Annelies Nicolai

Gisteren mijn rolgordijnen en plisees ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Ik had zelf wat prijzen vergeleken maar ik vond met name de site duidelijk en werd heel goed geholpen bij de klantenservice.... Gisteren mijn rolgordijnen en plisees ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Ik had zelf wat prijzen vergeleken maar ik vond met name de site duidelijk en werd heel goed geholpen bij de klantenservice. Dat gaf bij mij de doorslag. Dat ik ook snel alles kreeg, was voor mij een verassing. Daarom raad ik jullie van harte aan.

B. de Heij

Mooi materiaal, aardige mensen aan de telefoon voor evt. vragen

Els

Op tijd geleverd, goed verpakt en precies wat ik ervan verwacht had. Fijn is dat je stofstaaltjes kunt bestellen, die kreeg ik de volgende dag al in de bus.

Michel Vels

Eenvoudig online in te vullen, en de uitleg over het opmeten is heel duidelijk weergegeven

Ben Henkelman

Mooi en goed produkt

Jacomina Versluis

De rookgordijnen zijn binnen de afgesproken 3 weken geleverd, maar ze brengen de klant niet op de hoogte met dag of dagdeel dat de levering gepland staat. Er zaten al kleine krasjes in de lak en... De rookgordijnen zijn binnen de afgesproken 3 weken geleverd, maar ze brengen de klant niet op de hoogte met dag of dagdeel dat de levering gepland staat. Er zaten al kleine krasjes in de lak en wanneer je ze uitrolt maakt de ketting een enorme herrie.

A Beekman

Bijzonder goed geholpen, steeds kontakt gehad over de levering van het zonnescherm, ook bij enkele latere aanpassingen goed geholpen.
Overal een bevestiging van op mail, iets wat wij als...
Overal een bevestiging van op mail, iets wat wij als bijzonder prettig hebben ervaren

Niels

Super tevreden, geen op en aanmerkingen

P. Maitland

Bij de montage heeft het bedrijf een fout gemaakt waardoor er steeds water in de markies blijft staan. Heel vervelend. Ik hoop dat zedig correct oplossen.