Abdullah Abu Zahra

Teleurgesteld, jullie komen jullie afspraken niet na. staat op jullie website dat de levering is circa 14 dagen en mijn bestelling wordt na 5 weken geleverd.wat een service

Roy

Rolluiken ingemeten op locatie. De producten werden geleverd, maar het waren de verkeerde profielen. Ik had twee man geregeld om ze op te hangen, toch maar besloten om de profielen te vermaken en de... Rolluiken ingemeten op locatie. De producten werden geleverd, maar het waren de verkeerde profielen. Ik had twee man geregeld om ze op te hangen, toch maar besloten om de profielen te vermaken en de rolluiken de plaatsen, anders moest ik de twee mannen naar huis stureb. Een bak was beschadigd zat een flinke deuk in(kan gebeuren met transport), direct gemeld. Zes dagen later nog geen bericht wanneer er een nieuwe geleverd wordt.

Rina van Der Linden

Hor past niet

Pieter van Der Tang

Else van Der Velde

Ben correct geholpen en op tijd ingelicht met inmeten en het plaatsen van mijn plicehordeur. Er werd goed rekening gehouden met het corona beleid.

H de Visser

Mijn ervaring met Solano is in één woord “ goed”

Ellen Plevier

Heel goed

Rietbroek

We waren op zoek naar een rolgordijn met zijgeleiders en kwamen op de website van Solano wonen uit. Voordat we de bestelling deden (een rolgordijn in cassette met zijgeleiders) hebben wij... We waren op zoek naar een rolgordijn met zijgeleiders en kwamen op de website van Solano wonen uit. Voordat we de bestelling deden (een rolgordijn in cassette met zijgeleiders) hebben wij telefonisch contact gehad met Solano wonen over de bevestiging van de zijgeleiders en of deze in onze situatie zouden passen. Ons werd toen aangegeven dat het mogelijk zou zijn om deze met tape te bevestigen. Het enige wat we moesten doen was, nadat we de bestelling hadden gedaan, een mail met ordernummer naar de klantenservice sturen en dan zou ervoor gezorgd worden dat de zijgeleiders met tape bezorgd zouden worden. Zo gezegd zo gedaan. Tot onze verbazing kregen we nadat we besteld hadden een mail waarin werd aangegeven dat bevestiging met tape niet leverbaar was maar dat we de zijgeleiders konden bevestigen met schroeven. Ondanks dat dit niet onze voorkeur had hebben we de bestelling toch laten staan.
Helaas bleek, toen het rolgordijn eenmaal geleverd was, dat deze niet paste. We hebben foto's gemaakt en een mail gestuurd met deze foto's met de vraag wat we wellicht niet goed deden met de bevestiging.
Na even gewacht te hebben kregen we een reactie gehad van Solano wonen en bleek dat de fout inderdaad niet aan onze kant lag. Na goed overleg met Solano zijn we tot een passende oplossing gekomen waar wij tevreden mee zijn.

Kim Klijn

Jammer dat de voorlichting achteraf niet helemaal juist bleek te zijn

Mina Asosingh

Horlamellen overlappen niet goed, te weinig ruimte