Tom Verstraete

Prima service. Geen klachten en goed product.

Tonny Verstegen

Verzendverpakking was summier.
Prima, past perfect.
Ga er nog een bestellen.
Verzendverpakking was summier.
Tip: in omschrijving staat opmerking over tussenstijl; ik zou dit wijzigen in : breedte groter dan 1500 ; Extra tussenstijl en hoogte: groter dan 1500: Extra tussendorpel.

Fischer

In de Mail spreekt U over een SMS bericht een dag van te voren.
Plus een SMS bericht op de dag zelf een uur van te voren.
Helaas werkt dat niet. Bij de vorige bestelling heeft de chauffeur...
In de Mail spreekt U over een SMS bericht een dag van te voren.
Plus een SMS bericht op de dag zelf een uur van te voren.
Helaas werkt dat niet. Bij de vorige bestelling heeft de chauffeur mij mobiel gebeld op mijn werk.
Ben toen hals over kop richting huis gegaan om de screens van mijn oprit af te halen.
Nu had ik vanmorgen gebeld met een contact persoon van Solano.
Helaas kon die niet vertellen wanneer de chauffeur zou komen.
En ja hoor zonder te bellen stond de vrachtwagen voor de deur.
Gelukkig heeft mijn vrouw samen met haar buurvrouw het zware pakket aangenomen.

Het beste is om in de mail die U mij stuurt niet meer te vermelden dat ik een SMS bericht krijg.
Ik hoop dat hiervan geleerd wordt.

Vriendelijke groet
W Fischer

Hans Klop

Netjes te woord gestaan afspraak gemaakt kreeg mail terug en de mensen zijn komen kijken alles goed gegaan.

Fam. Reijmers

Hele goede ervaring,top bedrijf

Patrick de Wolf

Inzethor

Ruud van Westen

In twee jaar tijd 2 rolluiken besteld. Zelf gemonteerd(in totaal nu 4). Bij beide rolluiken mankeerde er iets wat niet aan de montage lag. Echt vanaf de fabriek fout gedaan.
Met hun hulp op...
Met hun hulp op de achtergrond heb ik de problemen opgelost.
Geen reactie op mijn vraag voor een tegoed bon van 50€ bij het tweede rolluik. Het rolluik hing op de eerste verdieping en de kap moest eraf. Dus veel moeite moeten doen.