een totaal verkeerde bestelling binnengekregen. Dat is keurig netjes opgelost, duurde wel wat lang voordat ik de juiste maat rolhor kreeg.
De tweede...
De tweede bestelling verliep vlot en goed.

Stefaan

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

De bestelling is correct en snel geleverd.

Robert

Een eenvoudig online bestelproces volgde na een positief oordeel. Over de kwaliteit en de kleur van het gratis toegezonden staal. Vlotte en probleemloze aflevering. Stap voor stap begeleid bij... Een eenvoudig online bestelproces volgde na een positief oordeel. Over de kwaliteit en de kleur van het gratis toegezonden staal. Vlotte en probleemloze aflevering. Stap voor stap begeleid bij doe-het-zelf inmeten en plaatsen. Dankzij begrijpelijke meet- en montage instructies. Een uitstekende klantenservice. Verrast door een e-mail met antwoord op mijn vragen, nota bene op zondagmiddag!

Een paar bezoeken in de mooie showroom in Leeuwarden om alles duidelijk te krijgen. Luxaflex voor Solano een nieuw product.

Carlos

Uitermate slechte kwaliteit van rolgordijn

Frans van Gennep

Prima ervaring.