Makkelijk te bestellen, snelle levering en ziet er prima uit

Mary Langendijk

Topbedrijf. Hele goede service, iets waar menig bedrijf van kan leren. Ons rolgordijn bleek door onze eigen fout met verkeerde stof gleverd maar we waren net verhuisd en wilden m graag in gebruik... Topbedrijf. Hele goede service, iets waar menig bedrijf van kan leren. Ons rolgordijn bleek door onze eigen fout met verkeerde stof gleverd maar we waren net verhuisd en wilden m graag in gebruik nemen in onze slaapkamer. We kregen het advies om het rolgordijn eerst op te hangen zodat we in ieder geval een verduisterende slaapkamer hadden. Solano heeft gezorgd voor een nieuwe die we daarna in dezelfde beugeltjes konden vastklikken. En dit was helemaal gratis.

Toegankelijk, voorkomend, beleefd, zaakkundig, en leuk personeel

D.H.Venema

Goede communicatie, komen afspraken na

Prima geregeld.. goeie kwaliteit

Joyce de Leeuw

Prima ervaring. Goede en snelle communicatie over de offerte. Afhandeling van betaling ging makkelijk en snel.
Het scherm ziet er goed uit, het moet nog wel opgehangen worden dus nog niet...
Het scherm ziet er goed uit, het moet nog wel opgehangen worden dus nog niet alles gezien.
De bevestigingsset is alleen niet goed. De bouten zijn te groot. Niet alleen voor de pluggen die er bij zitten, maar ze passen niet door de gaten van de op te hangen onderdelen.

Reactie Gordijnentotaalshop.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de bouten van de meegeleverde bevestigingsset te groot zijn. Dit zou eigenlijk niet moeten. Ik zal hierover contact met u opnemen om dit verder met u te... Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de bouten van de meegeleverde bevestigingsset te groot zijn. Dit zou eigenlijk niet moeten. Ik zal hierover contact met u opnemen om dit verder met u te bespreken.

Goed en snel geleverd

karin

Snelle levering en niet duur

Prima! Fijne samenwerking en overleg gehad. Ze reageren erg snel wat prettig is.